pixol2 Napisano 14 Wrzesień 2009 Napisano 14 Wrzesień 2009 Mam pytanie, czy da sie zachowac textury i materialy w momencie przejscia na Multimarker tool? Np. walec jest zardzewialym metalem, a kula jest szklana z odpowiednim wzorkiem-po zastosowaniu Multimarker'a mam bryle, ale bez map, textur itp. Chcialbym dalej textury oraz MRgb. Moze jest na to jakis sposob? Z gory dziekuje i pozdrawiam.
Levus Napisano 14 Wrzesień 2009 Napisano 14 Wrzesień 2009 Z tego co kojarze, multimarkery byly w z2, w z3 sa soobtoole i wtedy mozna zrobic to co chesz.
pixol2 Napisano 14 Wrzesień 2009 Autor Napisano 14 Wrzesień 2009 Dzieki za info, lecz ja pracuje w v.2. Czyli mam rozumiec, ze w "dwojce" nie zrobie tego, o czym pisalem wyzej?
Levus Napisano 14 Wrzesień 2009 Napisano 14 Wrzesień 2009 Nawet 3.5 już. Przestaw się na z3.1 lub 3.5, nie kumam czemu robisz w z2 skoro z3 jest o wiele bardziej wydajny, stabilny i rozbudowany niż z2. Upgrady sa za free.
pixol2 Napisano 17 Wrzesień 2009 Autor Napisano 17 Wrzesień 2009 Poszedlem za rada i dostalem ZBR 3.1. Oczywiscie pojawily sie kolejne kopoty, np. z Project MAster. Ale musze chyba przebrnac te "drobne" zmiany. A swoja droga to istotnie lepiej chodzi od v.2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się