Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witajcie! Jest to mój pierwszy post na forum, mam nadzieję, że się tu zaklimatyzuję :)

Jestem programistą, a z powodu swoich projektów musiałem nauczyć się grafiki (plastyką zajmuje się od małego, więc 2d nie sprawiało mi kłopotów) 3d. Tak więc długą i wyboistą drogą (ok. 1.5 - 2 miesiące) wyćwiczyłem nawet niezły poziom. W tym temacie chciałbym przedstawić wam moje niektóre modele, które wykorzystuję w swojej "pracy".

1.

kalach.jpg

Model Black AK-47 z nabojami, stosunkowo prosty do stworzenia, ze zdjęcia. Myślę, że muszę poprawić jeszcze rączkę i ewentualnie kolbę.

 

2. Gitarka Gibson Explorer do mojego priorytetowego projektu - gry muzycznej a'la Guitar Hero (aczkolwiek dużo bardziej realistycznej)

79278dbd8ce5c3bf8964a1b6e191a58f.jpg

 

3. SG Doubleneck, również do wyżej wymienionej gry muzycznej.

530aab2b00c66f8230b07eee521048d2.jpg

Ogólnie z powyższej gitarki jestem zadowolony, raczej nie ma nic do poprawy.

 

4. Gitarka SG, wyrzeźbiona w wiadomym celu

34f875d83def556db9f070c56c298495.jpg

Z powyższego modelu również jestem zadowolony. Kanciastość została wyeleminowana, ale niestety w tej chwili nie posiadam zdjęcia ładniejszej wersji.

 

Modeluję w Blenderze, jednym z najlepszych programów do grafiki (moim zdaniem oczywiście).

W niedługim czasie postaram się zamieścić różne inne moje modele.

Pozdro

-Ano

Edytowane przez Anonim
Zły hosting zdjęć

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

z tego co widać to Twoje modele nie nadają się na game art , najpierw dowiedz się o co chodzi i co to jest game art, wypadało by to wiedzieć skoro wstawiasz tu wątek nie mając pojęcia jak zbudować obiekt niskopoligonowy nie wspominając o reszcie zagadnień.

Napisano

Uuuu kolego modele moga być, ale do game art'u to się nie zalicza.

Napisano
  • Autor

Jakim 2d? Każdy model jest low-poly, wykorzystuję je w projektach, które tworzę. Uwierzcie, mam pojęcie. Raczej moglibyście powiedzieć co wg. Was w tych modelach nie jest niskopoligonowe...

Napisano

Rogal - nie zgodzę się z Tobą. W dzisiejszych czasach grafika 3d na potrzeby gier komputerowych (czyli tzw. tutaj gameart) nie jest już tak hermetyczną dziedziną jak przed kilku laty. Wszelkie granice stały się bardzo umowne i istnieją chyba już tylko ze względu na przeznaczenie assetu.

 

Anonim - jesteś pierwszym programersem, o którym słyszałem, potrafiącym tak dobrze modelować. Grats

Pozdrawiam

Napisano

obojętnie którą , byle gitara ;] Siatke modelu i trójkąty

 

Pamiętajmy że charakterystyczną cechą game art'u jest zbudowanie modelu o możliwie jak najmniejszej ilości trisów ale w taki sposób żeby jak najbardziej przypominał on (jakościowo) obiekt na którego podstawie budujemy model , oczywiście w praktyce jest to duzo trudniejsze ale te zasady muszą obowiązywać nadal. Dla jednego model mający np. 2k trisów będzie ok , ale przyjdzie inny i powie że może zbudować taki sam model , nie ustępujący jakością temu wcześniejszemu a mieć o 1/3 mniej polycounta wszystko po to żeby wydajność cieszyła ludzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności