Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Postanowiłem w końcu założyć tu swoją teczkę, wcześniej pojawiałem się raczej tylko w temacie speedpaint, ale mam nadzieję, że już doszedłem do momentu, w którym mogę bez wstydu poprosić o jakieś porady od lepszych :)

Prace w kolejności chronologicznej, starałem się wybrać te lepsze.

 

1. finaliol.jpg

 

2. uglybaby.jpg

 

3. finalsbp.jpg

 

4. punisher.jpg

 

5. bullysmall.jpg

 

6. 54356639.jpg

 

7. (tu szkic hulka jest zapożyczony, moje są kolory i tło)

Hulk_Despair_Colours_v2_by_FakeRabbit.jpg

 

8. hellboy.jpg

 

9. punksmall.jpg

 

10. Tu jeszcze niedokończony, mój aktualny projekt:

77368836.jpg

Edytowane przez ^sTh.

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Odpowiedzi wprawdzie nie dostałem, ale się nie zniechęcam, wrzucam już (chyba) ukończoną pracę z posta powyżej:

battletimesmall.png

 

Może tym razem uda mi się dostać jakieś wskazówki :)

Napisano

Ja tam na grafice sie nie znam, wiec nie moge dac Ci zadnych wskazowek. Bede ocenial jak zwykly widz ;).

Prace mi sie bardzo podobaja, przede wszystkim nie sa monotonne. W kazdej pracy ukazales swoj kunszt zroznicowany od poprzednich obrazow.

Najbardziej podoba mi sie ostatnia pracka ;)

A brakiem wskazowek od forumowiczow sie nie przejmuj - moze po prostu prace sa na tyle dobre, ze wskazowki sa zbedne ;p

Napisano
  • Autor

Heh, w to, że są takie dobre to akurat wątpię, ale tak czy inaczej dzięki za komentarz :)

Chwilę przerwy miałem, ale już jest nowość - koncept broni:

 

bronv.png

 

Mierzyłem w klimaty steampunk'owe, czy wyszło już sami oceńcie :)

Edytowane przez ^sTh.

Napisano

koncept piły bardzo fajny, aż bym chciał taką mieć :))

Napisano

Uuu jak bym się rozpędził przy koszeniu żywopłotu to wszystkie działki bym obskoczył =]. Ciekawe co gość ma w drugiej łapce? I nawet jakaś menzurka po boku sterczy, to oliwa czy trutka jakaś? Pzdr.

Napisano
  • Autor

emmilius - w sumie to sam nie wiem; powiedzmy, że zbiornik z paliwem albo jakimś smarowidłem :)

Dzięki wszystkim za opinię, teraz kilka prac do gry komputerowej (coś w stylu rollcage, jeśli jeszcze ktoś pamięta takie tytuły :) ). Najpierw kilka szybkich konceptów na trasy, potem art promocyjny i na koniec już jedna z postaci z gry.

 

koncepty.jpg

 

92220139.jpg

32145759.jpg

 

kokpitsmall.jpg

 

gensmall.jpg

 

Wszelkie uwagi i komentarze jak zwykle mile widziane :)

Napisano
  • Autor

Kolejna praca, tym razem chciałem trochę się pochylić w stronę stylu komiksowego, ale linearty to nie do końca mój żywioł i myślę, że mogło wyjść lepiej. Tak czy inaczej wszelkie uwagi mile widziane ;)

sauronv.jpg

Napisano

ja się odwołam do tej batalii z mechem na czele. Powiem, że pierwsza, niedokończona odsłona dużo bardziej mi się podobała, ta druga jest zbyt zblurowana i wygłaskana imho.

Jeśli chcesz np. skupić uwagę na jakimś punkcie (złóżmy mechu), to nie blurujesz tej reszty co jest bliżej(czołg), tylko używasz bledszych kolorów.

Zróżnicuj kolorki w pierwszym, zrób z tego panoramę jak w drugim i będzie git.

 

Ten komiksowy character nawet fajny :)

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzięki za sugestie :) Wracać już chyba nie będę do tej pracy, ale na przyszłość będę już wiedział. Tymczasem wrzucam kolejną ilustrację, tym razem tematem przewodnim jest mitologia i hydra. Trochę speedowo, bo nie zagłębiałem się w detale i starałem się skupić na kompozycji i oświetleniu. Czy mi się udało, sami oceńcie :)

 

hydram.jpg

Napisano

W paru pracach masz straasznie kontrastowe/mocne elementy w tle.

Tzn. elementy które powinny być - właśnie - tłem, wychodzą na pierwszy plan/ są z nim równorzędne. Staraj się wyrażniej pokazywać plany - może ogranicz ich liczbę, używaj 3-4, spokojnie wystarczy a obrazki będą bardziej czytelne.

Samolot i hangar są tak samo namalowane co twarz. góry w tle tego mostu - 3x ostrzejsze/wyrażniejsze niż most/pojazdy.

Planeta w scenie bitwy.

Słońce w typ statku kosmicznym.

 

W tej scenie bitwy używasz jakiejś alfy czy czegoś takiego. Staraj się tego nie robić.

Dodatkowo dof. Nie wiem czy warto, dof musi być w miarę rozsądnie stosowany jako postprocessing bardziej, na tym etapie ja bym go zostawił.

I jeśli używasz oddzielnych warstw dla poszczególnych obiektów - to raczej nie jest opłacalne w speedpaincie... i

Napisano
  • Autor

Dzięki za wskazówki, rzeczywiście mam tendencję do nie najlepszego organizowania sobie tła :) Teraz znowu coś na komiksowy styl.

 

deadpoolmaly.jpg

 

Mam wrażenie, że trochę za ciemne wyszło tło, ale siedziałem nad nim i tak za długo i nic lepszego nie wymyśliłem :)

Edytowane przez ^sTh.

Napisano

W ostatniej z perspektywą coś nie teges. Wystarczy spojrzeć na buty na pierwszym planie :) Poza tym, ładne kolorki i potencjał :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności