Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo ładne wizki! Chociaż DOF za duży na kilku (i trochę brak przy tym rozdziału planu bliskiego i dalekiego) i to Audi troszkę toporne. Najlepsze przedostatnie IMO. Przepiękne dajesz te rozjaśnienia od słońca. Super to wygląda.

Ale ogólnie fajne!

Napisano
Bardzo ładne wizki! Chociaż DOF za duży na kilku (i trochę brak przy tym rozdziału planu bliskiego i dalekiego) i to Audi troszkę toporne. Najlepsze przedostatnie IMO. Przepiękne dajesz te rozjaśnienia od słońca. Super to wygląda.

Ale ogólnie fajne!

 

Gracias,gracias! Z dofem to slabo wyszlo bo kanaly z depth byly kiepskie.Mapowalem liscie z kanalem przezroczystosci+geometria samych lisci miala noisa( z onyxa) co owocowalo dziwnymi efektami w z depth.

Z dofem z cam maxowej nawet nie zaczyanlem, czasu zbraklo:/

Napisano

DOF zupenie nietrafiony i psuje caly efekt, rozumiem ze chciales dodac realizmu ale tak zapieprzony murek (1. render) jakos niebardzo pasuje do wizualizacji nowego budynku, poza tym murek caly pokryty syfem a chodniki czysciutkie jak dopiero przed godzina ten bruk polozyli :). No i to audi jak juz wspomnial peter_ftakie toporne, poza tym przypomina to troche ta zabawe gdzie jest Wally :] rozne ujecia z roznych stron budynku i wszedzie tylko to jedno auto. Poza tym jak nie masz innych aut to dorob audicy talice rej, malysz szczegol ale troche ja urealni ;). Poza tym jest git, ladne swiatelko, choc bardziej odpowiednie wydawaloby mi sie swiatlo w peni dnia, a nie takie zachodzacego slonca

Napisano

Pawelkos- dzieki za trafione uwagi. Dodam tylko ze murek na pierwszym planie istnieje w realu. Co nie zmienia faktu ze nalezy dopracowac nawierzchnie.

fenks za komenty

Napisano

Mi sie podoba klimat, drzewa i ujecia ;) oswietlenie tez fajne, ale jest mnostwo szczegolow psujacych ogolne wrazenie, ale o nich juz peter_f i pawelkos pisali.

 

Greets

Napisano

Przez tą głębię ostrości uzyskałeś efekt makiety - wygląda realistycznie, ale ma się wrażenie, że wszystko jest malutkie. Nie potrafię zrozumieć dlaczego tak wiele osób na tym forum za wszelką cenę chce używać DOFa. DOF wychodzi najlepiej do pokazania detalu. Gdyby jakiś fotograf zrobił zdjęcia temu budynkowi -tak jak na twoich wizkach - to raczej pokazał by się od złej strony bo ani to nie jest artyzm, ani komercyjne zdjęcie. Bardzo fajna praca, ale całkowicie popsuta przez nadgorliwość. Brakuje mi też trochę lepszego kadrowania - więcej nieba by się przydało.

Napisano

Fajny klimat, podoba mi sie dobór pory dnia do funkcji hotelu. Architektura fajna, są jednak tacy co po prostu projektują, a nie starają się zdobyć Pritzkera garażem. Inwestor też rozumiem był na poziomie. DOF zgadzam się z poprzednikami. Szkoda, że to nie fotomontaż z fotą z okolicy, bo jakby sie nie postarać to modelowany stan istniejacy zawsze wyjdzie kartonowy i odciąga uwage od głównego tematu. Z drugiej strony lepszy jakis niz żaden. Brakuje mi też ludzi, szczególnie w hotelu, na balkonach - laska z szampanem, jakiś przedstawiciel świata wielkiego biznesu z komórką itp. Generalnie piątka bez plusa ;)

Napisano
Fajny klimat, podoba mi sie dobór pory dnia do funkcji hotelu. Architektura fajna, są jednak tacy co po prostu projektują, a nie starają się zdobyć Pritzkera garażem. Inwestor też rozumiem był na poziomie. DOF zgadzam się z poprzednikami. Szkoda, że to nie fotomontaż z fotą z okolicy, bo jakby sie nie postarać to modelowany stan istniejacy zawsze wyjdzie kartonowy i odciąga uwage od głównego tematu. Z drugiej strony lepszy jakis niz żaden. Brakuje mi też ludzi, szczególnie w hotelu, na balkonach - laska z szampanem, jakiś przedstawiciel świata wielkiego biznesu z komórką itp. Generalnie piątka bez plusa ;)

 

Milo slyszec:) Brak ludzi byl problemem... Pracuje nad tym. Dziekuje za sluszna krytyke.

Napisano

Ogólnie bardzo fajnie i ma fajny klimat. Ale...

1. DOF - wiadomo ! PASKUDA !

2. Nie podoba mi się jak ktoś na siłę używa KLF, który daje super efekt ale to musi stosowane tylko w określonych ustawieniach ujęć.

3. Paskudny lakier na Audi.

4. Kilka ujęć jest źle skadrowanych.

Napisano

Najbardziej podoba mi się to, że budynek nie jest idealnie "czysty", jak większość podobnych wizek. Są zacieki na ścianach itp. (chociaż stosowanie tej samej dirt mapy na ścianie i wyjeździe z hotelu to już nie jest dobry pomysł). Poszedłbym dalej tym tropem i pozmieniał te elementy drewniane. Ogólnie bardzo pozytywnie. Pozdr.

Napisano

Wybaczcie niedoinformowanie, bo spec ze mnie żaden, ale do takich rzeczy jak zacieki używacie jakichś dirtmap? Ja to takie toto zawsze smaruje burn+fikuśny pędzel w PSie, a jak pod ręką znajdzie sie tablet to nową warstwą i niemal czarnym brązowym (fikuśnym pędzlem oczywiście) Burn dobry na wszystko ;)

Napisano
Wybaczcie niedoinformowanie, bo spec ze mnie żaden, ale do takich rzeczy jak zacieki używacie jakichś dirtmap? Ja to takie toto zawsze smaruje burn+fikuśny pędzel w PSie, a jak pod ręką znajdzie sie tablet to nową warstwą i niemal czarnym brązowym (fikuśnym pędzlem oczywiście) Burn dobry na wszystko ;)

 

sprobuj skopiowac zacieki np z mapy betonu i wrzuc do ps jako overlay. kila ruchow gumka i gotowe:)

 

Oczywiscie nie zawsze to wychodzi i warto wtedy pochylic czola nad odpowiednim shaderem.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności