Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witajcie! Jest to mój pierwszy post na forum, mam nadzieję, że się tu zaklimatyzuję :)

Jestem programistą, a z powodu swoich projektów musiałem nauczyć się grafiki (plastyką zajmuje się od małego, więc 2d nie sprawiało mi kłopotów) 3d. Tak więc długą i wyboistą drogą (ok. 1.5 - 2 miesiące) wyćwiczyłem nawet niezły poziom. W tym temacie chciałbym przedstawić wam moje niektóre modele, które wykorzystuję w swojej "pracy".

1.

kalach.jpg

Model Black AK-47 z nabojami, stosunkowo prosty do stworzenia, ze zdjęcia. Myślę, że muszę poprawić jeszcze rączkę i ewentualnie kolbę.

 

2. Gitarka Gibson Explorer do mojego priorytetowego projektu - gry muzycznej a'la Guitar Hero (aczkolwiek dużo bardziej realistycznej)

79278dbd8ce5c3bf8964a1b6e191a58f.jpg

 

3. SG Doubleneck, również do wyżej wymienionej gry muzycznej.

530aab2b00c66f8230b07eee521048d2.jpg

Ogólnie z powyższej gitarki jestem zadowolony, raczej nie ma nic do poprawy.

 

4. Gitarka SG, wyrzeźbiona w wiadomym celu

34f875d83def556db9f070c56c298495.jpg

Z powyższego modelu również jestem zadowolony. Kanciastość została wyeleminowana, ale niestety w tej chwili nie posiadam zdjęcia ładniejszej wersji.

 

Modeluję w Blenderze, jednym z najlepszych programów do grafiki (moim zdaniem oczywiście).

W niedługim czasie postaram się zamieścić różne inne moje modele.

Pozdro

-Ano

Edytowane przez Anonim
Zły hosting zdjęć
  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

z tego co widać to Twoje modele nie nadają się na game art , najpierw dowiedz się o co chodzi i co to jest game art, wypadało by to wiedzieć skoro wstawiasz tu wątek nie mając pojęcia jak zbudować obiekt niskopoligonowy nie wspominając o reszcie zagadnień.

Napisano

Jakim 2d? Każdy model jest low-poly, wykorzystuję je w projektach, które tworzę. Uwierzcie, mam pojęcie. Raczej moglibyście powiedzieć co wg. Was w tych modelach nie jest niskopoligonowe...

Napisano

Rogal - nie zgodzę się z Tobą. W dzisiejszych czasach grafika 3d na potrzeby gier komputerowych (czyli tzw. tutaj gameart) nie jest już tak hermetyczną dziedziną jak przed kilku laty. Wszelkie granice stały się bardzo umowne i istnieją chyba już tylko ze względu na przeznaczenie assetu.

 

Anonim - jesteś pierwszym programersem, o którym słyszałem, potrafiącym tak dobrze modelować. Grats

Pozdrawiam

Napisano

obojętnie którą , byle gitara ;] Siatke modelu i trójkąty

 

Pamiętajmy że charakterystyczną cechą game art'u jest zbudowanie modelu o możliwie jak najmniejszej ilości trisów ale w taki sposób żeby jak najbardziej przypominał on (jakościowo) obiekt na którego podstawie budujemy model , oczywiście w praktyce jest to duzo trudniejsze ale te zasady muszą obowiązywać nadal. Dla jednego model mający np. 2k trisów będzie ok , ale przyjdzie inny i powie że może zbudować taki sam model , nie ustępujący jakością temu wcześniejszemu a mieć o 1/3 mniej polycounta wszystko po to żeby wydajność cieszyła ludzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności