Anonim Napisano 18 Czerwiec 2009 Napisano 18 Czerwiec 2009 (edytowane) Witajcie! Jest to mój pierwszy post na forum, mam nadzieję, że się tu zaklimatyzuję :) Jestem programistą, a z powodu swoich projektów musiałem nauczyć się grafiki (plastyką zajmuje się od małego, więc 2d nie sprawiało mi kłopotów) 3d. Tak więc długą i wyboistą drogą (ok. 1.5 - 2 miesiące) wyćwiczyłem nawet niezły poziom. W tym temacie chciałbym przedstawić wam moje niektóre modele, które wykorzystuję w swojej "pracy". 1. Model Black AK-47 z nabojami, stosunkowo prosty do stworzenia, ze zdjęcia. Myślę, że muszę poprawić jeszcze rączkę i ewentualnie kolbę. 2. Gitarka Gibson Explorer do mojego priorytetowego projektu - gry muzycznej a'la Guitar Hero (aczkolwiek dużo bardziej realistycznej) 3. SG Doubleneck, również do wyżej wymienionej gry muzycznej. Ogólnie z powyższej gitarki jestem zadowolony, raczej nie ma nic do poprawy. 4. Gitarka SG, wyrzeźbiona w wiadomym celu Z powyższego modelu również jestem zadowolony. Kanciastość została wyeleminowana, ale niestety w tej chwili nie posiadam zdjęcia ładniejszej wersji. Modeluję w Blenderze, jednym z najlepszych programów do grafiki (moim zdaniem oczywiście). W niedługim czasie postaram się zamieścić różne inne moje modele. Pozdro -Ano Edytowane 18 Czerwiec 2009 przez Anonim Zły hosting zdjęć
Davegraph Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 z tego co widać to Twoje modele nie nadają się na game art , najpierw dowiedz się o co chodzi i co to jest game art, wypadało by to wiedzieć skoro wstawiasz tu wątek nie mając pojęcia jak zbudować obiekt niskopoligonowy nie wspominając o reszcie zagadnień.
Rogal Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 Uuuu kolego modele moga być, ale do game art'u to się nie zalicza.