Napisano 18 Czerwiec 200915 l Witajcie! Jest to mój pierwszy post na forum, mam nadzieję, że się tu zaklimatyzuję :) Jestem programistą, a z powodu swoich projektów musiałem nauczyć się grafiki (plastyką zajmuje się od małego, więc 2d nie sprawiało mi kłopotów) 3d. Tak więc długą i wyboistą drogą (ok. 1.5 - 2 miesiące) wyćwiczyłem nawet niezły poziom. W tym temacie chciałbym przedstawić wam moje niektóre modele, które wykorzystuję w swojej "pracy". 1. Model Black AK-47 z nabojami, stosunkowo prosty do stworzenia, ze zdjęcia. Myślę, że muszę poprawić jeszcze rączkę i ewentualnie kolbę. 2. Gitarka Gibson Explorer do mojego priorytetowego projektu - gry muzycznej a'la Guitar Hero (aczkolwiek dużo bardziej realistycznej) 3. SG Doubleneck, również do wyżej wymienionej gry muzycznej. Ogólnie z powyższej gitarki jestem zadowolony, raczej nie ma nic do poprawy. 4. Gitarka SG, wyrzeźbiona w wiadomym celu Z powyższego modelu również jestem zadowolony. Kanciastość została wyeleminowana, ale niestety w tej chwili nie posiadam zdjęcia ładniejszej wersji. Modeluję w Blenderze, jednym z najlepszych programów do grafiki (moim zdaniem oczywiście). W niedługim czasie postaram się zamieścić różne inne moje modele. Pozdro -Ano Edytowane 18 Czerwiec 200915 l przez Anonim Zły hosting zdjęć
Napisano 19 Czerwiec 200915 l z tego co widać to Twoje modele nie nadają się na game art , najpierw dowiedz się o co chodzi i co to jest game art, wypadało by to wiedzieć skoro wstawiasz tu wątek nie mając pojęcia jak zbudować obiekt niskopoligonowy nie wspominając o reszcie zagadnień.
Napisano 19 Czerwiec 200915 l Autor Jakim 2d? Każdy model jest low-poly, wykorzystuję je w projektach, które tworzę. Uwierzcie, mam pojęcie. Raczej moglibyście powiedzieć co wg. Was w tych modelach nie jest niskopoligonowe...
Napisano 19 Czerwiec 200915 l Rogal - nie zgodzę się z Tobą. W dzisiejszych czasach grafika 3d na potrzeby gier komputerowych (czyli tzw. tutaj gameart) nie jest już tak hermetyczną dziedziną jak przed kilku laty. Wszelkie granice stały się bardzo umowne i istnieją chyba już tylko ze względu na przeznaczenie assetu. Anonim - jesteś pierwszym programersem, o którym słyszałem, potrafiącym tak dobrze modelować. Grats Pozdrawiam
Napisano 19 Czerwiec 200915 l zamiast pisać że jest to low to pokaż polycount i siatke , poprosze gitare :P
Napisano 19 Czerwiec 200915 l najlepiej wszystkie, w tym dziale to podstawa (polycount, siatka, teksturki)
Napisano 19 Czerwiec 200915 l obojętnie którą , byle gitara ;] Siatke modelu i trójkąty Pamiętajmy że charakterystyczną cechą game art'u jest zbudowanie modelu o możliwie jak najmniejszej ilości trisów ale w taki sposób żeby jak najbardziej przypominał on (jakościowo) obiekt na którego podstawie budujemy model , oczywiście w praktyce jest to duzo trudniejsze ale te zasady muszą obowiązywać nadal. Dla jednego model mający np. 2k trisów będzie ok , ale przyjdzie inny i powie że może zbudować taki sam model , nie ustępujący jakością temu wcześniejszemu a mieć o 1/3 mniej polycounta wszystko po to żeby wydajność cieszyła ludzi.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto