animatrix Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 Hej. zaczalem 3d maxa od renderingu... pewnie od tylka strony. Ale trudno zarabiam na robieniu www wiec jak nie mam dobrego zdjecia to sobie czasem chrom czy tez inne boksyty robię w maxie. zrobiłem chamfer boxa i chce go przeciac na pol. Nie wiem czy cos u mnie z maxem nie tak bo ciecie booleanem chamfera planem nic nie daje... help jest dla mnie w tym momencie gluchy. Zalezy mi na czyms takim jak hemisphere w sphere tyle ze dla chamfera. Zalozmy ze mam szescian z zaokraglonymi krawedziami i chce go linia pionowa dokladnie przez srodek przeciac i miec ,,osobne" niezalezne od siebie polowy. Pomozcie bo juz wiecej nie chce dzis palic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 zaznacz środkowe pionowe krawędzie kliknij loop i connect, zaznacz poly dolnej połowy i detach 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 Indian - chyba chodziło Ci o ring? ;) A tak poza tym to indian dobrze prawi :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 jest też coś takiego jak Slice - modyfikator. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 albo jeszcze slice plane w editable poly blinq: tak dzięki za uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 Przede wszystkim "convert to poly". Zdaje się że pominąłeś ten mały szczegół. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 A nie prościej usunąć vertexy "zchamferowane" z jednej strony, przesunąć krawędź do pivota i dać mirror? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bielik93 Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 Hmm ja to robie tak: edit poly > Qucik Slice > Te vertexy ktore zostaly utworzone skaluje by byly prosto > (Vertex) Break > odsowam elementy od siebie > (vertex) zaznaczam po koleji vertexy i daje collapse w tym miejsc gdzie je wczesniej zlamalem > (Border) Cap W taki sposob robie z jednego boxa dwa ;] Moze pomoge;] 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi