darknaner Napisano 30 Maj 2009 Napisano 30 Maj 2009 (edytowane) Witam. Wrzucam mój pierwszy motor jaki zrobiłem. Mile widziane komentarze i krytyka. Soft: 3dsmax, PS HI-RESY http://darknaner.ovh.org/pliki/3d/triumph/1hi.jpg http://darknaner.ovh.org/pliki/3d/triumph/2hi.jpg http://darknaner.ovh.org/pliki/3d/triumph/3hi.jpg http://darknaner.ovh.org/pliki/3d/triumph/4hi.jpg Edytowane 15 Czerwiec 2009 przez darknaner
pecet Napisano 30 Maj 2009 Napisano 30 Maj 2009 Nieźle, zarówno model jak i rendery na wysokim poziomie.
patry Napisano 30 Maj 2009 Napisano 30 Maj 2009 Model bardzo ładny. Widać dbałość o szczegóły. Ciężko jest mi cokolwiek powiedzieć o materiałach, ponieważ są one w dużej mierze zależne od otoczenia (tutaj: studia), a ono... no właśnie, ono troszkę kuleje. Nie mam zbyt dużej wiedzy na ten temat i nie chcę Ci źle podpowiedzieć, ale taki model potrzebuje raczej "ostrych" i "zdecydowanych" refleksów, aby podkreślić linię, natomiast u Ciebie słabe softbox'y/podłoże odbija się w lakierze i wygląda jak szara plama (a szary kolor na czarnym, metalicznym lakierze nie wygląda zbyt ładnie). Kwestia "zdecydowania", to widoczne całe softbox'y i to w dodatku na "środku" poszczególnych elementów modelu, a efektowniej wyglądałoby to, gdyby ciągnęły się przez całą powierzchnię elementów. (uwagi przede wszystkim tyczą się renderów nr 1 i 3) Całość jak dla mnie 3,5 gwiazdki z możliwością poprawienia na 4 ;)
guru Napisano 30 Maj 2009 Napisano 30 Maj 2009 jestem ciekawy jak zrobiłeś światła chodzi mi o materiały bardziej niz o siatke a najlepiej to i to. i jak mozna to render bym chcial zobaczyc świateł.
darknaner Napisano 30 Maj 2009 Autor Napisano 30 Maj 2009 "pecet" dzięki "patry" thx za cenne rady, co do studio faktycznie takie sobie, miałem robić pełną scene (drzewka, jakaś ulica itp) ale brakło możliwości sprzętowych "guru" http://www.carbodydesign.com/tutorials/?id=1201 na oczątku kozystałem z tego tyle że nie użyłem architectural material tylko zwykły materiał szkla z mapą bumpa
Orangegraphics Napisano 4 Czerwiec 2009 Napisano 4 Czerwiec 2009 bardzo bardzo ładnie, a studio mi się własnie podoba, są hard boxy na górze, jest naprawdę ładnie
szeyker89 Napisano 13 Czerwiec 2009 Napisano 13 Czerwiec 2009 stopka jest zbyt mała.... nieproporcjonalna do reszty motoru.... popraw
ptaszek Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 Super pracka. Jesli mialbym sie przyczepic to do lamp (cos chrom dziwnie wyrenderowany) i dodalbym ambient occlusion. uwydatniloby to ladny detal.
Tores Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 a ja nic nie widzę a do hiresów nie mam dostępu :(
darknaner Napisano 15 Czerwiec 2009 Autor Napisano 15 Czerwiec 2009 "indian" : thx "szeyker89": dzięki za ocene ale poprawiać nie będe bo mi sie nie chce :D "mpta" : dzięki, cenna rada, jak to robiłem to jeszcze nie wiedziałem za wiele o ambient occlusion "Tores": sory już poprawiłem, robiłem remament na serwerze
Sunedge Napisano 5 Sierpień 2009 Napisano 5 Sierpień 2009 (edytowane) powitac! fajny streetfighter, naciagnij lancuch i bedzie sie nadawal do jazdy ;) a jak dorzucisz kierunki - to nawet wyjedzie na miasto :) z crashpadami - to juz niebo :D pzdr wykonanie pierwsza klasa :) Edytowane 7 Sierpień 2009 przez Sunedge
darknaner Napisano 6 Sierpień 2009 Autor Napisano 6 Sierpień 2009 Witam, agresywna wypowiedź jak na pierwszy post:P o kierunkach to musze szczerze przyznać że zapomnialem. co do łańcucha to jest identycznie naprężony jak na referce z której korzystałem. A co do crash pad'ow to nie wiem po co Ci one takie potrzebne. A może jakaś wypowiedź odnośnie wykonania (tak przy okazji ;p)
Rekomendowane odpowiedzi