meariss Napisano 2 Wrzesień 2009 Napisano 2 Wrzesień 2009 AK-47 wymodelowany w 3ds max'ie, render - GI. [ATTACH]65804[/ATTACH]
bbandi Napisano 2 Wrzesień 2009 Napisano 2 Wrzesień 2009 Model dość dobry ale przedstawienie kuleje, proponowałbym stworzyć jakąś trawę, murek, postawić ten karabin w trawie oprzeć o murek dać jakieś fajne światło niebo w tle i to wszystko z perspektywy przedstawić.taka moja mała sugestia.pozdro
khatake Napisano 3 Wrzesień 2009 Napisano 3 Wrzesień 2009 EEeeeee tekstury tak trochę rzucone ze zdjęcia...nie najlepsze wyjście. Do tego jeśli model ma być low poly to za dużo polygonów a jeśli high poly to za mało ;] Dużo pracy przed tobą
mrys Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 moja metoda na photomaped:) To nie metoda. To nieudolność.
Lucek Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 Patrzę na magazynek i odnoszę wrażenie że model ma teksturkę tylko z 1 strony. Mam nadzieję że jest choć zmapowany? Ja na miejscu userów nie wrzucałbym czegoś takiego do galerii 3D.
Oleksiak Napisano 14 Wrzesień 2009 Napisano 14 Wrzesień 2009 Jak masz kadr którego 70% obszaru zajmuje jakaś rzecz to postaraj się ją zrobić porządnie - mówię o chodniku. Wymodeluj go i daj np. disp'a "AK-47 wymodelowany w 3ds max'ie" dużo powiedziane jak na prosty obiekt z teksturą ze zdjęcia. Pokaż jak możesz czysty model z siatką.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się