viz.k Napisano 11 Sierpień 2009 Napisano 11 Sierpień 2009 Ogolnie nie znam nawet reguly wg. ktorej dziala ten caly smooth, jakos nigdy nie mialem problemow z tym, zawsze autosmooth dawal rade, a teraz mam takie cos: Czemu te polygony nie maja wygladzania? jak dla calego obiektu przypisze smooth z opcja "auto smooth" to niby wygladzanie sie pojawia ale jakos dziwnie caly model wyglada, nienaturalnie. Bez smooth w ogole to wiadomo. Czy powinienem zaznaczyc te polygony z ktorymi jest problem i im przypisac smooth i ktorys z tych numerkow wybrac? Model to kilka prostych polygonow, na to shell i edit poly zeby krawedziom dac chamfer - jak to mozliwe to wolalbym uniknac koniecznosci collapsowania stacku
kindlar Napisano 12 Sierpień 2009 Napisano 12 Sierpień 2009 Myślę że wszystkie poligony powinny należeć do tej samej grupy, chyba że gdzieś chcesz ostrzejszą krawędź to dajesz sąsiednie ploy do innych grup.
Vorek Napisano 12 Sierpień 2009 Napisano 12 Sierpień 2009 spróbuj zmienić kąt według którego autosmooth przydziela grupy, jeżeli nie pomoże, to zostaje przydzielenie ręczne.
Rekomendowane odpowiedzi