Skocz do zawartości

Teczka 2D: Sztuczne króliki


^sTh.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Postanowiłem w końcu założyć tu swoją teczkę, wcześniej pojawiałem się raczej tylko w temacie speedpaint, ale mam nadzieję, że już doszedłem do momentu, w którym mogę bez wstydu poprosić o jakieś porady od lepszych :)

Prace w kolejności chronologicznej, starałem się wybrać te lepsze.

 

1. finaliol.jpg

 

2. uglybaby.jpg

 

3. finalsbp.jpg

 

4. punisher.jpg

 

5. bullysmall.jpg

 

6. 54356639.jpg

 

7. (tu szkic hulka jest zapożyczony, moje są kolory i tło)

Hulk_Despair_Colours_v2_by_FakeRabbit.jpg

 

8. hellboy.jpg

 

9. punksmall.jpg

 

10. Tu jeszcze niedokończony, mój aktualny projekt:

77368836.jpg

Edytowane przez ^sTh.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ja tam na grafice sie nie znam, wiec nie moge dac Ci zadnych wskazowek. Bede ocenial jak zwykly widz ;).

Prace mi sie bardzo podobaja, przede wszystkim nie sa monotonne. W kazdej pracy ukazales swoj kunszt zroznicowany od poprzednich obrazow.

Najbardziej podoba mi sie ostatnia pracka ;)

A brakiem wskazowek od forumowiczow sie nie przejmuj - moze po prostu prace sa na tyle dobre, ze wskazowki sa zbedne ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, w to, że są takie dobre to akurat wątpię, ale tak czy inaczej dzięki za komentarz :)

Chwilę przerwy miałem, ale już jest nowość - koncept broni:

 

bronv.png

 

Mierzyłem w klimaty steampunk'owe, czy wyszło już sami oceńcie :)

Edytowane przez ^sTh.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emmilius - w sumie to sam nie wiem; powiedzmy, że zbiornik z paliwem albo jakimś smarowidłem :)

Dzięki wszystkim za opinię, teraz kilka prac do gry komputerowej (coś w stylu rollcage, jeśli jeszcze ktoś pamięta takie tytuły :) ). Najpierw kilka szybkich konceptów na trasy, potem art promocyjny i na koniec już jedna z postaci z gry.

 

koncepty.jpg

 

92220139.jpg

32145759.jpg

 

kokpitsmall.jpg

 

gensmall.jpg

 

Wszelkie uwagi i komentarze jak zwykle mile widziane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna praca, tym razem chciałem trochę się pochylić w stronę stylu komiksowego, ale linearty to nie do końca mój żywioł i myślę, że mogło wyjść lepiej. Tak czy inaczej wszelkie uwagi mile widziane ;)

sauronv.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się odwołam do tej batalii z mechem na czele. Powiem, że pierwsza, niedokończona odsłona dużo bardziej mi się podobała, ta druga jest zbyt zblurowana i wygłaskana imho.

Jeśli chcesz np. skupić uwagę na jakimś punkcie (złóżmy mechu), to nie blurujesz tej reszty co jest bliżej(czołg), tylko używasz bledszych kolorów.

Zróżnicuj kolorki w pierwszym, zrób z tego panoramę jak w drugim i będzie git.

 

Ten komiksowy character nawet fajny :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za sugestie :) Wracać już chyba nie będę do tej pracy, ale na przyszłość będę już wiedział. Tymczasem wrzucam kolejną ilustrację, tym razem tematem przewodnim jest mitologia i hydra. Trochę speedowo, bo nie zagłębiałem się w detale i starałem się skupić na kompozycji i oświetleniu. Czy mi się udało, sami oceńcie :)

 

hydram.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W paru pracach masz straasznie kontrastowe/mocne elementy w tle.

Tzn. elementy które powinny być - właśnie - tłem, wychodzą na pierwszy plan/ są z nim równorzędne. Staraj się wyrażniej pokazywać plany - może ogranicz ich liczbę, używaj 3-4, spokojnie wystarczy a obrazki będą bardziej czytelne.

Samolot i hangar są tak samo namalowane co twarz. góry w tle tego mostu - 3x ostrzejsze/wyrażniejsze niż most/pojazdy.

Planeta w scenie bitwy.

Słońce w typ statku kosmicznym.

 

W tej scenie bitwy używasz jakiejś alfy czy czegoś takiego. Staraj się tego nie robić.

Dodatkowo dof. Nie wiem czy warto, dof musi być w miarę rozsądnie stosowany jako postprocessing bardziej, na tym etapie ja bym go zostawił.

I jeśli używasz oddzielnych warstw dla poszczególnych obiektów - to raczej nie jest opłacalne w speedpaincie... i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wskazówki, rzeczywiście mam tendencję do nie najlepszego organizowania sobie tła :) Teraz znowu coś na komiksowy styl.

 

deadpoolmaly.jpg

 

Mam wrażenie, że trochę za ciemne wyszło tło, ale siedziałem nad nim i tak za długo i nic lepszego nie wymyśliłem :)

Edytowane przez ^sTh.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności