Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie słyszałem żeby demo to ograniczało. U ciebie ogranicza? Czy może masz we wszystkich slotach jakiś materiał. Jeśli tak to nic nie stoi na przeszkodzie żeby wykasować materiał z edytora - w scenie nadal zostanie

Napisano

właśnie chodzi mi o możliwość dodania kolejnych slotów gdy się wszystkie zapełnią materiałami. Czy jest jakiś inny sposób na to niż usuwanie z niego materiałów?

Napisano

a powiedz mi po co ci tyle slotów zapchanych materiałami? jak masz wszystkie użyte w scenie to kiedy skasujesz (wyczyścisz) Material Editor zawsze będziesz mógł pobrać materiał z danego obiektu do którego ten materiał przypisałeś. Multimateriały to utrudnianie sobie życia w przypadku gdy nie pracujesz na jednym meshu.

 

Kasuj niepotrzebne materiały. Tak będzie najprościej.

Napisano

Wytłumaczę o co mi chodzi. Robię scenę i chce zrobić tekstury dla każdego budynku będzie ich dość sporo a do tego jeszcze inne materiały dojdą wiec zabraknie pewnie slotów na materiały. Każdy budnek chce teksturować osobno. Czy jest jakieś proste rozwiązanie tego problemu.

Napisano

każdy budynek to inny materiał, każdy budynek ma swoją kuleczkę. usuwając kuleczkę z ME wcale nie usuniesz jej ze sceny. Tylko i wyłącznie z ME. Czytaj też uważnie to co ci wywali ME podczas usuwania materiału.

Napisano

na moje to to jest najprzystępniejsze rozwiązanie bo spróbuj sobie wyobrazić co y bylo gdybys miał w swojej scenie 600 materiałów i 600 slotów:) teraz znajdź to co potrzebujesz! anyłej - skorzystasz z pipety:) pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności