Jump to content

Featured Replies

Posted

na zamieszczonym nizej obrazku widac co sie jebie, nie wiem dlaczego,

probowalem z cage i bez, z cage troszeczke mniej sie krzaczy.... :/

uzywam maxa

 

prosze o pomoc bo mnie krew juz zalewa....

 

i jeszcze jedno pytanko: czy przy Low object musi byc POD SPODEM High? czy nie robi to roznicy? moze low przecinac High (tzn ze low jest raz pod a raz nad high)?

wtfq.jpg

  • Replies 5
  • Views 953
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

jest zle dlatego, ze masz zle przypisane smoothing groupsy powinny one miec jenda grupe (ta czesc wyextrudowana) gdyz model hp ma jedna :)

 

pzodrawiam

  • Author

na low modelu nie bylo zadnych smoothing groups, ale faktycznie jak przypisalem calemu objektowi jedna ta problem znikal, dzieki wielkie!

 

a jak z tym wypalaniem normali? moze low przcinac High obj.?

Moze. Ciezko byloby zrobc retopo tak zeby sie nie przenikaly.

ja zawsze daję Lp model minimalnie nad Hp modelem bo wtedy cage nie musi bardzo odstawać i daje to lepsze efekty

rozdziel na uv'ce krawedzie ktore sie "psują" i rozsuń je odrobine. tak 2-3 piksele tekstury. I wtedy wypal jeszcze raz.

E: dałem w załączniku mikro tutek który zrobiłem jakiś czas temu.

Edited by Eric_Draven

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy