Napisano 14 Wrzesień 200915 l Mam pytanie, czy da sie zachowac textury i materialy w momencie przejscia na Multimarker tool? Np. walec jest zardzewialym metalem, a kula jest szklana z odpowiednim wzorkiem-po zastosowaniu Multimarker'a mam bryle, ale bez map, textur itp. Chcialbym dalej textury oraz MRgb. Moze jest na to jakis sposob? Z gory dziekuje i pozdrawiam.
Napisano 14 Wrzesień 200915 l Z tego co kojarze, multimarkery byly w z2, w z3 sa soobtoole i wtedy mozna zrobic to co chesz.
Napisano 14 Wrzesień 200915 l Autor Dzieki za info, lecz ja pracuje w v.2. Czyli mam rozumiec, ze w "dwojce" nie zrobie tego, o czym pisalem wyzej?
Napisano 14 Wrzesień 200915 l Nawet 3.5 już. Przestaw się na z3.1 lub 3.5, nie kumam czemu robisz w z2 skoro z3 jest o wiele bardziej wydajny, stabilny i rozbudowany niż z2. Upgrady sa za free.
Napisano 17 Wrzesień 200915 l Autor Poszedlem za rada i dostalem ZBR 3.1. Oczywiscie pojawily sie kolejne kopoty, np. z Project MAster. Ale musze chyba przebrnac te "drobne" zmiany. A swoja droga to istotnie lepiej chodzi od v.2
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto