Czeczen Napisano 31 Sierpień 2009 Share Napisano 31 Sierpień 2009 Kolejny obrazek z pod mojego 3d stępla.Paramtery: 1)Rozdziałka:1200/900 pikseli 2)Renderer:Mentalray(FG enabled) 3)Soczewka kamery: 30 mm Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikolc Napisano 31 Sierpień 2009 Share Napisano 31 Sierpień 2009 No nawet nawet. Popracuj jeszcze nad renderem. Zrób mocniejsze cienie bo niektóre przedmioty wyglądają jakby lewitowały. Popracuj nad materiałami. Sorry, ale szafka i łóżko to dla mnie pomyłka. Nadałeś im wogóle jakiś materiał ? I popraw pościel bo Ci sie troche teksturka rozciągnęła. Ale idziesz w dobrym kierunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 31 Sierpień 2009 Share Napisano 31 Sierpień 2009 światło słabe, modele lewitują, rozciągnięte mapowanie na kołdrze Słabo to wygląda, ale może jakoś się "wygrzebiesz" pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fletcher Napisano 31 Sierpień 2009 Share Napisano 31 Sierpień 2009 Ja przyłączam się do przedmówców i dodaje, że coś złego jest z kamerą. Jakoś dziwnie to mi wygląda tak jakby było to na siłe wydłużone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sunedge Napisano 31 Sierpień 2009 Share Napisano 31 Sierpień 2009 alo moze jakas ciekwsza podloga ? wykladzina dywanowa w pastelowych kolorach ? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noted Napisano 1 Wrzesień 2009 Share Napisano 1 Wrzesień 2009 Musisz sie dużo bardziej przyłożyć do materiałów i ustawień rendera polecam z jakiś tutków popróbować ustawienia pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czeczen Napisano 2 Wrzesień 2009 Autor Share Napisano 2 Wrzesień 2009 Witam!!! Dzięki za porady.A oto i odpwiedzi: Mikolc:Na łóżko i szafkę nałożyłem: "diffuse" niebieski kolor, no i "noise" jako bummap(z dronym ziarnem). Indian:nie wiem czy światło jest słabe czy nie,(jak możesz to wyrażaj się precyzyjniej), mapowanie na kołdrze poprawiłem(jeszcze nie załadowałem nowego renderu), poza tym, to moja 6 lub 7 poważniejsza praca, wcześniejszych nie dało się oglądać bez odruchów wymiotnych). Fletcherr:Soczewka kamery to 15 mm dlatego zdeformowało perspektywę, dlaczego użyłem taką soczewkę? Bo mi się podobało. Sunedge:Cierpię na chroniczny brak tekstur, wiec dałem to co miałem najlepsze. Noted:Popracuje mad materiałami, a jeżeli znasz jakiś dobry tutorial, to łaskawie podaj link( samemu nie zawsze uda się znaleźć wartościowy tutek). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 2 Wrzesień 2009 Share Napisano 2 Wrzesień 2009 przede wszystkim proporcje masz straszne. na deser polecam przerobić tutorial od irobienia interiorów: dobrym początkiem jest: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34879 plus specjalnie dla Ciebie - parę tutków o modelowaniu. http://www.onnovanbraam.com/index.php?tutorials/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się