bardzo_dlugi_login Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 Tutorial pokazujący proces powstawania futurystycznego pistoletu. Składający się z 4 części: modelowanie, uv-kowanie, texturowanie i renderowanie. W tym tutorialu chciałem głównie pokazać schemat jakim się kieruje robiąc modele jak i całe sceny w pracy i w domu ze szczególnym naciskiem na rozkładanie map uv jak i texturowaniem dlatego tylko te cześci zawierają komentarz audio. Dwie pozostałe częsci modelowanie i renderowanie są tylko dodatkiem. Tutorial nie jest skierowany tylko do osób używających blendera i photoshopa a jestem pewien że można podobne rezultaty uzyskać w większości programów dostępnych na rynku dlatego nie omawiam szczegółowo funkcji których używam a jedynie omawiam podstawy uv-kowania i texturowania. part 01-MODELOWANIE- vimeo link: http://vimeo.com/5307802 part 02-UVmap-(polski komentarz audio) vimeo link: http://vimeo.com/5308180 part 03-TEXTUROWANIE-(polski komentarz audio) vimeo link: http://vimeo.com/5307515 part 04-RENDER- vimeo link: http://vimeo.com/5311084 Jeśli są jakieś pytania proszę zadawać je w tym wątku. Pozdrawiam last 1 1
Đraven Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 Dobra rzecz, spróbuję to zastosować w Corelu i Maxie, i dam znać czy wychodzi bez problemu :)
FiK_ Napisano 5 Maj 2011 Napisano 5 Maj 2011 Sorry, "GUN part2 (UVmap)" was deleted at 6:52:43 Tue Jan 26, 2010. We have no more information about it on our mainframe or elsewhere. :(
damianosss Napisano 27 Wrzesień 2012 Napisano 27 Wrzesień 2012 co to jest za program ?? bo do 3ds maxa chyba nie podobny, prawda ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się