Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

3a19801fd8d01df0.jpg

 

Taka sobie pracka, w której użyłem paru nowo poznanych technik. Przede wszystkim trawa za pomocą nowego systemu cząstek, teksturowanie kamienia z użyciem projection painting oraz composite system nodes (link do ustawień nodes: www.gifwww)

Model ptaka był wzorowany na tym przedstawionym tutaj: http://www.digart.pl/praca/472791/BESTIA.html

autorstwa: http://jakkas.digart.pl/ !JakkaS'a

-----

Problem był taki, że trawa wygląda ładnie renderując gaussem, a reszta lepiej na catrom. Żeby to uzyskać zastosowałem nodes. Zrenderowałem najpierw samą trawę bez cieni, potem ptaka i kamień również bez cieni. Potem render wszystkiego i w render layers zaznaczyłem dodatkowo żeby liczyło AO i shadows. Z tego też node'a wyciągnąłem shadows i AO i zmiksowałem, łącząc to potem z nałożonymi na siebie wcześniej trawą i ptakiem za pomocą color node overlay. Dodatkowo jeszcze używałem hue/saturation nodes dla warstw z trawą i ptakiem.

8c7a68eb21deb01dm.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Przecież to niegotowe, czemu ptak nie oteksturowany? Jakieś kolorki kontrastowe do zieleni? I dodałabym kilka kamieni, żeby tak nie stał samotny w polu.

Przecież w ostatniej pracy pokazałeś że potrafisz. Radzę przenieść do wipa i dokończyć.

Napisano

Można tak powiedzieć, że test, ale zrobiłem z tych testów jakiś tam obrazek. Widzę, że wam nie podchodzi za bardzo ;(

Może kiedyś do tego wrócę, ale na razie zostawiam jak jest, uznaję za ukończone i ruszam dalej. Nie ma co medytować nad małymi detalami w takiej w sumie dobrze to Mookie powiedział testowej pracy, ale jednak zawsze pracy :P przynajmniej dla mnie.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności