Jump to content

Featured Replies

  • Replies 21
  • Views 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zgadzam się w 100% z Edenem. Wnętrze do dopracowania. Zacząłbym od doświetlenia sceny i zmiany kadru.

Moja sugestia jest taka:

- wywal światła nad obrazkiem

- z lewej daj jakieś niebieskie miękkie światło. Jakiś plejn mocno niebieski albo okno i sky w environment

Potem pokaz i zobaczymy co dalej :)

Sky zdecydowanie mocniejszy i niech z lewej tez trochę się dyskretnie wkroda przez jakieś okno do wnętrza zabarwiając wszystko na niebiesko.

-przesadziłeś z iesami

-ten glow na lampkach? też przesada.

-zacznij od precyzyjnego modelu i dobrego wystroju wnętrza oraz doboru materiałów i tekstur. m.in. ogólnie drewno nie teges, brak dopasowania i stylu. rama z obrazem nijak pewnie nie chciało się dobrze modelować :)

-na koniec głowić się nad oświetleniem i ustawieniami vRaya

 

pozdrawiam, nie bój się mojej krytyki.. podejdę kiedyś pozytywnie.

 

ad.1. fotel jest twój model?

Dunablaster, a co ty tu chcesz od modeli?

Rama jak rama - kawałek prostego drewna. Widać że to nie pałac jakiś.

 

Mirek:

Więcej światła

Więcej niebieskiego, jak tam wyżej prawią słusznie

Ja bym się cofnął z kamerą na trochę większy kadr, ale jeśli nie, to może oddal i skadruj, będzie widać zbieg.

mkeruj no fakt ale brakuje najbardziej podstawowego: szparek od ramki.

poza tym istnieje pojęcie wolnej woli - pytam go z ciekawości, a ten moze odpowiedzieć jak chce.

  • Author

Pionix - thx za komenta - bede sie kierował Twoimi radami

Dunablaster - dzięki ale akurat szparki w ramce są :) przybliż trochę ,jak bedzie lepsza rozdziałka lepiej bedzie widac

mkeruj - dziękuję i napewno poprawię co mówisz

  • Author

aha mam pytanko, chciałem zrobić na białej ścianie wzorek jakiejs rośliny wijącej się, tylko nie wiem jak to sie robi :( , mógłby mi ktoś to opisać, plis :)

Ja robię w fotoszopie bitmapę na całą ścianę i wrzucam do diffuse.

 

Horyzont za oknem musisz poprawić, z tej pozycji kamery to chyba tylko niebo by było widać albo jakiś wieżowiec

mkeruj ma racje, linia horyzontu powinna byc o wiele nizej przez co te okno wygląda jak świecący obrazek :/, dywan, wazony, tekstury - wydaje mi sie ze wszystko to juz miales w poprzedniej pracy kiedy to bylo pare scian schody, stolik i kanapa ;P na panelach powinny byc widoczne cięcia ale to juz szczegol ;)) podoba mi sie model kanapy :D

Kadr/kompozycja cały czas do wymiany, lampki wydają się jakieś wyskalowane. Jest lepiej niż było :-)

na drugim obrazku ( tym co okno widac) prawy-górny róg coś chyba jest za jasno nad oknem w rogu pokoju. Jezeli masz świtło w oknie Vray plane to może jest za daleko od okna ??

  • Author

No własnie nie wiem czemu ta jasność pod sufitem, w oknie nie mam vray plane. Mam tylko vray sky wysoko i widoczek na plejnie z vray light mat. troszke za oknem.

Czasami wyłażą takie rzeczy przy "niższych" ustawieniach.

Znikną przy finałowym renderingu.

Światło jest już bardzo ładne. Czuje się powietrze. Popracuj jeszcze nad materiałem i mapowaniem stolika.

No bardo fajnie.

Jakby cienie pogłębić to już moim zdaniem nie ma co się doszukiwać dziury w całym

Na tym niskim stoliczku tekstura drewna naprawdę zauważalnie się powtarza.

Trenuj dalej :)

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy