Napisano 25 Czerwiec 200915 l Tutorial pokazujący proces powstawania futurystycznego pistoletu. Składający się z 4 części: modelowanie, uv-kowanie, texturowanie i renderowanie. W tym tutorialu chciałem głównie pokazać schemat jakim się kieruje robiąc modele jak i całe sceny w pracy i w domu ze szczególnym naciskiem na rozkładanie map uv jak i texturowaniem dlatego tylko te cześci zawierają komentarz audio. Dwie pozostałe częsci modelowanie i renderowanie są tylko dodatkiem. Tutorial nie jest skierowany tylko do osób używających blendera i photoshopa a jestem pewien że można podobne rezultaty uzyskać w większości programów dostępnych na rynku dlatego nie omawiam szczegółowo funkcji których używam a jedynie omawiam podstawy uv-kowania i texturowania. part 01-MODELOWANIE- vimeo link: http://vimeo.com/5307802 part 02-UVmap-(polski komentarz audio) vimeo link: http://vimeo.com/5308180 part 03-TEXTUROWANIE-(polski komentarz audio) vimeo link: http://vimeo.com/5307515 part 04-RENDER- vimeo link: http://vimeo.com/5311084 Jeśli są jakieś pytania proszę zadawać je w tym wątku. Pozdrawiam last
Napisano 25 Czerwiec 200915 l Dobra rzecz, spróbuję to zastosować w Corelu i Maxie, i dam znać czy wychodzi bez problemu :)
Napisano 5 Maj 201113 l Sorry, "GUN part2 (UVmap)" was deleted at 6:52:43 Tue Jan 26, 2010. We have no more information about it on our mainframe or elsewhere. :(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto