mirekbini Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 Takie wnętrze na szybkiego, proszę o komenty i rady co poprawić / zmienić
Eden-3d Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 moja rada jest taka ,ze bez sesu jest robic cos na szybko
adam_m Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 Zgadzam się w 100% z Edenem. Wnętrze do dopracowania. Zacząłbym od doświetlenia sceny i zmiany kadru.
pionix Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 Moja sugestia jest taka: - wywal światła nad obrazkiem - z lewej daj jakieś niebieskie miękkie światło. Jakiś plejn mocno niebieski albo okno i sky w environment Potem pokaz i zobaczymy co dalej :)
mirekbini Napisano 26 Sierpień 2009 Autor Napisano 26 Sierpień 2009 z prawej jest okno i sky w enviromencie jest, światełka wywalę
pionix Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 Sky zdecydowanie mocniejszy i niech z lewej tez trochę się dyskretnie wkroda przez jakieś okno do wnętrza zabarwiając wszystko na niebiesko.
Camel Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 -przesadziłeś z iesami -ten glow na lampkach? też przesada. -zacznij od precyzyjnego modelu i dobrego wystroju wnętrza oraz doboru materiałów i tekstur. m.in. ogólnie drewno nie teges, brak dopasowania i stylu. rama z obrazem nijak pewnie nie chciało się dobrze modelować :) -na koniec głowić się nad oświetleniem i ustawieniami vRaya pozdrawiam, nie bój się mojej krytyki.. podejdę kiedyś pozytywnie. ad.1. fotel jest twój model?
mkeruj Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 Dunablaster, a co ty tu chcesz od modeli? Rama jak rama - kawałek prostego drewna. Widać że to nie pałac jakiś. Mirek: Więcej światła Więcej niebieskiego, jak tam wyżej prawią słusznie Ja bym się cofnął z kamerą na trochę większy kadr, ale jeśli nie, to może oddal i skadruj, będzie widać zbieg.
Camel Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 mkeruj no fakt ale brakuje najbardziej podstawowego: szparek od ramki. poza tym istnieje pojęcie wolnej woli - pytam go z ciekawości, a ten moze odpowiedzieć jak chce.
mirekbini Napisano 26 Sierpień 2009 Autor Napisano 26 Sierpień 2009 Pionix - thx za komenta - bede sie kierował Twoimi radami Dunablaster - dzięki ale akurat szparki w ramce są :) przybliż trochę ,jak bedzie lepsza rozdziałka lepiej bedzie widac mkeruj - dziękuję i napewno poprawię co mówisz
mirekbini Napisano 27 Sierpień 2009 Autor Napisano 27 Sierpień 2009 poprawiłem troszke , proszę o komentarze
mirekbini Napisano 27 Sierpień 2009 Autor Napisano 27 Sierpień 2009 aha mam pytanko, chciałem zrobić na białej ścianie wzorek jakiejs rośliny wijącej się, tylko nie wiem jak to sie robi :( , mógłby mi ktoś to opisać, plis :)
mkeruj Napisano 27 Sierpień 2009 Napisano 27 Sierpień 2009 Ja robię w fotoszopie bitmapę na całą ścianę i wrzucam do diffuse. Horyzont za oknem musisz poprawić, z tej pozycji kamery to chyba tylko niebo by było widać albo jakiś wieżowiec
Areien Napisano 27 Sierpień 2009 Napisano 27 Sierpień 2009 mkeruj ma racje, linia horyzontu powinna byc o wiele nizej przez co te okno wygląda jak świecący obrazek :/, dywan, wazony, tekstury - wydaje mi sie ze wszystko to juz miales w poprzedniej pracy kiedy to bylo pare scian schody, stolik i kanapa ;P na panelach powinny byc widoczne cięcia ale to juz szczegol ;)) podoba mi sie model kanapy :D
PICsell Napisano 27 Sierpień 2009 Napisano 27 Sierpień 2009 Kadr/kompozycja cały czas do wymiany, lampki wydają się jakieś wyskalowane. Jest lepiej niż było :-)
Samot-nick Napisano 27 Sierpień 2009 Napisano 27 Sierpień 2009 na drugim obrazku ( tym co okno widac) prawy-górny róg coś chyba jest za jasno nad oknem w rogu pokoju. Jezeli masz świtło w oknie Vray plane to może jest za daleko od okna ??
mirekbini Napisano 27 Sierpień 2009 Autor Napisano 27 Sierpień 2009 No własnie nie wiem czemu ta jasność pod sufitem, w oknie nie mam vray plane. Mam tylko vray sky wysoko i widoczek na plejnie z vray light mat. troszke za oknem.
mkeruj Napisano 27 Sierpień 2009 Napisano 27 Sierpień 2009 Czasami wyłażą takie rzeczy przy "niższych" ustawieniach. Znikną przy finałowym renderingu.
pionix Napisano 29 Sierpień 2009 Napisano 29 Sierpień 2009 Światło jest już bardzo ładne. Czuje się powietrze. Popracuj jeszcze nad materiałem i mapowaniem stolika.
mkeruj Napisano 29 Sierpień 2009 Napisano 29 Sierpień 2009 No bardo fajnie. Jakby cienie pogłębić to już moim zdaniem nie ma co się doszukiwać dziury w całym
Camel Napisano 29 Sierpień 2009 Napisano 29 Sierpień 2009 Na tym niskim stoliczku tekstura drewna naprawdę zauważalnie się powtarza. Trenuj dalej :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się