Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

spróbuj moze spline'ami i potem convert to poly i powoli nanosic detal? zauważ że jest symetryczna, wiec wystarczy robić połowe. jednak chyba najlepiej było by ZB...

Napisano

Obawiam się, że czeka Cię hardkorowy polymodeling, stary... Niestety będziesz musiał z referki jechać na piechotę, o ile ważne są te chamfery na załamaniach.

 

Xizi0r dobrze prawi, z tym, że to nie jest symetryczne.

Napisano
  • Autor

już robiłem podobne rzeczy właśnie tym sposobem co xiz0r mówi (jak shogun zauwazył to niestety nie jest symetryczne ani trochę :/). Niby daje radę takie coś, ale cholera żmudna robota. Plusem całej roboty jest to, że mam taką formę przed sobą :) Czasem pomaga. Uncle - zbrusha nigdy nawet nie odpalałem, a poza tym nie mam czasu na naukę bo muszę robić te elementy - nie marnować czas na naukę. Myślałem, że macie jakieś swoje sposoby na robienie takich zdobień. Dzięki za odpowiedzi :)

Napisano

to może żeby nie marnować czasu na zbrusha to wymodeluj base mesha w maxie czy innym i odpal mudboxa:) na pewno uczyć się nie będziesz zbyt długo, tak gdzieś z 15 minut

Napisano

W cholerę to nie jest symetryczne o_O

Alleluja i do przodu. Tu chyba nie ma nic na skróty. Zwłaszcza jeśli musi być wymodelowane. Ewentualnie możesz stworzyć na krzywych własną teksturę w PS by wyciągnąć trochę szczegółów przez Displacement, np. ten relief w środku.

Napisano
  • Autor

środek to najprostszy i w godzinke zrobiony ;) najgorsze te dookoła elementy. W sumie nawet nie wiem po co komuś ma być taki detal - jedna taka rozeta wazy ok 500k poly. Dokladnie musi być bo docelowa rozdziałka renderu to 3k/3k. Dzięki za pomysły :)

Napisano

Im chodzi tylko o rendery? Jak kiedyś takie coś robilem z takim detalem, to szlo to do plotowania, bo inaczej to ja nie widzę zastosowania...

Napisano
  • Autor

Jak narazie wygląda to tak - postęp po dniu roboty. Powiem wam, że fajnie dłubie się w takim detalu ;p

screenxvf.jpg

Edytowane przez trosiek

Napisano

Trosiek... jak Ci tam idzie ta rozetka? Mam nadzieje, ze podzielisz sie doswiadczeniami z modelowania takiego cuda ... moze pare slow jak sie do tego zabrales w ogole bo przyznam, ze umieram z ciekawosci :)

 

PS Poly po pierwszym dniu przekroczylo juz 100 tys. czy jeszcze nie ? ;)

Napisano
  • Autor

już przedwczoraj zrobione było :) Nie używałem zbrusha - wszystko w maxie jako poly. workflow bardzo prosty - w sumie jak zrobienie całej tej rozety. Wszedłem na stronę producenta, znalazłem obrazek (tylko 350/350 są), powiększyłem w psie do ok 1000x1000 i sharpenem żeby było coś widać. Dalej jako viewport background, splinem odrysowuje jeden element, editable poly, cut cut cut cut cut cut cut, edge do góry (albo w dol, zalezy od elementu), mesh smooth i koniec. Żadna ciekawa filozofia :) oto efekt tamtej rozety (już w niektórych miejscach miałem dość i szedłem na łatwizne i nie za bardzo jestem zadowolony z efektu):

15060045.jpg

Napisano
  • Autor

1,5 dnia. siatka (są miejsca gdzie meshsmooth musiał być na przekonwertowany na edit poly, stąd takie czarne miejsca):

34042426.jpg

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.