Jump to content

Featured Replies

Posted

Kolejny obrazek z pod mojego 3d stępla.Paramtery:

1)Rozdziałka:1200/900 pikseli

2)Renderer:Mentalray(FG enabled)

3)Soczewka kamery: 30 mm

 

Pozdro

  • Replies 7
  • Views 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

No nawet nawet. Popracuj jeszcze nad renderem. Zrób mocniejsze cienie bo niektóre przedmioty wyglądają jakby lewitowały. Popracuj nad materiałami. Sorry, ale szafka i łóżko to dla mnie pomyłka. Nadałeś im wogóle jakiś materiał ? I popraw pościel bo Ci sie troche teksturka rozciągnęła. Ale idziesz w dobrym kierunku.

światło słabe, modele lewitują, rozciągnięte mapowanie na kołdrze

Słabo to wygląda, ale może jakoś się "wygrzebiesz"

pozdro

Ja przyłączam się do przedmówców i dodaje, że coś złego jest z kamerą. Jakoś dziwnie to mi wygląda tak jakby było to na siłe wydłużone.

alo

moze jakas ciekwsza podloga ? wykladzina dywanowa w pastelowych kolorach ?

pzdr

Musisz sie dużo bardziej przyłożyć do materiałów i ustawień rendera polecam z jakiś tutków popróbować ustawienia

 

pzdr

  • Author

Witam!!!

Dzięki za porady.A oto i odpwiedzi:

Mikolc:Na łóżko i szafkę nałożyłem: "diffuse" niebieski kolor, no i "noise" jako bummap(z dronym ziarnem).

Indian:nie wiem czy światło jest słabe czy nie,(jak możesz to wyrażaj się precyzyjniej), mapowanie na kołdrze poprawiłem(jeszcze nie załadowałem nowego renderu), poza tym, to moja 6 lub 7 poważniejsza praca, wcześniejszych nie dało się oglądać bez odruchów wymiotnych).

Fletcherr:Soczewka kamery to 15 mm dlatego zdeformowało perspektywę, dlaczego użyłem taką soczewkę? Bo mi się podobało.

Sunedge:Cierpię na chroniczny brak tekstur, wiec dałem to co miałem najlepsze.

Noted:Popracuje mad materiałami, a jeżeli znasz jakiś dobry tutorial, to łaskawie podaj link( samemu nie zawsze uda się znaleźć wartościowy tutek).

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy