Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam pytanie, czy da sie zachowac textury i materialy w momencie przejscia na Multimarker tool? Np. walec jest zardzewialym metalem, a kula jest szklana z odpowiednim wzorkiem-po zastosowaniu Multimarker'a mam bryle, ale bez map, textur itp. Chcialbym dalej textury oraz MRgb.

Moze jest na to jakis sposob?

Z gory dziekuje i pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Z tego co kojarze, multimarkery byly w z2, w z3 sa soobtoole i wtedy mozna zrobic to co chesz.

Napisano
  • Autor

Dzieki za info, lecz ja pracuje w v.2.

Czyli mam rozumiec, ze w "dwojce" nie zrobie tego, o czym pisalem wyzej?

Napisano

Nawet 3.5 już.

Przestaw się na z3.1 lub 3.5, nie kumam czemu robisz w z2 skoro z3 jest o wiele bardziej wydajny, stabilny i rozbudowany niż z2.

Upgrady sa za free.

Napisano
  • Autor

Poszedlem za rada i dostalem ZBR 3.1. Oczywiscie pojawily sie kolejne kopoty, np. z Project MAster. Ale musze chyba przebrnac te "drobne" zmiany.

A swoja droga to istotnie lepiej chodzi od v.2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności