^sTh. Napisano 4 Czerwiec 2009 Napisano 4 Czerwiec 2009 (edytowane) Witam wszystkich bardzo serdecznie. Postanowiłem w końcu założyć tu swoją teczkę, wcześniej pojawiałem się raczej tylko w temacie speedpaint, ale mam nadzieję, że już doszedłem do momentu, w którym mogę bez wstydu poprosić o jakieś porady od lepszych :) Prace w kolejności chronologicznej, starałem się wybrać te lepsze. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. (tu szkic hulka jest zapożyczony, moje są kolory i tło) 8. 9. 10. Tu jeszcze niedokończony, mój aktualny projekt: Edytowane 2 Wrzesień 2010 przez ^sTh.
^sTh. Napisano 24 Czerwiec 2009 Autor Napisano 24 Czerwiec 2009 Odpowiedzi wprawdzie nie dostałem, ale się nie zniechęcam, wrzucam już (chyba) ukończoną pracę z posta powyżej: Może tym razem uda mi się dostać jakieś wskazówki :)
themindfields Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 Ja tam na grafice sie nie znam, wiec nie moge dac Ci zadnych wskazowek. Bede ocenial jak zwykly widz ;). Prace mi sie bardzo podobaja, przede wszystkim nie sa monotonne. W kazdej pracy ukazales swoj kunszt zroznicowany od poprzednich obrazow. Najbardziej podoba mi sie ostatnia pracka ;) A brakiem wskazowek od forumowiczow sie nie przejmuj - moze po prostu prace sa na tyle dobre, ze wskazowki sa zbedne ;p
^sTh. Napisano 8 Sierpień 2009 Autor Napisano 8 Sierpień 2009 (edytowane) Heh, w to, że są takie dobre to akurat wątpię, ale tak czy inaczej dzięki za komentarz :) Chwilę przerwy miałem, ale już jest nowość - koncept broni: Mierzyłem w klimaty steampunk'owe, czy wyszło już sami oceńcie :) Edytowane 14 Listopad 2009 przez ^sTh.
shi Napisano 8 Sierpień 2009 Napisano 8 Sierpień 2009 koncept piły bardzo fajny, aż bym chciał taką mieć :))
emmilius Napisano 9 Sierpień 2009 Napisano 9 Sierpień 2009 Uuu jak bym się rozpędził przy koszeniu żywopłotu to wszystkie działki bym obskoczył =]. Ciekawe co gość ma w drugiej łapce? I nawet jakaś menzurka po boku sterczy, to oliwa czy trutka jakaś? Pzdr.
^sTh. Napisano 25 Wrzesień 2009 Autor Napisano 25 Wrzesień 2009 emmilius - w sumie to sam nie wiem; powiedzmy, że zbiornik z paliwem albo jakimś smarowidłem :) Dzięki wszystkim za opinię, teraz kilka prac do gry komputerowej (coś w stylu rollcage, jeśli jeszcze ktoś pamięta takie tytuły :) ). Najpierw kilka szybkich konceptów na trasy, potem art promocyjny i na koniec już jedna z postaci z gry. Wszelkie uwagi i komentarze jak zwykle mile widziane :)
^sTh. Napisano 15 Listopad 2009 Autor Napisano 15 Listopad 2009 Kolejna praca, tym razem chciałem trochę się pochylić w stronę stylu komiksowego, ale linearty to nie do końca mój żywioł i myślę, że mogło wyjść lepiej. Tak czy inaczej wszelkie uwagi mile widziane ;)
Joel Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 ja się odwołam do tej batalii z mechem na czele. Powiem, że pierwsza, niedokończona odsłona dużo bardziej mi się podobała, ta druga jest zbyt zblurowana i wygłaskana imho. Jeśli chcesz np. skupić uwagę na jakimś punkcie (złóżmy mechu), to nie blurujesz tej reszty co jest bliżej(czołg), tylko używasz bledszych kolorów. Zróżnicuj kolorki w pierwszym, zrób z tego panoramę jak w drugim i będzie git. Ten komiksowy character nawet fajny :) pozdrawiam
^sTh. Napisano 17 Listopad 2009 Autor Napisano 17 Listopad 2009 Dzięki za sugestie :) Wracać już chyba nie będę do tej pracy, ale na przyszłość będę już wiedział. Tymczasem wrzucam kolejną ilustrację, tym razem tematem przewodnim jest mitologia i hydra. Trochę speedowo, bo nie zagłębiałem się w detale i starałem się skupić na kompozycji i oświetleniu. Czy mi się udało, sami oceńcie :)
gutekfiutek Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 W paru pracach masz straasznie kontrastowe/mocne elementy w tle. Tzn. elementy które powinny być - właśnie - tłem, wychodzą na pierwszy plan/ są z nim równorzędne. Staraj się wyrażniej pokazywać plany - może ogranicz ich liczbę, używaj 3-4, spokojnie wystarczy a obrazki będą bardziej czytelne. Samolot i hangar są tak samo namalowane co twarz. góry w tle tego mostu - 3x ostrzejsze/wyrażniejsze niż most/pojazdy. Planeta w scenie bitwy. Słońce w typ statku kosmicznym. W tej scenie bitwy używasz jakiejś alfy czy czegoś takiego. Staraj się tego nie robić. Dodatkowo dof. Nie wiem czy warto, dof musi być w miarę rozsądnie stosowany jako postprocessing bardziej, na tym etapie ja bym go zostawił. I jeśli używasz oddzielnych warstw dla poszczególnych obiektów - to raczej nie jest opłacalne w speedpaincie... i
^sTh. Napisano 15 Grudzień 2009 Autor Napisano 15 Grudzień 2009 (edytowane) Dzięki za wskazówki, rzeczywiście mam tendencję do nie najlepszego organizowania sobie tła :) Teraz znowu coś na komiksowy styl. Mam wrażenie, że trochę za ciemne wyszło tło, ale siedziałem nad nim i tak za długo i nic lepszego nie wymyśliłem :) Edytowane 15 Grudzień 2009 przez ^sTh.
WojtekFus Napisano 2 Wrzesień 2010 Napisano 2 Wrzesień 2010 W ostatniej z perspektywą coś nie teges. Wystarczy spojrzeć na buty na pierwszym planie :) Poza tym, ładne kolorki i potencjał :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się