Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

W shaderach 3ds Maxa jest dostępna opcja "Filter" gdzie ustawia się tryb mieszania materiału z tłem (normal, additive, substract). Czy istnieje coś takiego w Majce? Bardzo bym potrzebował tego, szczególnie trybu additive.

Nieco podobny efekt daje odpowiednie połączenie transparency i incandescence, ale jest to mało zadowalające.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Krupson ma rację - to sie robi w kompositingu, ale oczywiście masz taką opcję w maya również. Tworzysz warstwy renderingowe, które bedziesz blendował (z prawego menu channel edytora na dole klikasz na "Render" radial button - potem Layers->Create Layer from selected), potem z dropdown listy zamiast defaultowego "Normal" wybierasz tryb blendingowy jaki tam sobie chcesz (Lighten, darken itd.), potem w oknie render view zaznaczasz opcję "Render All Layers" z menu "render" i klikasz render. Zapewne nie będziesz miał dobrze ustawionych w kolejności warstw, więc zmieniasz ich kolejność przeciągając środkowym klawiszem myszy.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzięki za odpowiedź. Compositing raczej nie wchodzi w grę. Raz z braku softu, dwa - szkoda czasu. Chodzi o wyrenderowanie animacji typu fly-through przez prosty tunel, który ma kilkuwarstwową ścianę, gdzie wewnętrzne warstwy powinny się dodawać do zewnętrznej. Animacja, a raczej animacje, są poglądowe i jest ich sporo, stąd zależy mi na jak najmniejszej ilości klików przypadających na stworzenie jednej.

beny, dzięki za rozwiązanie, przetestuję je w animacji.

 

Pozdro.

Napisano

Zobacz jeszcze w dodatkowych atrybutach szadera - Extra attributes.

Nie mam teraz dostepu do mai ale pamietam ze bylo tam cos takiego.

Pozdrawiam !

Napisano
  • Autor

Hej ca mel, dzieki za wskazówkę, niestety nie mogę się doszukać takiej opcji. Extra Attributes shaderów są puste (sprawdzałem we wszystkich podstawowych typach shaderów), a w atrybutach map/tektur brak takiej opcji.

Napisano

A to moze maye 2008 masz albo wczesniejszą.

W 2009 to sie chyba dopiero pojawilo.

 

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.