Posted August 7, 200915 yr na zamieszczonym nizej obrazku widac co sie jebie, nie wiem dlaczego, probowalem z cage i bez, z cage troszeczke mniej sie krzaczy.... :/ uzywam maxa prosze o pomoc bo mnie krew juz zalewa.... i jeszcze jedno pytanko: czy przy Low object musi byc POD SPODEM High? czy nie robi to roznicy? moze low przecinac High (tzn ze low jest raz pod a raz nad high)?
August 7, 200915 yr jest zle dlatego, ze masz zle przypisane smoothing groupsy powinny one miec jenda grupe (ta czesc wyextrudowana) gdyz model hp ma jedna :) pzodrawiam
August 7, 200915 yr Author na low modelu nie bylo zadnych smoothing groups, ale faktycznie jak przypisalem calemu objektowi jedna ta problem znikal, dzieki wielkie! a jak z tym wypalaniem normali? moze low przcinac High obj.?
August 7, 200915 yr ja zawsze daję Lp model minimalnie nad Hp modelem bo wtedy cage nie musi bardzo odstawać i daje to lepsze efekty
August 7, 200915 yr rozdziel na uv'ce krawedzie ktore sie "psują" i rozsuń je odrobine. tak 2-3 piksele tekstury. I wtedy wypal jeszcze raz. E: dałem w załączniku mikro tutek który zrobiłem jakiś czas temu. Edited August 7, 200915 yr by Eric_Draven
Create an account or sign in to comment