Posted August 26, 200915 yr Takie wnętrze na szybkiego, proszę o komenty i rady co poprawić / zmienić
August 26, 200915 yr Zgadzam się w 100% z Edenem. Wnętrze do dopracowania. Zacząłbym od doświetlenia sceny i zmiany kadru.
August 26, 200915 yr Moja sugestia jest taka: - wywal światła nad obrazkiem - z lewej daj jakieś niebieskie miękkie światło. Jakiś plejn mocno niebieski albo okno i sky w environment Potem pokaz i zobaczymy co dalej :)
August 26, 200915 yr Sky zdecydowanie mocniejszy i niech z lewej tez trochę się dyskretnie wkroda przez jakieś okno do wnętrza zabarwiając wszystko na niebiesko.
August 26, 200915 yr -przesadziłeś z iesami -ten glow na lampkach? też przesada. -zacznij od precyzyjnego modelu i dobrego wystroju wnętrza oraz doboru materiałów i tekstur. m.in. ogólnie drewno nie teges, brak dopasowania i stylu. rama z obrazem nijak pewnie nie chciało się dobrze modelować :) -na koniec głowić się nad oświetleniem i ustawieniami vRaya pozdrawiam, nie bój się mojej krytyki.. podejdę kiedyś pozytywnie. ad.1. fotel jest twój model?
August 26, 200915 yr Dunablaster, a co ty tu chcesz od modeli? Rama jak rama - kawałek prostego drewna. Widać że to nie pałac jakiś. Mirek: Więcej światła Więcej niebieskiego, jak tam wyżej prawią słusznie Ja bym się cofnął z kamerą na trochę większy kadr, ale jeśli nie, to może oddal i skadruj, będzie widać zbieg.
August 26, 200915 yr mkeruj no fakt ale brakuje najbardziej podstawowego: szparek od ramki. poza tym istnieje pojęcie wolnej woli - pytam go z ciekawości, a ten moze odpowiedzieć jak chce.
August 26, 200915 yr Author Pionix - thx za komenta - bede sie kierował Twoimi radami Dunablaster - dzięki ale akurat szparki w ramce są :) przybliż trochę ,jak bedzie lepsza rozdziałka lepiej bedzie widac mkeruj - dziękuję i napewno poprawię co mówisz
August 27, 200915 yr Author aha mam pytanko, chciałem zrobić na białej ścianie wzorek jakiejs rośliny wijącej się, tylko nie wiem jak to sie robi :( , mógłby mi ktoś to opisać, plis :)
August 27, 200915 yr Ja robię w fotoszopie bitmapę na całą ścianę i wrzucam do diffuse. Horyzont za oknem musisz poprawić, z tej pozycji kamery to chyba tylko niebo by było widać albo jakiś wieżowiec
August 27, 200915 yr mkeruj ma racje, linia horyzontu powinna byc o wiele nizej przez co te okno wygląda jak świecący obrazek :/, dywan, wazony, tekstury - wydaje mi sie ze wszystko to juz miales w poprzedniej pracy kiedy to bylo pare scian schody, stolik i kanapa ;P na panelach powinny byc widoczne cięcia ale to juz szczegol ;)) podoba mi sie model kanapy :D
August 27, 200915 yr Kadr/kompozycja cały czas do wymiany, lampki wydają się jakieś wyskalowane. Jest lepiej niż było :-)
August 27, 200915 yr na drugim obrazku ( tym co okno widac) prawy-górny róg coś chyba jest za jasno nad oknem w rogu pokoju. Jezeli masz świtło w oknie Vray plane to może jest za daleko od okna ??
August 27, 200915 yr Author No własnie nie wiem czemu ta jasność pod sufitem, w oknie nie mam vray plane. Mam tylko vray sky wysoko i widoczek na plejnie z vray light mat. troszke za oknem.
August 27, 200915 yr Czasami wyłażą takie rzeczy przy "niższych" ustawieniach. Znikną przy finałowym renderingu.
August 29, 200915 yr Światło jest już bardzo ładne. Czuje się powietrze. Popracuj jeszcze nad materiałem i mapowaniem stolika.
August 29, 200915 yr No bardo fajnie. Jakby cienie pogłębić to już moim zdaniem nie ma co się doszukiwać dziury w całym
August 29, 200915 yr Na tym niskim stoliczku tekstura drewna naprawdę zauważalnie się powtarza. Trenuj dalej :)
Create an account or sign in to comment