Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! Uczę się modelować :) itp / teraz modeluję głowę z wideo tutoriala, nastepnie czeka mnie teksturowanie.

 

Jak na pierwszy raz nawet jestem zadowolony ale widze tez duzo niedociagniec, moze jakies sugestie ? :)

 

Postępy pracy -->

 

glowa21.th.jpg

 

47264169.jpg

 

73995556.jpg

 

56431165.jpg

 

85913499.jpg

 

84450807.jpg

 

32885083.jpg

 

15975466.jpg

 

37585939.jpg

 

15237797.jpg

 

75175524.jpg

 

71254834.jpg

 

30012398.jpg

 

glowa12.jpg

 

glowa16.jpg

 

glowa20.jpg

 

glowa17.jpg

 

glowa21.jpg

Edytowane przez graficMac

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

cos nie tak z nosem oraz gorna czescia ust, za waskie jakies takie scisnione i dziwnie wklesle, a ogolnie malo realne, bardziej w obcego to wpada, musisz popracowac nad miesniami twarzy ich imitacja.......

 

ps: jesli naprawde sie uczysz i to pierwszy raz to calkiem niezle, lecz nie pasuje mi data twojej rejestracji, 3 lata sie uczysz modelowac twarz??

Napisano

Nie opieraj się tylko na blueprintach ale też na własnej percepcji. Po raz kolejny polecam wątek Naked models w dziale modeling.

Napisano

Unikaj trójkątów i ngonów a poza tym używaj refek. Zauważ że nos masz strasznie wąski. Można to poprawić lekko przesuwając parę vertów. Poprostu przypatrz się tej głowie i łap anatomiczne różnice między twoją główką a ludziem ;p i ofc anatomia się przyda. GL

Napisano
  • Autor

*plasti - zarejestrowałem sie 3 lata temu, ale dopiero sie wzialem za grafike 3D, pierwszy raz modeluję głowę.

 

Dzieki za uwagi, twarz rzeczywiscie nie jest zbytnio realna, popracuje nad nią jeszcze i pokaze czy lepiej to bedzie wygladalo. Nos na refce jest jakis brzydki i szeroki, moze przesadzilem i zrobiłem za wąski, chcialem zrobic zgrabniejszy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności