Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam . Na wstepie napiszę że jestem początkującym grafikiem 3D a to moja pierwsza poważna wizualizacja w Vrayu. Zanim osiągnołem taki efekt przegrzebałem dziesiątki tutków. Wiem że projekt wymaga jeszcze doszlifowania. Liczę na podpowiedzi co można jeszcze udoskonalić aby wyglądało jeszcze bardziej realniej. Wybaczcie tak małą rozdziałkę ale jak próbuję wyrenderować w większej rozdzielczości to mi się max zamyka w czasie renderowania i nie wiem co zrobić by tak się nie działo.

  • Replies 4
  • Views 957
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jak dla mnie zwiększ wartość Displacemet albo Bump dla materiału dachówki, bo teraz jest płaska. Myślę że to trochę pomoże.

Wejdź sobie do działu gameart - tam jest temacik o budynkach w klimacie fantasy - przyda Ci się troszkę podpatrzeć jak można urozmaicić budynek, zrobić lepszy dach, jak użyć tekstur. Pierwsza próba - wiadomo nie rewelacja - ale można to troszkę dopieścić. Zobacz też jak ludzie robią dachówki (displacement albo modelowanie) bo teraz masz tam za płasko.

Proponuje zajrzeć do albumów z architekturą, myślę, że to najlepsze rozwiązanie. Co do kwestii zwieszek w trakcie renderowania,jaki masz komputer(ile ramu, procesor, itp)

Pozdro

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy