natas Napisano 6 Czerwiec 2009 Napisano 6 Czerwiec 2009 Blender wyłącza mi się przy renderingu ModName:quicktime.qts .Wygląda na konflikt z quick timem czy ktoś wie jak to naprawić ?:(
natas Napisano 18 Czerwiec 2009 Autor Napisano 18 Czerwiec 2009 Pozmieniałem textury z ,żeby nie były w postaci psd bo to właśnie do tego blender wykorzystuje quick timea i błędy typu quicktime.qts już się nie pojawiają jednak znowu coś się dzieje nie tak .Pojedyncze warstwy renderuje natomiast jak włączę wszystkie znowu pada .Wystąpił problem z aplikacją blender ....bla bla bla czy ktoś wie co może być przyczyną ? :(
Gość KRUChY Napisano 18 Czerwiec 2009 Napisano 18 Czerwiec 2009 Masz zainstalowanego Pythona 2.5 ? Moze to pomoze
MasterFantaster Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 A jak szczegółowe masz modele i tekstury? Ile vertexów i jak duża rozdziałka tekstur? Ile waży sam plik .blend? Możliwe że albo program nie wyrabia albo twój komp ;)
natas Napisano 19 Czerwiec 2009 Autor Napisano 19 Czerwiec 2009 Plik blend ma zaledwie nieco więcej niż 7,85 MB pliki temp 77 MB teksturki różnie mniej więcej 2000 na 2000 pixeli .Kiedyś robiłem koledze render animacji do szkoły i renderowało się całymi wieczorami a czasami noc i dzień prawie i jakoś ciągnął mimo ,że w tle uruchamiałem przeglądarę internetową itd ...Więc nie wiem z czym ma to związek ...Pythona mam ...Ve: 1923261 FA: 1902042 Ob :168 - 186 LA: 4 MEM 201,75(75,33) o ile przepisałem to co trzeba ...
MasterFantaster Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 No stary. Prawie 2 miliony vertexów, no no ;) To jeszcze parametry komputera poproszę.
natas Napisano 20 Czerwiec 2009 Autor Napisano 20 Czerwiec 2009 No stary. Prawie 2 miliony vertexów, no no ;) To jeszcze parametry komputera poproszę. Typ procesora Mobile DualCore Intel Core 2 Duo T8300, 2400 MHz (12 x 200) Nazwa kodowa Penryn-3M Seria M0 .RAM 3071 MB DIMM1: Kingston 99U5295-013.A00LF GB + DIMM3: Kingston 99U5295-012.A00LF 1 GB .Płyta główna Asus S96S Series Notebook .Grafika NVIDIA GeForce 8600M GS (512 MB) .Windows XP sp2 (32bit) .Udało się wczoraj wszcząć około 20-ej renderowanie i nie wylazł od razu błąd ale jeszcze trwa i brakuje mi na pasku jakby jednego okna jest od okna renderu i tego "dosowego" czy jest szansa ,że się to wyrenderuje do końca bo na podglądzie jest wręcz nitka cienka jak na razie ,czy ktoś wie ile to może potrwać ?
n-pigeon Napisano 20 Czerwiec 2009 Napisano 20 Czerwiec 2009 Wątpię żeby się wywalało dlatego że coś nie daje rady :P, gdybyś miał za słabego kompa (w co wątpię) to by po prostu renderowało by się baaaaaaardzo długo. Próbowałeś przeinstalować Blendera? Po za tym 2miliony vertexów != 2 milionom polygonów a to one wpływają na czas renderingu. Morze masz coś nie tak w ustawieniach quick timea
Orangegraphics Napisano 20 Czerwiec 2009 Napisano 20 Czerwiec 2009 a to nie jednak vertexy komp ciągnie?
Ania Napisano 20 Czerwiec 2009 Napisano 20 Czerwiec 2009 Pamiętam konflikty z quicktimem które były w jednym z SVN-ów. Może spróbuj wyrenderować do klatek, i dopiero później złożyć z klatek quicktima? To się tylko przy quicktimie robi?
natas Napisano 20 Czerwiec 2009 Autor Napisano 20 Czerwiec 2009 Wcześniej wywalało przy quicktim-ie ale jak miałem tekstury w formacie psd .Ale nie robiło się to w poszczególnych layerach tylko jak chciałem wyrenderować całą scenę .Następnie jak zieniłem format z psd to śmigało lepiej ale gdy chciałem walnąć całą scenę to znów pochodziło chwilę i błąd tym razem aplikacji blender .Zmieniłem coś w ogólnych ustawieniach ; zmniejszyłem liczbę cofnięć undo czy jak się to zwie i wprowadziłem tam jest taka opcja coś z przydziałem maksymalnej pamięci czy coś i wprowadziłem 2000MB i na razie jedzie i nie wywala ale renderuje od wczoraj i nie może skończyć a nie chcę przerywać skoro nie wywala jak na razie .Wydawało mi się ,że to co przestawiłem to służyło do zapisywania akcji które można cofnąć a nie do ogólnego dostosowania przydziału pamięci dla blendera .Może to zbieg okoliczności ale na razie jedzie .Ale raz już tak miałem ,że doszło do 10 osa a ja miałem chyba na 11 ustawione i przy ostatnim przeliczeniu padł .Teraz stoi jakby w miejscu Unknown fileformat i nie widzę zmian i na nieszczęście ja głupi ustawiłem osa na maxa i AO na 16 w samplach .:(niestety jestem początkujący i robię głupie błędy no ale trudno teraz już tylko mam nadzieję ,że się wreszcie to zakończy ...
MasterFantaster Napisano 20 Czerwiec 2009 Napisano 20 Czerwiec 2009 Obiekty mają SSS lub Ray Mirrora? Może fluid, particle, cloth lub soft body? ;) Skoro layery renderuje normalnie a całej sceny nie może obrobić to czegoś jest na pewno za dużo i render się dławi. Może spróbuj wyrenderować osobno layery i to poskładać?
natas Napisano 20 Czerwiec 2009 Autor Napisano 20 Czerwiec 2009 No mają różne rzeczy sss nie posiadają ale inne owszem .Nie bardzo wiem jak to osobno poskładać i czy zajęło by to krócej .Tzn zale ży mi by to było w blenderze zmontowane a nie w ps-sie ...Specjalnie poprzenosiłem obiekty do jednej warstwy a jeden tylko na inną wiec warstwy mam tylko dwie ...Nie wiem czy o sie wreszcie zakończy .Czy jest jakiś komunikat w okienku blendera po którym można stwierdzić czy to pójdzie dalej?W procesach windowsa nie ma ,że nie odpowiada ,procesor daje na najwyższych obrotach ,a ja się zastanawiam czy nie powinienem tego przerwać :/
natas Napisano 21 Czerwiec 2009 Autor Napisano 21 Czerwiec 2009 Nie wytrzymałem i wyłączyłem bo był brak postępu ...następnym razem zastanowię się zanim stworzę kolejny wierzchołek nie mówiąc już o dodawaniu Sky/Atmosphere ,czy AO na raz :( cóż na głupotę nie ma rady ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się