Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

gun03.jpg

 

Tutorial pokazujący proces powstawania futurystycznego pistoletu. Składający się z 4 części: modelowanie, uv-kowanie, texturowanie i renderowanie. W tym tutorialu chciałem głównie pokazać schemat jakim się kieruje robiąc modele jak i całe sceny w pracy i w domu ze szczególnym naciskiem na rozkładanie map uv jak i texturowaniem dlatego tylko te cześci zawierają komentarz audio. Dwie pozostałe częsci modelowanie i renderowanie są tylko dodatkiem.

Tutorial nie jest skierowany tylko do osób używających blendera i photoshopa a jestem pewien że można podobne rezultaty uzyskać w większości programów dostępnych na rynku dlatego nie omawiam szczegółowo funkcji których używam a jedynie omawiam podstawy uv-kowania i texturowania.

 

part 01-MODELOWANIE-

vimeo link: http://vimeo.com/5307802

 

part 02-UVmap-(polski komentarz audio)

vimeo link: http://vimeo.com/5308180

 

part 03-TEXTUROWANIE-(polski komentarz audio)

vimeo link: http://vimeo.com/5307515

 

part 04-RENDER-

vimeo link: http://vimeo.com/5311084

 

Jeśli są jakieś pytania proszę zadawać je w tym wątku.

Pozdrawiam last

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 3,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dobra rzecz, spróbuję to zastosować w Corelu i Maxie, i dam znać czy wychodzi bez problemu :)

Napisano

Sorry, "GUN part2 (UVmap)" was deleted at 6:52:43 Tue Jan 26, 2010. We have no more information about it on our mainframe or elsewhere. :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności