_Arti_ Napisano 25 Wrzesień 2009 Napisano 25 Wrzesień 2009 (edytowane) Na początek kilka słów wyjaśnień i przemyśleń... Design modelu nie jest mój - jak nazwa wskazuje, jest to odwzorowanie istniejącego już modelu z serialu animowanego pt. Code Lyoko. Tak - dość często dawałem modele oparte na tej właśnie produkcji. Nie wiem, jak na tym forum widziany jest fan art, dlatego dość długo zastanawiałem się, czy ta praca nadaje się do Finished Works. Jednakże, te modele, te postacie które modelowałem mając do dyspozycji tony zdjęć ( może to ich zasługa ) wychodziły mi najlepiej. Były to jedyne modele, które pragnąłem z całego serca ukończyć. Co wieczór... O każdej porze dnia zasiadałem przed monitor i po woli budowałem daną postać. Po woli, nie śpieszyłem się. Było to dla mnie po prostu przyjemne i wciągające. Nie wiem, czy ten model jest jakiś "och ach, amazing!" . Jednak jak dla mnie, to jeden z najlepszych modeli i najlepszy rig jaki wykonałem. No cóż... Oczekuję ... Nie wiem czego - co dacie, to przyjmę ( w sensie krytyki ) ;] Render HS: http://i37.tinypic.com/2enxoao.jpg Siatki: głowa(front/right) - http://i34.tinypic.com/2yzefjb.jpg / http://i36.tinypic.com/2d0bbe0.jpg miecz - http://i36.tinypic.com/mts2mb.jpg ręka - (back/front) - korpus (back/front) - noga (front,right) - http://i38.tinypic.com/2mzl5b4.jpg / http://i37.tinypic.com/34nhdlk.jpg Resztę siatek podam później, jeśli chcecie. Mam nadzieję, że te są czytelne. Pozdrawiam! Edytowane 27 Wrzesień 2009 przez _Arti_
khatake Napisano 25 Wrzesień 2009 Napisano 25 Wrzesień 2009 Podoba się :D prezentacja leży. Jasny gość na białym tle to raczej kiepski pomysł ale ogólnie jest fajnie. Uważam że powinieneś jednak pokazać go z jakąś scenką. Miecz znika w mleku. Ale pomimo słabej otoczki sam model mi się podoba ;] keep it up! ( a to że to fanart raczej nie powinno być problemem).
_Arti_ Napisano 26 Wrzesień 2009 Autor Napisano 26 Wrzesień 2009 Khatake - takie tło miałeś na myśli?
Tomala Napisano 26 Wrzesień 2009 Napisano 26 Wrzesień 2009 Wykonanie całkiem spoko, nie tak prosto jest odtworzyć taką mangowo-kreskówkową postać. Widziałem oryginał i muszę powiedzieć że ten Twój wcale nie jest gorszy. No i z włosami dałeś radę :) Drugi renderek mi się podoba. Dziwnie tylko trzyma ten miecz, zamiast za środek rękojeści powinien trzymać jak najbliżej środka ciężkości miecza co by mu było łatwiej go unieść ;) A i podeszwy od butów są takie kanciate, nie wiem czy tak ma być ale dziwnie to wygląda.
Lucek Napisano 26 Wrzesień 2009 Napisano 26 Wrzesień 2009 Ma styl. Spróbuj uzyskać jescze miękki cień i będzie bardzo ok:)
Ania Napisano 26 Wrzesień 2009 Napisano 26 Wrzesień 2009 Prezentacja nieciekawa, zamiast pokazać cały miecz pokazujesz masę białego tła po prawej. Topologia naokoło ust niezbyt dobra. Jeśli to tylko do stilla, to ujdzie, ale nie chciałabym go animować jak ziewa albo krzyczy. Brakuje tych fałdek od nosa do kącików ust (jako edgeloopy, niekoniecznie widoczne na renderze), i te poligony przy kącikach ust są zbyt zwichrowane. Miecz ma zbyt dużo refleksji, przez to znika obojętnie jakie tło mu dasz. Spróbuj się pobawić ustawieniami fresnel, żeby nie odbijał otoczenia pod każdym kątem. Oprócz tego przyzwoity model, ładnie poradziłeś sobie z włosami.
bbandi Napisano 26 Wrzesień 2009 Napisano 26 Wrzesień 2009 Z tym mieczem to mógłby mięso na kebaby u turka kroić:)...(fajny klimat jak z playstation).
_Arti_ Napisano 27 Wrzesień 2009 Autor Napisano 27 Wrzesień 2009 Prezentacja nieciekawa, zamiast pokazać cały miecz pokazujesz masę białego tła po prawej. Poniższy render to już finałowa prezentacja Topologia naokoło ust niezbyt dobra. Jeśli to tylko do stilla, to ujdzie, ale nie chciałabym go animować jak ziewa albo krzyczy. Brakuje tych fałdek od nosa do kącików ust (jako edgeloopy, niekoniecznie widoczne na renderze), i te poligony przy kącikach ust są zbyt zwichrowane. Właściwie to on do animacji, ale nie sądzę, bym ją kiedyś ukończył. Co do ziewania/krzyku, ogólnie taka topologia była zamierzona, w "toonkowej" animacji zmarszczki nie wyglądają zbyt pięknie. http://i36.tinypic.com/2yv8nzk.jpg A oto już finałowe przedstawienie, mam nadzieję, że już jest "zdatne" do zaakceptowania.
Gość User190 Napisano 27 Wrzesień 2009 Napisano 27 Wrzesień 2009 Kolorów! Gradientów. Jednokolorowa praca to zła praca :)
bbandi Napisano 28 Wrzesień 2009 Napisano 28 Wrzesień 2009 DOF - czyli Deph Of Field (głębia ostrości), albo podobnie stosowane rozmycie Gausowskie (Gausian Blur)... Chodzi o to żeby zrobić za postacią delikatne romycie jak mniemam. Tutaj masz dokładniej opisane: http://pl.wikipedia.org/wiki/G%C5%82%C4%99bia_ostro%C5%9Bci
Lucek Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 Chodzi o to żeby szpic tego ostrza był rozmazany. Przybliż coś do oka i spójrz w dal to zobaczysz o co chodzi.
Đraven Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 DOF - czyli Deph Of Field (głębia ostrości), albo podobnie stosowane rozmycie Gausowskie (Gausian Blur)... Chodzi o to żeby zrobić za postacią delikatne romycie jak mniemam. Tutaj masz dokładniej opisane: http://pl.wikipedia.org/wiki/G%C5%82%C4%99bia_ostro%C5%9Bci O, dzięki wielkie :)
Rekomendowane odpowiedzi