Vega Napisano 14 Czerwiec 2009 Share Napisano 14 Czerwiec 2009 Witam, po raz kolejny wracam do ZBrusha i mam pytanko co do robienia lustrzanego odbicia oka ;) Mam głowę i oczywiście oczodoły :o Mam Polysphere i chce zrobić lustrzane odbicie tak, żeby nie robić w SubTool 2x append i wtedy układać bo nie wyjdzie idealnie równo (nawet równo nie wychodzi :D). Zna ktoś taki trick lub fajną metodę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 14 Czerwiec 2009 Share Napisano 14 Czerwiec 2009 Dodaj oko jako subtoola.W zakładce tool -kliknij clone-pojawi się kopia oka jako osobny tool.Dodaj kopie jako subtool,wybierz jedno z oczu i kliknij mirror w zakładce deformation-i gotowe. Pozdr:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 14 Czerwiec 2009 Autor Share Napisano 14 Czerwiec 2009 Aaaa to taki bajer :D Ok dzięki wszystko mam tak jak chciałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 14 Czerwiec 2009 Share Napisano 14 Czerwiec 2009 albo subtoolmaster tam zrobisz to dwoma kliknięciami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Soul Master Napisano 14 Czerwiec 2009 Share Napisano 14 Czerwiec 2009 Dzięki, właśnie tego efektu szukałem. Dobrze, że nie założyłem 2 tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pixol2 Napisano 11 Lipiec 2009 Share Napisano 11 Lipiec 2009 Witam, pytanie: gdzie znajde w Zbrush v.2 refrakcje? Nie mam problemu z przezroczystosciami, ale gdzie te "zalamania"? Z gory dziekuje za podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się