rozpruwacz Napisano 7 Sierpień 2009 Napisano 7 Sierpień 2009 na zamieszczonym nizej obrazku widac co sie jebie, nie wiem dlaczego, probowalem z cage i bez, z cage troszeczke mniej sie krzaczy.... :/ uzywam maxa prosze o pomoc bo mnie krew juz zalewa.... i jeszcze jedno pytanko: czy przy Low object musi byc POD SPODEM High? czy nie robi to roznicy? moze low przecinac High (tzn ze low jest raz pod a raz nad high)?
nielot007 Napisano 7 Sierpień 2009 Napisano 7 Sierpień 2009 jest zle dlatego, ze masz zle przypisane smoothing groupsy powinny one miec jenda grupe (ta czesc wyextrudowana) gdyz model hp ma jedna :) pzodrawiam
rozpruwacz Napisano 7 Sierpień 2009 Autor Napisano 7 Sierpień 2009 na low modelu nie bylo zadnych smoothing groups, ale faktycznie jak przypisalem calemu objektowi jedna ta problem znikal, dzieki wielkie! a jak z tym wypalaniem normali? moze low przcinac High obj.?
F/X Napisano 7 Sierpień 2009 Napisano 7 Sierpień 2009 Moze. Ciezko byloby zrobc retopo tak zeby sie nie przenikaly.
Davegraph Napisano 7 Sierpień 2009 Napisano 7 Sierpień 2009 ja zawsze daję Lp model minimalnie nad Hp modelem bo wtedy cage nie musi bardzo odstawać i daje to lepsze efekty
Eric_Draven Napisano 7 Sierpień 2009 Napisano 7 Sierpień 2009 (edytowane) rozdziel na uv'ce krawedzie ktore sie "psują" i rozsuń je odrobine. tak 2-3 piksele tekstury. I wtedy wypal jeszcze raz. E: dałem w załączniku mikro tutek który zrobiłem jakiś czas temu. Edytowane 7 Sierpień 2009 przez Eric_Draven
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się