Anonim Napisano 18 Czerwiec 2009 Napisano 18 Czerwiec 2009 (edytowane) Witajcie! Jest to mój pierwszy post na forum, mam nadzieję, że się tu zaklimatyzuję :) Jestem programistą, a z powodu swoich projektów musiałem nauczyć się grafiki (plastyką zajmuje się od małego, więc 2d nie sprawiało mi kłopotów) 3d. Tak więc długą i wyboistą drogą (ok. 1.5 - 2 miesiące) wyćwiczyłem nawet niezły poziom. W tym temacie chciałbym przedstawić wam moje niektóre modele, które wykorzystuję w swojej "pracy". 1. Model Black AK-47 z nabojami, stosunkowo prosty do stworzenia, ze zdjęcia. Myślę, że muszę poprawić jeszcze rączkę i ewentualnie kolbę. 2. Gitarka Gibson Explorer do mojego priorytetowego projektu - gry muzycznej a'la Guitar Hero (aczkolwiek dużo bardziej realistycznej) 3. SG Doubleneck, również do wyżej wymienionej gry muzycznej. Ogólnie z powyższej gitarki jestem zadowolony, raczej nie ma nic do poprawy. 4. Gitarka SG, wyrzeźbiona w wiadomym celu Z powyższego modelu również jestem zadowolony. Kanciastość została wyeleminowana, ale niestety w tej chwili nie posiadam zdjęcia ładniejszej wersji. Modeluję w Blenderze, jednym z najlepszych programów do grafiki (moim zdaniem oczywiście). W niedługim czasie postaram się zamieścić różne inne moje modele. Pozdro -Ano Edytowane 18 Czerwiec 2009 przez Anonim Zły hosting zdjęć
Davegraph Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 z tego co widać to Twoje modele nie nadają się na game art , najpierw dowiedz się o co chodzi i co to jest game art, wypadało by to wiedzieć skoro wstawiasz tu wątek nie mając pojęcia jak zbudować obiekt niskopoligonowy nie wspominając o reszcie zagadnień.
Rogal Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 Uuuu kolego modele moga być, ale do game art'u to się nie zalicza.
Anonim Napisano 19 Czerwiec 2009 Autor Napisano 19 Czerwiec 2009 Jakim 2d? Każdy model jest low-poly, wykorzystuję je w projektach, które tworzę. Uwierzcie, mam pojęcie. Raczej moglibyście powiedzieć co wg. Was w tych modelach nie jest niskopoligonowe...
PAINbringer Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 Rogal - nie zgodzę się z Tobą. W dzisiejszych czasach grafika 3d na potrzeby gier komputerowych (czyli tzw. tutaj gameart) nie jest już tak hermetyczną dziedziną jak przed kilku laty. Wszelkie granice stały się bardzo umowne i istnieją chyba już tylko ze względu na przeznaczenie assetu. Anonim - jesteś pierwszym programersem, o którym słyszałem, potrafiącym tak dobrze modelować. Grats Pozdrawiam
Davegraph Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 zamiast pisać że jest to low to pokaż polycount i siatke , poprosze gitare :P
Sebastian Ozga Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 najlepiej wszystkie, w tym dziale to podstawa (polycount, siatka, teksturki)
Anonim Napisano 19 Czerwiec 2009 Autor Napisano 19 Czerwiec 2009 Ok, w najbliższym czasie wrzucę to co trzeba.
Davegraph Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 obojętnie którą , byle gitara ;] Siatke modelu i trójkąty Pamiętajmy że charakterystyczną cechą game art'u jest zbudowanie modelu o możliwie jak najmniejszej ilości trisów ale w taki sposób żeby jak najbardziej przypominał on (jakościowo) obiekt na którego podstawie budujemy model , oczywiście w praktyce jest to duzo trudniejsze ale te zasady muszą obowiązywać nadal. Dla jednego model mający np. 2k trisów będzie ok , ale przyjdzie inny i powie że może zbudować taki sam model , nie ustępujący jakością temu wcześniejszemu a mieć o 1/3 mniej polycounta wszystko po to żeby wydajność cieszyła ludzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się