Solo Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 (edytowane) Witam :) Chciałem Wam przedstawić moją pracę i usłyszeć jakąś krytykę, bo nie do końca "czuję" to pracę. Wydaje mi się, że coś jest jeszcze nie tak, ale nie potrafię tego sprecyzować. Pomyślałem, że może Wy mi pomożecie :) Czekam na krytykę ^^ Pozdrawiam, Solo Edytowane 19 Wrzesień 2009 przez Solo
M4rcus Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 rzeczywiscie cos jest nie tak... napewno na pierwszym planie ten piach wyglada jak mata i jest cos z oswietleniem, niby sloneczna wyspa a swiatlo wyglada jakby padalo z lampy zawieszonej 4 metry nad skrzynia ale praca ma jednak w sobie cos fajnego pomimo tego ze nie wyglada na skomplikowana, chociaz jakbys dorzucil detalu watpie zeby wyszlo na jej niekorzysc
Morphe Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 palmy slabo lapia swiatlo - oraz tlo nie pasuje, zanosi sie na burze, co poteguje efekt zarowki nad skrzynia.
Solo Napisano 16 Wrzesień 2009 Autor Napisano 16 Wrzesień 2009 To chyba przesadziłem z przyciemnianiem tego tła :P A co masz na myśli pisząc, że palmy słabo łapią światło? :P PS. Dzięki za komenty ^^ Zaraz tu popoprawiam coś :)
Wizjoner Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 Jeśli ta skrzynia została wykopana to dodaj nie niej cząstki piasku, bo teraz wygląda zbyt czysto. No chyba, że ona ma być zakopana:)
-hpx- Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 Palmy za ciemne wychodzą troche więcej światła z różnych stron i przedewszystkim tak jak już tu pisali tło nie pasi chyba za bardzo przyciemniłeś :D
funus Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 Jak patrzę na tą prace to mam wrażenie że ta skrzynia była zakopana na jakiejś wydmie, wzniesieniu, kilka metrów od plaży i to jest jak dla mnie dziwne. Tak to praca dobra i ogólnie fajny pomysł miałeś.
dac77 Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 Hdri...............................................
Morphe Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 o co ci chodzi z tym hdri ? co do palm - wina nie lezy do kocna w ich kolorze difuse, choc moglby byc kapke jasniejszy - przyczyna jest w ich shaderze chyba lisci sa totalnie matowe, jak i przedewszystkim w tym ze liscie ukladaja sie wedlug lodygi na plasko - przez cala galaz i wszystkie liscie ukladaja sie pod tym samym kontem w stosunku do slonca a jednak w rzeczywistosci jest inaczej, kazdy lisc idize sobie inacej a przedewszystkim uklada sie tka by lapac slonce.
dac77 Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 W naturze wszystko oświetla wszystko, więc kiedy patrzymy na ten obrazek to spodziewamy się niebieskiego w cieniach i ogólnego oświetlania przez niebo, chmury i piasek, więc trzeba dać hdri żeby było bardziej realistycznie. Problem oczywiście gdzie znaleźć pasującą panoramkę.
Solo Napisano 16 Wrzesień 2009 Autor Napisano 16 Wrzesień 2009 Dziękuje za komentarze :) Dały mi do myślenia :) Jutro zapewnę, wrzucę nieco zaktualizowaną wersję :)) Pozdrawiam, Solo
Gość AT7 Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 Całkiem przyjemne jeśli chodzi o pomysł. Pod względem technicznym inni już skomentowali. Może dodać jakiś element w morzu np statek jakiś. Albo gdzieś jakiś znak piratów, jakaś flaga czy coś :)
funus Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 Albo gdzieś jakiś znak piratów, jakaś flaga czy coś :) Na przykład chustę przy skrzyni, którą jakiś pirat zgubił.
Morphe Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 dac77 - opowiadasz straszne glupoty z ta hderka, pierwsze slysze zeby uzyskac dobry efekt oswietlenia trzeba bylo uzyc hderki, no ale dobra. istotne sa 2 zrodla swiatla - slonce i niebo. thats it, ale nitk nie mowie ze niebo ma byc jako hdri
Solo Napisano 17 Wrzesień 2009 Autor Napisano 17 Wrzesień 2009 No właśnie chciałem iść za tym pomysłem z flagą i zrobić ją clothem, ale komp mi strasznie ścinał. Teraz właśnie renderuje zaktualizowany obrazek, także gdzieś za godzinę bądź później wrzucę tutaj :) Jak się to zrobi to domodeluje jakąś flagę albo chustę :) Edit: Wrzucam, tą oto nieszczęsną pracę :( ... Osobiście uważam, że efekt jest gorszy niż w pierwszym stadium rozwoju. Niechętnie ale wrzucam. Mam wrażenie, że padł mi kontrast między światłem a cieniem, dlatego teraz bawię się oświetleniem, jak wyjdzie coś rozsądnego to wrzucę. Dodam, że używam Target Direct jako key lighta, a jako ambient zrobiłem "dome" z Target Spotów. Pozdrawiam, Solo
funus Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 Ten piasek pod pokrywą nie psuje tam ( nie utrzymał by sie), po za tym zlewa się z tłem na lewej ściance. Nadal mam to wrażenie że to jest na jakiejś górce. Jakby CI się udało zrobić plaże po lewo od palmy, to może by było lepiej. To jest moja opinia.
Sunedge Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 alo fajny, pogodny obrazek :) ja chcialbym zobaczyc ta palme z prawej ;p (moze kadr panoramiczny?) jest lopata, jest skrzynia - gdzie slady stop itp? pzdr
Đraven Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 Skoro ta skrzynia jest trochę zasypana, to ja bym jeszcze zrobił to wieko trochę ubrudzone piachem: w tym momencie są plamy piasku, ale reszta wieczka jest zbyt czysta. Zaznaczyłbym to na tej mapie, zwłaszcza w miejscu, gdzie są szpary między deskami.
tweety Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 Wydaje mi się, że coś jest jeszcze nie tak, ale nie potrafię tego sprecyzować. Za mało w tym plaży. Piasek to nie tylko kropeczki od krzemu, to też fale od wiatru, sladu stóp ptaków itp. Palma? http://www.aboututila.com/AccomInfo/Sandy-Cay/Photos/Sandy_Cay_Beach-01.jpg http://www.agata.twardoch.pl/zdjecia/palma1.jpg Skrzynia w pierwszym renderze była w miarę ok, dodaj tylko na teksturze obsypanie piaskiem i oświetl ją jakoś ciekawiej. Teraz strasznie płasko wyszło. Zabrałeś się za dość trudny temat. Nie jest łatwo zrobić taką plażę. Cała droga przed tobą. Pozdrawiam
Gość Grievous Napisano 18 Wrzesień 2009 Napisano 18 Wrzesień 2009 Jak dla mnie palmy majązbyt jednolity i zbyt nasycony kolor... na piasku rozwal jakieś listki, patyczki, kamyki... skrzynia jest z dala od plaży więc tu piasek powinien być mniej wypłukany. A szczególnie że to miejsce gdzie sie kopie... dobrze jakbyś dodał pare górek lekko mokrego, ciemniejszego piasku, jakiś noise na około i displacement albo chociaz bump na piasek jak dla mnie... Dlaczego ta łopata jest uwalona cementem?? xD hehe To chyba nie ta bajka :P Zno i piasek na tej plaży w tle jest nieco jaśniejszy:) Pozdro i powodzenia :)
Solo Napisano 19 Wrzesień 2009 Autor Napisano 19 Wrzesień 2009 Taki oto mały update, dodałem parę detali, jeszcze dodam napewno :D domodeluje coś :P Chciałem raczej zapytać o stan "techiczny" z nadzieją, że w końcu będzie bardzo dobry :D Wiem wiem, że statek jest beznadziejny :D ale zostawiłem go :P Przy tym też zastanawiam się co zrobić, żeby on bardziej pasował, trochę go wyblurowałem i zmniejszyłem nasycenie koloru, jako, że daleko jest :P Może kwestia perspektywy, ale nie jestem pewien, więc pytam profesjonalistów :D PS. Zmieniłem teraz źródło oświetlenia słonecznego na vray sun, reszta taka sama. Pozdrawiam, Solo
ptaszek Napisano 19 Wrzesień 2009 Napisano 19 Wrzesień 2009 Hej. Fajny klimacik Co do statku to mysle ze jest za blisko jak na taki rozmiar, powalcz z kolorkami, bo sa nienaturalne.. chyba ze chcesz miec taki klimat "bajkowy" moze cos takiego? edit: obiekt w takiej odleglosci powinien byc juz lekko zabarwiony na kolor nieba. tak jak u mnie mniej wiecej :P aa jeszcze jedno.. fajnie wygladala skrzynia w cieniu liscia palmowego i ten piasek na niej uklada sie jak rtec
Solo Napisano 19 Wrzesień 2009 Autor Napisano 19 Wrzesień 2009 O :D Wygląda o wiele lepiej ^^ Faktycznie te "moje" kolory są chyba zbyt nasycone ^^ Dzięki za wizualną podpowiedź :D Coś przy tym pokombinuje :)
ptaszek Napisano 19 Wrzesień 2009 Napisano 19 Wrzesień 2009 yhym w photoshopie zakladka selective colors jak cos :) edit: a na koniec jak by Ci sie chcialo to w PS'ie zrob 2 warstwy o roznej barwie lisci i wymazuj ta z gory czy tam maskuj sobie. Bedzie super, jesli liscie nie beda takie jednolite w barwie :) wiesz.. pozolkle koncowki i te sprawy :P Pozdrawiam
PLS Napisano 19 Wrzesień 2009 Napisano 19 Wrzesień 2009 mpta znacznie polepszyl wyglad. To co powinienes poprawic to swiatlo. Juz lepiej wygladalo poprzednie. Plaza powinna byc cala oswietlona od slonca. W ostatnim renderze widac mocniejsze swiatlo skierowane na srodek, im dalej od srodka tym slabsze swiatlo. Wyglada to nieco jakby ktos lampa swiecil z gory.
Morphe Napisano 19 Wrzesień 2009 Napisano 19 Wrzesień 2009 dodaj jakas skalke, kamienie takie pasujace, mzoe kawalki drzewa, drewna wyrzucone na brzeg, opadniete liscie, jakies niskie roslinki, dodaj textury na palym, generlanie poszukaj w necie renferencji jak wygladaja wybrzerza, modeluj po elemencie jaki brakuje, dodawaj dodawaj, poszukaj lepszych zdjec na tlo - jakosc, sproboj poskladac inne niebo inne morze w shopie i tak dalej, jak tego nie zrobsiz nie ruszysz dalej ;)
Gość Grievous Napisano 20 Wrzesień 2009 Napisano 20 Wrzesień 2009 Nono piasek już lepiej :) Pokombinuj z tymi detalami jak Morphe mówi. na teksturze skrzyni dodałbym też troche piasku żeby ten modelowany nie wyglądał tak sterylnie, troche wygląda jak przylepiona plastelina. Dodaj na teksturze ziarnka i rozsypane krawędzie wokól tych modeli.. i jeszcze jedna rzecz mi nie pasuje od początku. Na zdjęciu w tle niebo jest chmurzyste bardzo a wysepka jest oświetlona jak w słoneczny dzień. Znalazłbym inne tło do tego, wpisz w google "morze" albo ocean czy plaża i poszukaj czegoś bardziej pogodnego... :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się