Napisano 2 Lipiec 200915 l Mroczny świat bagien, jaskiń i dziwnych stworów... Od dawna łaziło mi to po głowie. Zaczałem ostatnio troche więcej rysować więc może uda się wysmażyć kilka stworków do folio. W ramach oddechu od konkursu dzisiejszy stworek. Krytyka koncepcików mile widziana. 001 demonica w trakcie produkcji 002 Edytowane 8 Sierpień 200915 l przez PSychu
Napisano 2 Lipiec 200915 l Wydaje mi się, że jego prawa noga jest ciut przydługo w udzie i prawa ręka jest chyba ciut przygruba w stosunku do lewej. Mam jeszcze niewprawione oko, więc mogę się mylić, ale tak właśnie mi się wydaje. Nie zmienia to faktu, że praca mi się podoba i czekam na więcej.
Napisano 4 Lipiec 200915 l Autor Radix - dzięki za uwagi, postaram się to poprawić. Błędy wynikają głównie z tempa w jakim staram się to robić, a że chce się nauczyć malować bez refek to anatomia może kuleć...
Napisano 5 Lipiec 200915 l Autor Poprawiłem troche postać i dalej szukam... (wszelkie uwagi mile widziane)
Napisano 6 Lipiec 200915 l Autor i jeszcze jeden malunek z nocki. miał iść na tygodniowy "piekielny" speedpainting ale poszedł jako wip na konkurs do conceptart, bo z półtorej godziny zrobiły się cztery (choć sama głowa diabełka w jakieś 20 min była gotowa. potem się zawiesiłem ). taka piekielna rodzinka...
Napisano 6 Lipiec 200915 l Na górze tego ostatniego udało się uzyskać ciekawą fakturę - niestety im niżej tym słabiej (przynajmniej w mojej opinii) Gdyby udało się kontynuować to co uzyskałeś od strony prawego górnego rogu to by mi się to całkiem podobało. Możesz popróbować jakoś zróżnicować postacie i tło, trochę to się zlewa w jedno. Jasne obwódki wokół postaci to trochę za mało - przydałoby się trochę z kolorem bardziej pojechać...
Napisano 6 Lipiec 200915 l Autor SBT77 - właśnie staram się nauczyć robienia ciekawych fakturek na potrzeby Bitwy 2D, bo nie potrafie skonczyć pracy którą tam męcze. Jeszcze nie wychodzi tak jak bym chciał ale pare dni mi jeszcze zostało. To na razie wip a obrysy postaci będą oczywiście usunięte. Dzięki za wskazówki. Postaram sie tą fakturke poprawić (i kolorki oczywiście). To jeszcze jeden wip który dzisiaj zaczolem robić na COW (conceptart), deadline za 2 dni więc się spinam. Trzeba przedstawic proces rozwoju jakiegoś stworka od stadium embrionu.
Napisano 7 Lipiec 200915 l Zdecydowanie tej demonicy zdjąłbym suknię. Ta wersja z pierwszego postu imo o niebo lepiej wygląda i w ogóle jest najlepsza ze wszystkich prac. Fajny kolor i faktura, tylko trochę nieostre (w moich pracach tez to boli). Kolejny malunek z demonami imo za mocno monochromatyczny. Koncept stwora słaby, zupełnie formy nie czytam tego "bulbaska". W ogóle chyba brak pomysłu. Wychodzisz z konstrukcją od tych czarnych kształtów? Tego nie kumam, dziwny pomysł i chyba niezbyt szczęśliwy, no ale w każdym szaleństwie może być jakaś metoda :).
Napisano 8 Lipiec 200915 l Autor panRebonka - nad tą sukienką faktycznie się jeszcze zastanowie. Prace które tutaj wrzucam to mniej lub bardziej skończone szkice w fazie produkcji. To taki sposób motywacji do codziennego rysowania. Co do tych "czarnych kształtów" to pare dni temu przypadkiem tak cos namazałem i teraz sprawdzam co z tego da się wyciągnąć. Mały upek COWa (na szczęscie przedłużyli dedline bo wczoraj nie było jak porysowac) ten zielony brzuszek to chyba siara :( Edytowane 8 Lipiec 200915 l przez PSychu literowka
Napisano 10 Lipiec 200915 l Autor Takie wrzuciłem jako finalną wersję bo spać sie chce, a poza tym od jutra (dzisiaj) wracam do bitwy 2d. Może kiedyś to jeszcze pomęcze...
Napisano 10 Lipiec 200915 l Kurde naprawdę masz fajna kreskę i skróty kapitalnie ci wyszły (Adult form), szkoda że te trzy małe zamordowane malowaniem, texturą. Wyglądają jak wycięte kształty, nie czyta się bryły zupełnie. Ktoś tutaj kiedyś rzucił linka do obrazków z takimi powyginanymi łapami. na których świetnie można sobie zgapić sposób "wyrezania" formy, tylko nie wiem teraz gdzie to.
Napisano 15 Lipiec 200915 l jaki zajebisty pomysł z przedstawieniem faz rozwojowych od embriona :D pierwszy raz coś takiego widze :D no, kreska faktycznie super; te wszystkie wymyślone mięśnie, i w ogóle; mam jednak pewne zastrzeżenia co do wykańczania prac: mam wrażenie że za dużo sie bawisz teksturami i opcjami "dodge - burn" niż malujesz pędzlem. no i te postaci mają taką dziwną krawędź; jakbyś malował non stop pod konturem a potem go usunął i nie "zaokrąglił-wyoblił" krawędzi między postacią a tłem.
Napisano 6 Sierpień 200915 l Autor panRebonka - dzięki za miłe słowa na temat mojej krechy :) To że cała reszta leży to po trosze fakt że miałem na wymyślenie i wykonanie całości tylko 4 dni i wip musiał iśc jako gotowa praca a przede wszystkim chodzi o to że w jak najszybszym tempie staram się nadrobić zaległości edukacyjne w malowaniu, na czym cierpią niestety moje prace. kutwa666 - zgadza się, ale stawiam na to że do pokemonów pomysł zapożyczyli właśnie od larw i innych kijanek :D telthona - mnie też się ten pomysł tak spodobał że wszedłem do rywalizacji wiedząc że wszyscy już prawie pokończyli prace a ja tuż przed deadline'm dopiero zaczynam. A konkurs był na conceptart w COW'ie. A co do tekstur to może się zdziwisz, ale to wszystko było malowane pędzlem (widać go w powiększeniu jako faktura tła ostatniej pracy). Mam tak starego shopa że nie moge używać dostępnych zestawów pędzli (bo nie obsługuje) więc "odkryłem Amerykę" i zaczołem robić swoje. Niestety zarówno w robieniu pędzli jak i ich wykorzystywaniu mam jeszcze dużo pracy przed sobą. Co do tych dziwnych konturów to masz 100% racji. Brałem maskę warstwy i wywalałem wszystko co było poza. Na nic więcej nie starczyło czasu. Dzisiaj wrzucam aktualną zabawę w CC z mrocznym stworem z odchłani. (oczywiście wip) troche poprawiony, choć wciąż wadliwy prototyp Edytowane 8 Sierpień 200915 l przez PSychu
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto