Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

na zamieszczonym nizej obrazku widac co sie jebie, nie wiem dlaczego,

probowalem z cage i bez, z cage troszeczke mniej sie krzaczy.... :/

uzywam maxa

 

prosze o pomoc bo mnie krew juz zalewa....

 

i jeszcze jedno pytanko: czy przy Low object musi byc POD SPODEM High? czy nie robi to roznicy? moze low przecinac High (tzn ze low jest raz pod a raz nad high)?

wtfq.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 971
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jest zle dlatego, ze masz zle przypisane smoothing groupsy powinny one miec jenda grupe (ta czesc wyextrudowana) gdyz model hp ma jedna :)

 

pzodrawiam

Napisano
  • Autor

na low modelu nie bylo zadnych smoothing groups, ale faktycznie jak przypisalem calemu objektowi jedna ta problem znikal, dzieki wielkie!

 

a jak z tym wypalaniem normali? moze low przcinac High obj.?

Napisano

Moze. Ciezko byloby zrobc retopo tak zeby sie nie przenikaly.

Napisano

ja zawsze daję Lp model minimalnie nad Hp modelem bo wtedy cage nie musi bardzo odstawać i daje to lepsze efekty

Napisano

rozdziel na uv'ce krawedzie ktore sie "psują" i rozsuń je odrobine. tak 2-3 piksele tekstury. I wtedy wypal jeszcze raz.

E: dałem w załączniku mikro tutek który zrobiłem jakiś czas temu.

Edytowane przez Eric_Draven

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności