Napisano 11 Sierpień 200915 l Ogolnie nie znam nawet reguly wg. ktorej dziala ten caly smooth, jakos nigdy nie mialem problemow z tym, zawsze autosmooth dawal rade, a teraz mam takie cos: Czemu te polygony nie maja wygladzania? jak dla calego obiektu przypisze smooth z opcja "auto smooth" to niby wygladzanie sie pojawia ale jakos dziwnie caly model wyglada, nienaturalnie. Bez smooth w ogole to wiadomo. Czy powinienem zaznaczyc te polygony z ktorymi jest problem i im przypisac smooth i ktorys z tych numerkow wybrac? Model to kilka prostych polygonow, na to shell i edit poly zeby krawedziom dac chamfer - jak to mozliwe to wolalbym uniknac koniecznosci collapsowania stacku
Napisano 12 Sierpień 200915 l Myślę że wszystkie poligony powinny należeć do tej samej grupy, chyba że gdzieś chcesz ostrzejszą krawędź to dajesz sąsiednie ploy do innych grup.
Napisano 12 Sierpień 200915 l spróbuj zmienić kąt według którego autosmooth przydziela grupy, jeżeli nie pomoże, to zostaje przydzielenie ręczne.