Skocz do zawartości

Postać 3D: Fan Art - William Dunbar


_Arti_

Rekomendowane odpowiedzi

Na początek kilka słów wyjaśnień i przemyśleń...

 

Design modelu nie jest mój - jak nazwa wskazuje, jest to odwzorowanie istniejącego już modelu z serialu animowanego pt. Code Lyoko. Tak - dość często dawałem modele oparte na tej właśnie produkcji. Nie wiem, jak na tym forum widziany jest fan art, dlatego dość długo zastanawiałem się, czy ta praca nadaje się do Finished Works. Jednakże, te modele, te postacie które modelowałem mając do dyspozycji tony zdjęć ( może to ich zasługa ) wychodziły mi najlepiej. Były to jedyne modele, które pragnąłem z całego serca ukończyć. Co wieczór... O każdej porze dnia zasiadałem przed monitor i po woli budowałem daną postać. Po woli, nie śpieszyłem się. Było to dla mnie po prostu przyjemne i wciągające.

 

Nie wiem, czy ten model jest jakiś "och ach, amazing!" . Jednak jak dla mnie, to jeden z najlepszych modeli i najlepszy rig jaki wykonałem.

 

No cóż... Oczekuję ... Nie wiem czego - co dacie, to przyjmę ( w sensie krytyki ) ;]

 

Render HS: http://i37.tinypic.com/2enxoao.jpg

zlmjt.jpg

 

Siatki:

głowa(front/right) - http://i34.tinypic.com/2yzefjb.jpg / http://i36.tinypic.com/2d0bbe0.jpg

miecz - http://i36.tinypic.com/mts2mb.jpg

ręka - (back/front) -

korpus (back/front) -

noga (front,right) - http://i38.tinypic.com/2mzl5b4.jpg / http://i37.tinypic.com/34nhdlk.jpg

 

Resztę siatek podam później, jeśli chcecie. Mam nadzieję, że te są czytelne.

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez _Arti_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Podoba się :D prezentacja leży. Jasny gość na białym tle to raczej kiepski pomysł ale ogólnie jest fajnie. Uważam że powinieneś jednak pokazać go z jakąś scenką. Miecz znika w mleku. Ale pomimo słabej otoczki sam model mi się podoba ;] keep it up! ( a to że to fanart raczej nie powinno być problemem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykonanie całkiem spoko, nie tak prosto jest odtworzyć taką mangowo-kreskówkową postać. Widziałem oryginał i muszę powiedzieć że ten Twój wcale nie jest gorszy.

No i z włosami dałeś radę :)

Drugi renderek mi się podoba.

 

Dziwnie tylko trzyma ten miecz, zamiast za środek rękojeści powinien trzymać jak najbliżej środka ciężkości miecza co by mu było łatwiej go unieść ;)

A i podeszwy od butów są takie kanciate, nie wiem czy tak ma być ale dziwnie to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prezentacja nieciekawa, zamiast pokazać cały miecz pokazujesz masę białego tła po prawej.

 

Topologia naokoło ust niezbyt dobra. Jeśli to tylko do stilla, to ujdzie, ale nie chciałabym go animować jak ziewa albo krzyczy. Brakuje tych fałdek od nosa do kącików ust (jako edgeloopy, niekoniecznie widoczne na renderze), i te poligony przy kącikach ust są zbyt zwichrowane.

 

Miecz ma zbyt dużo refleksji, przez to znika obojętnie jakie tło mu dasz. Spróbuj się pobawić ustawieniami fresnel, żeby nie odbijał otoczenia pod każdym kątem.

 

Oprócz tego przyzwoity model, ładnie poradziłeś sobie z włosami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prezentacja nieciekawa, zamiast pokazać cały miecz pokazujesz masę białego tła po prawej.

 

Poniższy render to już finałowa prezentacja

 

Topologia naokoło ust niezbyt dobra. Jeśli to tylko do stilla, to ujdzie, ale nie chciałabym go animować jak ziewa albo krzyczy. Brakuje tych fałdek od nosa do kącików ust (jako edgeloopy, niekoniecznie widoczne na renderze), i te poligony przy kącikach ust są zbyt zwichrowane.

 

Właściwie to on do animacji, ale nie sądzę, bym ją kiedyś ukończył. Co do ziewania/krzyku, ogólnie taka topologia była zamierzona, w "toonkowej" animacji zmarszczki nie wyglądają zbyt pięknie.

 

http://i36.tinypic.com/2yv8nzk.jpg

 

 

A oto już finałowe przedstawienie, mam nadzieję, że już jest "zdatne" do zaakceptowania.

2461amg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności