Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Może niektórzy jak zobaczą taką listę to od razu wyjdą z tematu, ale proszę tych bardziej wytrwałych, aby wytłumaczyli mi do czego służą te opcje (to te jak się kliknie prawym przyciskiem) jak i kiedy ich używać, bo powoli chce się zabrać do modelowania jakiegoś pojazdu, a bez tego ani rusz :P

 

Target weld

Weld

Chamfer

Extrude

Connect

Break

Remove

Create

Repeat

Quickslice

Attach

Collapse

NURMS Toggle

 

 

I jeszcze jedno, którym z tych narzędzi/albo jakimś innym jak mam np. jeden poligon utworzyć drugi, a nie "rozciągać" vertexów albo edge na dół ?

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Może niektórzy jak zobaczą taką listę to od razu wyjdą z tematu

 

sa tez tacy ktorzy powiedzia ze to wszystko jest opisane w helpie programu wraz z rysunkami i przykladami.

Napisano

Ucz się tych narzędzi jak dziecko ... Mowie poważnie :)... Sprawdzaj zasadę działania narzędzia poprzez jego używanie... Będziesz zaskoczony tym jak szybko załapiesz co jest od czego... A helpa ... helpa zostaw sobie na koniec ;)...

Napisano

To proszę o odpowiedź chociaż na to pytanie, bo nie mogę tego znaleźć, a potrzebne mi to jest do modelowania pojazdu. Mam nadzieję, że coś z tego zrozumiecie.

 

I jeszcze jedno, którym z tych narzędzi/albo jakimś innym jak mam np. jeden poligon utworzyć drugi, a nie "rozciągać" vertexów albo edge na dół ?

Napisano
klikasz shift i przesuwasz xd lub extrude

 

Zaznaczam vertexy, trzymam shifta, przesuwam, vertexy powstają, ale są tylko vertexy, a nie widać żadnego materiału pomiędzy tymi starymi, a tym nowymi vertexami

Napisano

To jeszcze jedno, jak tworzę plane, to dzielę go na 2 poligony i jaki dodać modyfikator i z jakimi ustawieniami, co zrobić, żeby 1 poligon zmieniał się symetrycznie do 2 ?

Napisano
Sprawdź modyfikator Symmetry.

 

 

Sprawdzałem, ale nic.

 

Jak zrobię pół maski auta, a później dam symmetry to działa, a tak żebym ja robił np. lewy bok, a równocześnie robił się prawy to się nie da.

Napisano

Jeśli ta maska jest w Editable poly i dodałeś na wierzch Symmetry to wystarczy zejść ponownie do poziomu Edytable poly na wybrany poziom struktury (vertex, edge, border, poly, element), włączyć podgląd (Show End Result on/off toggle) i spokojnie edytować obiekt. Będziesz miał wszystko "równocześnie".

Napisano

A można ten obiekt skopiować z zaznaczonym "Instance" i zmiany będą widoczne na obu ??

 

I jeszcze jedno, czy próbował ktoś opcji "Publish to DWF", w książce przeczytałem, że można tutaj pokazywać sceny nie mając maxa, jak to działa, czy da to się "wlepić" na stronę ?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności