Napisano 7 Sierpień 200915 l na zamieszczonym nizej obrazku widac co sie jebie, nie wiem dlaczego, probowalem z cage i bez, z cage troszeczke mniej sie krzaczy.... :/ uzywam maxa prosze o pomoc bo mnie krew juz zalewa.... i jeszcze jedno pytanko: czy przy Low object musi byc POD SPODEM High? czy nie robi to roznicy? moze low przecinac High (tzn ze low jest raz pod a raz nad high)?
Napisano 7 Sierpień 200915 l jest zle dlatego, ze masz zle przypisane smoothing groupsy powinny one miec jenda grupe (ta czesc wyextrudowana) gdyz model hp ma jedna :) pzodrawiam
Napisano 7 Sierpień 200915 l Autor na low modelu nie bylo zadnych smoothing groups, ale faktycznie jak przypisalem calemu objektowi jedna ta problem znikal, dzieki wielkie! a jak z tym wypalaniem normali? moze low przcinac High obj.?
Napisano 7 Sierpień 200915 l ja zawsze daję Lp model minimalnie nad Hp modelem bo wtedy cage nie musi bardzo odstawać i daje to lepsze efekty
Napisano 7 Sierpień 200915 l rozdziel na uv'ce krawedzie ktore sie "psują" i rozsuń je odrobine. tak 2-3 piksele tekstury. I wtedy wypal jeszcze raz. E: dałem w załączniku mikro tutek który zrobiłem jakiś czas temu. Edytowane 7 Sierpień 200915 l przez Eric_Draven
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto