Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej. zaczalem 3d maxa od renderingu... pewnie od tylka strony. Ale trudno zarabiam na robieniu www wiec jak nie mam dobrego zdjecia to sobie czasem chrom czy tez inne boksyty robię w maxie. zrobiłem chamfer boxa i chce go przeciac na pol. Nie wiem czy cos u mnie z maxem nie tak bo ciecie booleanem chamfera planem nic nie daje... help jest dla mnie w tym momencie gluchy. Zalezy mi na czyms takim jak hemisphere w sphere tyle ze dla chamfera. Zalozmy ze mam szescian z zaokraglonymi krawedziami i chce go linia pionowa dokladnie przez srodek przeciac i miec ,,osobne" niezalezne od siebie polowy. Pomozcie bo juz wiecej nie chce dzis palic...

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zaznacz środkowe pionowe krawędzie kliknij loop i connect, zaznacz poly dolnej połowy i detach

Napisano

Indian - chyba chodziło Ci o ring? ;) A tak poza tym to indian dobrze prawi :)

Napisano

albo jeszcze slice plane w editable poly

blinq: tak dzięki za uwagę

Napisano

Przede wszystkim "convert to poly".

Zdaje się że pominąłeś ten mały szczegół.

Napisano

A nie prościej usunąć vertexy "zchamferowane" z jednej strony, przesunąć krawędź do pivota i dać mirror?

Napisano

Hmm ja to robie tak:

edit poly > Qucik Slice > Te vertexy ktore zostaly utworzone skaluje by byly prosto > (Vertex) Break > odsowam elementy od siebie > (vertex) zaznaczam po koleji vertexy i daje collapse w tym miejsc gdzie je wczesniej zlamalem > (Border) Cap

 

W taki sposob robie z jednego boxa dwa ;] Moze pomoge;]

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności