Napisano 12 Lipiec 200915 l Witam! Uczę się modelować :) itp / teraz modeluję głowę z wideo tutoriala, nastepnie czeka mnie teksturowanie. Jak na pierwszy raz nawet jestem zadowolony ale widze tez duzo niedociagniec, moze jakies sugestie ? :) Postępy pracy --> Edytowane 12 Lipiec 200915 l przez graficMac
Napisano 12 Lipiec 200915 l cos nie tak z nosem oraz gorna czescia ust, za waskie jakies takie scisnione i dziwnie wklesle, a ogolnie malo realne, bardziej w obcego to wpada, musisz popracowac nad miesniami twarzy ich imitacja....... ps: jesli naprawde sie uczysz i to pierwszy raz to calkiem niezle, lecz nie pasuje mi data twojej rejestracji, 3 lata sie uczysz modelowac twarz??
Napisano 12 Lipiec 200915 l Nie opieraj się tylko na blueprintach ale też na własnej percepcji. Po raz kolejny polecam wątek Naked models w dziale modeling.
Napisano 12 Lipiec 200915 l Unikaj trójkątów i ngonów a poza tym używaj refek. Zauważ że nos masz strasznie wąski. Można to poprawić lekko przesuwając parę vertów. Poprostu przypatrz się tej głowie i łap anatomiczne różnice między twoją główką a ludziem ;p i ofc anatomia się przyda. GL
Napisano 12 Lipiec 200915 l Tutaj masz referki http://www.c4dexchange.com/en/section.aspx?tid=7&cid=24&page=1 Dostałem ten link kiedyś od Ani. Patrz na głowę ze wszystkich kątów. Ja też kiedyś uczyłem się tworzenia głów. Zrobiłem 10 główek i musiałem zrobić przerwę :P bo mi zbrzydły.
Napisano 13 Lipiec 200915 l Autor *plasti - zarejestrowałem sie 3 lata temu, ale dopiero sie wzialem za grafike 3D, pierwszy raz modeluję głowę. Dzieki za uwagi, twarz rzeczywiscie nie jest zbytnio realna, popracuje nad nią jeszcze i pokaze czy lepiej to bedzie wygladalo. Nos na refce jest jakis brzydki i szeroki, moze przesadzilem i zrobiłem za wąski, chcialem zrobic zgrabniejszy :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto