Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zgadzam się w 100% z Edenem. Wnętrze do dopracowania. Zacząłbym od doświetlenia sceny i zmiany kadru.

Napisano

Moja sugestia jest taka:

- wywal światła nad obrazkiem

- z lewej daj jakieś niebieskie miękkie światło. Jakiś plejn mocno niebieski albo okno i sky w environment

Potem pokaz i zobaczymy co dalej :)

Napisano

Sky zdecydowanie mocniejszy i niech z lewej tez trochę się dyskretnie wkroda przez jakieś okno do wnętrza zabarwiając wszystko na niebiesko.

Napisano

-przesadziłeś z iesami

-ten glow na lampkach? też przesada.

-zacznij od precyzyjnego modelu i dobrego wystroju wnętrza oraz doboru materiałów i tekstur. m.in. ogólnie drewno nie teges, brak dopasowania i stylu. rama z obrazem nijak pewnie nie chciało się dobrze modelować :)

-na koniec głowić się nad oświetleniem i ustawieniami vRaya

 

pozdrawiam, nie bój się mojej krytyki.. podejdę kiedyś pozytywnie.

 

ad.1. fotel jest twój model?

Napisano

Dunablaster, a co ty tu chcesz od modeli?

Rama jak rama - kawałek prostego drewna. Widać że to nie pałac jakiś.

 

Mirek:

Więcej światła

Więcej niebieskiego, jak tam wyżej prawią słusznie

Ja bym się cofnął z kamerą na trochę większy kadr, ale jeśli nie, to może oddal i skadruj, będzie widać zbieg.

Napisano

mkeruj no fakt ale brakuje najbardziej podstawowego: szparek od ramki.

poza tym istnieje pojęcie wolnej woli - pytam go z ciekawości, a ten moze odpowiedzieć jak chce.

Napisano
  • Autor

Pionix - thx za komenta - bede sie kierował Twoimi radami

Dunablaster - dzięki ale akurat szparki w ramce są :) przybliż trochę ,jak bedzie lepsza rozdziałka lepiej bedzie widac

mkeruj - dziękuję i napewno poprawię co mówisz

Napisano
  • Autor

aha mam pytanko, chciałem zrobić na białej ścianie wzorek jakiejs rośliny wijącej się, tylko nie wiem jak to sie robi :( , mógłby mi ktoś to opisać, plis :)

Napisano

Ja robię w fotoszopie bitmapę na całą ścianę i wrzucam do diffuse.

 

Horyzont za oknem musisz poprawić, z tej pozycji kamery to chyba tylko niebo by było widać albo jakiś wieżowiec

Napisano

mkeruj ma racje, linia horyzontu powinna byc o wiele nizej przez co te okno wygląda jak świecący obrazek :/, dywan, wazony, tekstury - wydaje mi sie ze wszystko to juz miales w poprzedniej pracy kiedy to bylo pare scian schody, stolik i kanapa ;P na panelach powinny byc widoczne cięcia ale to juz szczegol ;)) podoba mi sie model kanapy :D

Napisano

Kadr/kompozycja cały czas do wymiany, lampki wydają się jakieś wyskalowane. Jest lepiej niż było :-)

Napisano

na drugim obrazku ( tym co okno widac) prawy-górny róg coś chyba jest za jasno nad oknem w rogu pokoju. Jezeli masz świtło w oknie Vray plane to może jest za daleko od okna ??

Napisano
  • Autor

No własnie nie wiem czemu ta jasność pod sufitem, w oknie nie mam vray plane. Mam tylko vray sky wysoko i widoczek na plejnie z vray light mat. troszke za oknem.

Napisano

Czasami wyłażą takie rzeczy przy "niższych" ustawieniach.

Znikną przy finałowym renderingu.

Napisano

Światło jest już bardzo ładne. Czuje się powietrze. Popracuj jeszcze nad materiałem i mapowaniem stolika.

Napisano

No bardo fajnie.

Jakby cienie pogłębić to już moim zdaniem nie ma co się doszukiwać dziury w całym

Napisano

Na tym niskim stoliczku tekstura drewna naprawdę zauważalnie się powtarza.

Trenuj dalej :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności