simonhc Napisano 3 Sierpień 2009 Napisano 3 Sierpień 2009 Obrazki zmontowane dla zaprzyjaznionej pracowni. Drzewa skrobniete w Onyxie, postpro w ps Wrzucajcie!
peter_f Napisano 3 Sierpień 2009 Napisano 3 Sierpień 2009 Bardzo ładne wizki! Chociaż DOF za duży na kilku (i trochę brak przy tym rozdziału planu bliskiego i dalekiego) i to Audi troszkę toporne. Najlepsze przedostatnie IMO. Przepiękne dajesz te rozjaśnienia od słońca. Super to wygląda. Ale ogólnie fajne!
simonhc Napisano 3 Sierpień 2009 Autor Napisano 3 Sierpień 2009 Bardzo ładne wizki! Chociaż DOF za duży na kilku (i trochę brak przy tym rozdziału planu bliskiego i dalekiego) i to Audi troszkę toporne. Najlepsze przedostatnie IMO. Przepiękne dajesz te rozjaśnienia od słońca. Super to wygląda. Ale ogólnie fajne! Gracias,gracias! Z dofem to slabo wyszlo bo kanaly z depth byly kiepskie.Mapowalem liscie z kanalem przezroczystosci+geometria samych lisci miala noisa( z onyxa) co owocowalo dziwnymi efektami w z depth. Z dofem z cam maxowej nawet nie zaczyanlem, czasu zbraklo:/
Pawelkos Napisano 3 Sierpień 2009 Napisano 3 Sierpień 2009 DOF zupenie nietrafiony i psuje caly efekt, rozumiem ze chciales dodac realizmu ale tak zapieprzony murek (1. render) jakos niebardzo pasuje do wizualizacji nowego budynku, poza tym murek caly pokryty syfem a chodniki czysciutkie jak dopiero przed godzina ten bruk polozyli :). No i to audi jak juz wspomnial peter_ftakie toporne, poza tym przypomina to troche ta zabawe gdzie jest Wally :] rozne ujecia z roznych stron budynku i wszedzie tylko to jedno auto. Poza tym jak nie masz innych aut to dorob audicy talice rej, malysz szczegol ale troche ja urealni ;). Poza tym jest git, ladne swiatelko, choc bardziej odpowiednie wydawaloby mi sie swiatlo w peni dnia, a nie takie zachodzacego slonca
simonhc Napisano 3 Sierpień 2009 Autor Napisano 3 Sierpień 2009 Pawelkos- dzieki za trafione uwagi. Dodam tylko ze murek na pierwszym planie istnieje w realu. Co nie zmienia faktu ze nalezy dopracowac nawierzchnie. fenks za komenty
Quadysz Napisano 4 Sierpień 2009 Napisano 4 Sierpień 2009 Mi sie podoba klimat, drzewa i ujecia ;) oswietlenie tez fajne, ale jest mnostwo szczegolow psujacych ogolne wrazenie, ale o nich juz peter_f i pawelkos pisali. Greets
Kubaswielgus Napisano 4 Sierpień 2009 Napisano 4 Sierpień 2009 Przez tą głębię ostrości uzyskałeś efekt makiety - wygląda realistycznie, ale ma się wrażenie, że wszystko jest malutkie. Nie potrafię zrozumieć dlaczego tak wiele osób na tym forum za wszelką cenę chce używać DOFa. DOF wychodzi najlepiej do pokazania detalu. Gdyby jakiś fotograf zrobił zdjęcia temu budynkowi -tak jak na twoich wizkach - to raczej pokazał by się od złej strony bo ani to nie jest artyzm, ani komercyjne zdjęcie. Bardzo fajna praca, ale całkowicie popsuta przez nadgorliwość. Brakuje mi też trochę lepszego kadrowania - więcej nieba by się przydało.
WAKi Napisano 10 Wrzesień 2009 Napisano 10 Wrzesień 2009 Fajny klimat, podoba mi sie dobór pory dnia do funkcji hotelu. Architektura fajna, są jednak tacy co po prostu projektują, a nie starają się zdobyć Pritzkera garażem. Inwestor też rozumiem był na poziomie. DOF zgadzam się z poprzednikami. Szkoda, że to nie fotomontaż z fotą z okolicy, bo jakby sie nie postarać to modelowany stan istniejacy zawsze wyjdzie kartonowy i odciąga uwage od głównego tematu. Z drugiej strony lepszy jakis niz żaden. Brakuje mi też ludzi, szczególnie w hotelu, na balkonach - laska z szampanem, jakiś przedstawiciel świata wielkiego biznesu z komórką itp. Generalnie piątka bez plusa ;)
simonhc Napisano 10 Wrzesień 2009 Autor Napisano 10 Wrzesień 2009 Fajny klimat, podoba mi sie dobór pory dnia do funkcji hotelu. Architektura fajna, są jednak tacy co po prostu projektują, a nie starają się zdobyć Pritzkera garażem. Inwestor też rozumiem był na poziomie. DOF zgadzam się z poprzednikami. Szkoda, że to nie fotomontaż z fotą z okolicy, bo jakby sie nie postarać to modelowany stan istniejacy zawsze wyjdzie kartonowy i odciąga uwage od głównego tematu. Z drugiej strony lepszy jakis niz żaden. Brakuje mi też ludzi, szczególnie w hotelu, na balkonach - laska z szampanem, jakiś przedstawiciel świata wielkiego biznesu z komórką itp. Generalnie piątka bez plusa ;) Milo slyszec:) Brak ludzi byl problemem... Pracuje nad tym. Dziekuje za sluszna krytyke.
Użytkownik Napisano 10 Wrzesień 2009 Napisano 10 Wrzesień 2009 Ogólnie bardzo fajnie i ma fajny klimat. Ale... 1. DOF - wiadomo ! PASKUDA ! 2. Nie podoba mi się jak ktoś na siłę używa KLF, który daje super efekt ale to musi stosowane tylko w określonych ustawieniach ujęć. 3. Paskudny lakier na Audi. 4. Kilka ujęć jest źle skadrowanych.
adam_m Napisano 10 Wrzesień 2009 Napisano 10 Wrzesień 2009 Najbardziej podoba mi się to, że budynek nie jest idealnie "czysty", jak większość podobnych wizek. Są zacieki na ścianach itp. (chociaż stosowanie tej samej dirt mapy na ścianie i wyjeździe z hotelu to już nie jest dobry pomysł). Poszedłbym dalej tym tropem i pozmieniał te elementy drewniane. Ogólnie bardzo pozytywnie. Pozdr.
WAKi Napisano 10 Wrzesień 2009 Napisano 10 Wrzesień 2009 Wybaczcie niedoinformowanie, bo spec ze mnie żaden, ale do takich rzeczy jak zacieki używacie jakichś dirtmap? Ja to takie toto zawsze smaruje burn+fikuśny pędzel w PSie, a jak pod ręką znajdzie sie tablet to nową warstwą i niemal czarnym brązowym (fikuśnym pędzlem oczywiście) Burn dobry na wszystko ;)
simonhc Napisano 12 Wrzesień 2009 Autor Napisano 12 Wrzesień 2009 Wybaczcie niedoinformowanie, bo spec ze mnie żaden, ale do takich rzeczy jak zacieki używacie jakichś dirtmap? Ja to takie toto zawsze smaruje burn+fikuśny pędzel w PSie, a jak pod ręką znajdzie sie tablet to nową warstwą i niemal czarnym brązowym (fikuśnym pędzlem oczywiście) Burn dobry na wszystko ;) sprobuj skopiowac zacieki np z mapy betonu i wrzuc do ps jako overlay. kila ruchow gumka i gotowe:) Oczywiscie nie zawsze to wychodzi i warto wtedy pochylic czola nad odpowiednim shaderem.
Rekomendowane odpowiedzi