Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ogolnie nie znam nawet reguly wg. ktorej dziala ten caly smooth, jakos nigdy nie mialem problemow z tym, zawsze autosmooth dawal rade, a teraz mam takie cos:

screen1.jpg

 

screen2.jpg

 

Czemu te polygony nie maja wygladzania? jak dla calego obiektu przypisze smooth z opcja "auto smooth" to niby wygladzanie sie pojawia ale jakos dziwnie caly model wyglada, nienaturalnie. Bez smooth w ogole to wiadomo. Czy powinienem zaznaczyc te polygony z ktorymi jest problem i im przypisac smooth i ktorys z tych numerkow wybrac?

 

Model to kilka prostych polygonow, na to shell i edit poly zeby krawedziom dac chamfer - jak to mozliwe to wolalbym uniknac koniecznosci collapsowania stacku

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Myślę że wszystkie poligony powinny należeć do tej samej grupy, chyba że gdzieś chcesz ostrzejszą krawędź to dajesz sąsiednie ploy do innych grup.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności