Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Obawiam się, że czeka Cię hardkorowy polymodeling, stary... Niestety będziesz musiał z referki jechać na piechotę, o ile ważne są te chamfery na załamaniach.

 

Xizi0r dobrze prawi, z tym, że to nie jest symetryczne.

Napisano

już robiłem podobne rzeczy właśnie tym sposobem co xiz0r mówi (jak shogun zauwazył to niestety nie jest symetryczne ani trochę :/). Niby daje radę takie coś, ale cholera żmudna robota. Plusem całej roboty jest to, że mam taką formę przed sobą :) Czasem pomaga. Uncle - zbrusha nigdy nawet nie odpalałem, a poza tym nie mam czasu na naukę bo muszę robić te elementy - nie marnować czas na naukę. Myślałem, że macie jakieś swoje sposoby na robienie takich zdobień. Dzięki za odpowiedzi :)

Napisano

to może żeby nie marnować czasu na zbrusha to wymodeluj base mesha w maxie czy innym i odpal mudboxa:) na pewno uczyć się nie będziesz zbyt długo, tak gdzieś z 15 minut

Napisano

W cholerę to nie jest symetryczne o_O

Alleluja i do przodu. Tu chyba nie ma nic na skróty. Zwłaszcza jeśli musi być wymodelowane. Ewentualnie możesz stworzyć na krzywych własną teksturę w PS by wyciągnąć trochę szczegółów przez Displacement, np. ten relief w środku.

Napisano

środek to najprostszy i w godzinke zrobiony ;) najgorsze te dookoła elementy. W sumie nawet nie wiem po co komuś ma być taki detal - jedna taka rozeta wazy ok 500k poly. Dokladnie musi być bo docelowa rozdziałka renderu to 3k/3k. Dzięki za pomysły :)

Napisano (edytowane)

Jak narazie wygląda to tak - postęp po dniu roboty. Powiem wam, że fajnie dłubie się w takim detalu ;p

screenxvf.jpg

Edytowane przez trosiek
Napisano

Trosiek... jak Ci tam idzie ta rozetka? Mam nadzieje, ze podzielisz sie doswiadczeniami z modelowania takiego cuda ... moze pare slow jak sie do tego zabrales w ogole bo przyznam, ze umieram z ciekawosci :)

 

PS Poly po pierwszym dniu przekroczylo juz 100 tys. czy jeszcze nie ? ;)

Napisano

już przedwczoraj zrobione było :) Nie używałem zbrusha - wszystko w maxie jako poly. workflow bardzo prosty - w sumie jak zrobienie całej tej rozety. Wszedłem na stronę producenta, znalazłem obrazek (tylko 350/350 są), powiększyłem w psie do ok 1000x1000 i sharpenem żeby było coś widać. Dalej jako viewport background, splinem odrysowuje jeden element, editable poly, cut cut cut cut cut cut cut, edge do góry (albo w dol, zalezy od elementu), mesh smooth i koniec. Żadna ciekawa filozofia :) oto efekt tamtej rozety (już w niektórych miejscach miałem dość i szedłem na łatwizne i nie za bardzo jestem zadowolony z efektu):

15060045.jpg




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności