Napisano 26 Sierpień 200915 l Takie wnętrze na szybkiego, proszę o komenty i rady co poprawić / zmienić
Napisano 26 Sierpień 200915 l Zgadzam się w 100% z Edenem. Wnętrze do dopracowania. Zacząłbym od doświetlenia sceny i zmiany kadru.
Napisano 26 Sierpień 200915 l Moja sugestia jest taka: - wywal światła nad obrazkiem - z lewej daj jakieś niebieskie miękkie światło. Jakiś plejn mocno niebieski albo okno i sky w environment Potem pokaz i zobaczymy co dalej :)
Napisano 26 Sierpień 200915 l Sky zdecydowanie mocniejszy i niech z lewej tez trochę się dyskretnie wkroda przez jakieś okno do wnętrza zabarwiając wszystko na niebiesko.
Napisano 26 Sierpień 200915 l -przesadziłeś z iesami -ten glow na lampkach? też przesada. -zacznij od precyzyjnego modelu i dobrego wystroju wnętrza oraz doboru materiałów i tekstur. m.in. ogólnie drewno nie teges, brak dopasowania i stylu. rama z obrazem nijak pewnie nie chciało się dobrze modelować :) -na koniec głowić się nad oświetleniem i ustawieniami vRaya pozdrawiam, nie bój się mojej krytyki.. podejdę kiedyś pozytywnie. ad.1. fotel jest twój model?
Napisano 26 Sierpień 200915 l Dunablaster, a co ty tu chcesz od modeli? Rama jak rama - kawałek prostego drewna. Widać że to nie pałac jakiś. Mirek: Więcej światła Więcej niebieskiego, jak tam wyżej prawią słusznie Ja bym się cofnął z kamerą na trochę większy kadr, ale jeśli nie, to może oddal i skadruj, będzie widać zbieg.
Napisano 26 Sierpień 200915 l mkeruj no fakt ale brakuje najbardziej podstawowego: szparek od ramki. poza tym istnieje pojęcie wolnej woli - pytam go z ciekawości, a ten moze odpowiedzieć jak chce.
Napisano 26 Sierpień 200915 l Autor Pionix - thx za komenta - bede sie kierował Twoimi radami Dunablaster - dzięki ale akurat szparki w ramce są :) przybliż trochę ,jak bedzie lepsza rozdziałka lepiej bedzie widac mkeruj - dziękuję i napewno poprawię co mówisz
Napisano 27 Sierpień 200915 l Autor aha mam pytanko, chciałem zrobić na białej ścianie wzorek jakiejs rośliny wijącej się, tylko nie wiem jak to sie robi :( , mógłby mi ktoś to opisać, plis :)
Napisano 27 Sierpień 200915 l Ja robię w fotoszopie bitmapę na całą ścianę i wrzucam do diffuse. Horyzont za oknem musisz poprawić, z tej pozycji kamery to chyba tylko niebo by było widać albo jakiś wieżowiec
Napisano 27 Sierpień 200915 l mkeruj ma racje, linia horyzontu powinna byc o wiele nizej przez co te okno wygląda jak świecący obrazek :/, dywan, wazony, tekstury - wydaje mi sie ze wszystko to juz miales w poprzedniej pracy kiedy to bylo pare scian schody, stolik i kanapa ;P na panelach powinny byc widoczne cięcia ale to juz szczegol ;)) podoba mi sie model kanapy :D
Napisano 27 Sierpień 200915 l Kadr/kompozycja cały czas do wymiany, lampki wydają się jakieś wyskalowane. Jest lepiej niż było :-)
Napisano 27 Sierpień 200915 l na drugim obrazku ( tym co okno widac) prawy-górny róg coś chyba jest za jasno nad oknem w rogu pokoju. Jezeli masz świtło w oknie Vray plane to może jest za daleko od okna ??
Napisano 27 Sierpień 200915 l Autor No własnie nie wiem czemu ta jasność pod sufitem, w oknie nie mam vray plane. Mam tylko vray sky wysoko i widoczek na plejnie z vray light mat. troszke za oknem.
Napisano 27 Sierpień 200915 l Czasami wyłażą takie rzeczy przy "niższych" ustawieniach. Znikną przy finałowym renderingu.
Napisano 29 Sierpień 200915 l Światło jest już bardzo ładne. Czuje się powietrze. Popracuj jeszcze nad materiałem i mapowaniem stolika.
Napisano 29 Sierpień 200915 l No bardo fajnie. Jakby cienie pogłębić to już moim zdaniem nie ma co się doszukiwać dziury w całym
Napisano 29 Sierpień 200915 l Na tym niskim stoliczku tekstura drewna naprawdę zauważalnie się powtarza. Trenuj dalej :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto