Napisano 4 Czerwiec 200915 l Witam wszystkich bardzo serdecznie. Postanowiłem w końcu założyć tu swoją teczkę, wcześniej pojawiałem się raczej tylko w temacie speedpaint, ale mam nadzieję, że już doszedłem do momentu, w którym mogę bez wstydu poprosić o jakieś porady od lepszych :) Prace w kolejności chronologicznej, starałem się wybrać te lepsze. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. (tu szkic hulka jest zapożyczony, moje są kolory i tło) 8. 9. 10. Tu jeszcze niedokończony, mój aktualny projekt: Edytowane 2 Wrzesień 201014 l przez ^sTh.
Napisano 24 Czerwiec 200915 l Autor Odpowiedzi wprawdzie nie dostałem, ale się nie zniechęcam, wrzucam już (chyba) ukończoną pracę z posta powyżej: Może tym razem uda mi się dostać jakieś wskazówki :)
Napisano 24 Czerwiec 200915 l Ja tam na grafice sie nie znam, wiec nie moge dac Ci zadnych wskazowek. Bede ocenial jak zwykly widz ;). Prace mi sie bardzo podobaja, przede wszystkim nie sa monotonne. W kazdej pracy ukazales swoj kunszt zroznicowany od poprzednich obrazow. Najbardziej podoba mi sie ostatnia pracka ;) A brakiem wskazowek od forumowiczow sie nie przejmuj - moze po prostu prace sa na tyle dobre, ze wskazowki sa zbedne ;p
Napisano 8 Sierpień 200915 l Autor Heh, w to, że są takie dobre to akurat wątpię, ale tak czy inaczej dzięki za komentarz :) Chwilę przerwy miałem, ale już jest nowość - koncept broni: Mierzyłem w klimaty steampunk'owe, czy wyszło już sami oceńcie :) Edytowane 14 Listopad 200915 l przez ^sTh.
Napisano 9 Sierpień 200915 l Uuu jak bym się rozpędził przy koszeniu żywopłotu to wszystkie działki bym obskoczył =]. Ciekawe co gość ma w drugiej łapce? I nawet jakaś menzurka po boku sterczy, to oliwa czy trutka jakaś? Pzdr.
Napisano 25 Wrzesień 200915 l Autor emmilius - w sumie to sam nie wiem; powiedzmy, że zbiornik z paliwem albo jakimś smarowidłem :) Dzięki wszystkim za opinię, teraz kilka prac do gry komputerowej (coś w stylu rollcage, jeśli jeszcze ktoś pamięta takie tytuły :) ). Najpierw kilka szybkich konceptów na trasy, potem art promocyjny i na koniec już jedna z postaci z gry. Wszelkie uwagi i komentarze jak zwykle mile widziane :)
Napisano 15 Listopad 200915 l Autor Kolejna praca, tym razem chciałem trochę się pochylić w stronę stylu komiksowego, ale linearty to nie do końca mój żywioł i myślę, że mogło wyjść lepiej. Tak czy inaczej wszelkie uwagi mile widziane ;)
Napisano 15 Listopad 200915 l ja się odwołam do tej batalii z mechem na czele. Powiem, że pierwsza, niedokończona odsłona dużo bardziej mi się podobała, ta druga jest zbyt zblurowana i wygłaskana imho. Jeśli chcesz np. skupić uwagę na jakimś punkcie (złóżmy mechu), to nie blurujesz tej reszty co jest bliżej(czołg), tylko używasz bledszych kolorów. Zróżnicuj kolorki w pierwszym, zrób z tego panoramę jak w drugim i będzie git. Ten komiksowy character nawet fajny :) pozdrawiam
Napisano 17 Listopad 200915 l Autor Dzięki za sugestie :) Wracać już chyba nie będę do tej pracy, ale na przyszłość będę już wiedział. Tymczasem wrzucam kolejną ilustrację, tym razem tematem przewodnim jest mitologia i hydra. Trochę speedowo, bo nie zagłębiałem się w detale i starałem się skupić na kompozycji i oświetleniu. Czy mi się udało, sami oceńcie :)
Napisano 18 Listopad 200915 l W paru pracach masz straasznie kontrastowe/mocne elementy w tle. Tzn. elementy które powinny być - właśnie - tłem, wychodzą na pierwszy plan/ są z nim równorzędne. Staraj się wyrażniej pokazywać plany - może ogranicz ich liczbę, używaj 3-4, spokojnie wystarczy a obrazki będą bardziej czytelne. Samolot i hangar są tak samo namalowane co twarz. góry w tle tego mostu - 3x ostrzejsze/wyrażniejsze niż most/pojazdy. Planeta w scenie bitwy. Słońce w typ statku kosmicznym. W tej scenie bitwy używasz jakiejś alfy czy czegoś takiego. Staraj się tego nie robić. Dodatkowo dof. Nie wiem czy warto, dof musi być w miarę rozsądnie stosowany jako postprocessing bardziej, na tym etapie ja bym go zostawił. I jeśli używasz oddzielnych warstw dla poszczególnych obiektów - to raczej nie jest opłacalne w speedpaincie... i
Napisano 15 Grudzień 200915 l Autor Dzięki za wskazówki, rzeczywiście mam tendencję do nie najlepszego organizowania sobie tła :) Teraz znowu coś na komiksowy styl. Mam wrażenie, że trochę za ciemne wyszło tło, ale siedziałem nad nim i tak za długo i nic lepszego nie wymyśliłem :) Edytowane 15 Grudzień 200915 l przez ^sTh.
Napisano 2 Wrzesień 201014 l W ostatniej z perspektywą coś nie teges. Wystarczy spojrzeć na buty na pierwszym planie :) Poza tym, ładne kolorki i potencjał :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto