Dragon Heart Napisano 23 Lipiec 2009 Share Napisano 23 Lipiec 2009 Mam takie mle pytanko, czy procesory z zalozenia produkowane sa 64 bitowe czy nie?? i jak to sprawdzic, chce przesiasc sie na viste 64 ale wymaga to procka 64 bit, a nie jestem pewny jak to sprawdzic, procek mam Intel Core Quad 2,33 GHz. sprawdzalem w menedzerze urzadzen ale nic nie jest napisane o ilosci bitow, prosze o pomoc, nie chcialbym wydac 500 zl na system ktorego bym pozniej nie mogl zainstalowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dokturpotfor Napisano 23 Lipiec 2009 Share Napisano 23 Lipiec 2009 Czolem, Wszystkie Quady Intela sa 64 bitowe. Mozesz sie upewnic uruchamiajac np: http://www.cpuid.com/cpuz.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dragon Heart Napisano 24 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 24 Lipiec 2009 Dzieki, a najnowsze procki wychodzace od intela, nie sa juz produkowane w wersji 32 bi?? bo mam zamiar wymienic i chce wiedziec czy mam na to zwrocic uwage czy spokojnie moge bez problemu kupic chodzi o intela xenon albo i7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lubus Napisano 24 Lipiec 2009 Share Napisano 24 Lipiec 2009 Procki te są w 100% zgodne z 32-bitowymi systemami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 24 Lipiec 2009 Share Napisano 24 Lipiec 2009 (edytowane) I w zasadzie co dziwne dzialaja wydajniej na systemach 32bitowych niz 64bit. Sprawdzalem niedawno takze windows7 64bit i predkosc renderingu na xp32bit byla nadal lepsza:) Ciekawe czy ktos to kiedys wytlumaczy. Jedyna zaleta systemu 64bit to jak narazie obsluga wiekszej ilosci ram. Edytowane 24 Lipiec 2009 przez Traitor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr kura Napisano 9 Grudzień 2009 Share Napisano 9 Grudzień 2009 tylko ram? ja na 32 bitowym nie moge wyrenderowac czasem w wiekszej rozdzielczosci niz 2500*2500 a jesli sie wyrenderuje to jest error creating bitmap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 9 Grudzień 2009 Share Napisano 9 Grudzień 2009 To o czym piszesz to nic innego jak brak ramu, a nie wina samego systemu 32bit. Rozdzielczosc ta nie jest niczym wielkim, najwidoczniej masz sporo elementow ktore pożerają pamiec. Mozna to w zasadzie ominac renderujac poprzez backburnera obrazek w kilku czesciach. A wracajac do wyimaginowanego przyrostu predkosci na systemach 64bit polecam sprawdzic samemu i porownac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 14 Grudzień 2009 Share Napisano 14 Grudzień 2009 @Traitor - Czy program był na pewno 64 bitowy i czy napewno był zoptymalizowany? Generalnie przyśpieszenie jest przy przerzucaniu dużej ilości danych. W normalnym działaniu może być nawet wolniejszy gdyż ta sama ilość cache procesora trzyma prawie dwa razy mniej instrukcji, stąd częste pukanie do ramu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 14 Grudzień 2009 Share Napisano 14 Grudzień 2009 Byl napewno 64bitowy tak samo jak system. I nie byly to wylacznie moje testy. Co do teorii ja nie mam uwag. Mowie tylko, ze jezeli chodzi o maxa to ma sie to nijak w praktyce. 32Bity okazaly sie szybsze od 64bit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się