Mateoo Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 (edytowane) wizualizacje do projektu salonu połączonego z jadalnią model: 3ds max 2009 render: v-ray 1.50 SP2 wszelkie korekty i uwagi mile widziane Edytowane 13 Październik 2009 przez Mateoo
cojots Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 Materiał szafki po lewej nieostry, gryzie się. Butelka trochę jak blaszana (ale denko prześwituje). Dywan z dredami :P Światło daje po oczach, ale jak kto woli. Coś przykombinowałeś po drodze z formatem tej pracki bo niektóre krawędzie są karbowane. Ogólnie roboty w to poszło :)
ptaszek Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 wrzuc do jednego watku. niepotrzebne 3 osobne
Mateoo Napisano 13 Październik 2009 Autor Napisano 13 Październik 2009 wrzucając tu strasznie traci na jakości ;/porażka
hcpiter Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 (edytowane) możesz bez problemu użyć hosta obrazków np http://www.imageshack.us i tutaj linkować obrazek a jakość nie będzie porażka :) Co do wnętrza, widać sporo włożonej pracy, ale przez słabe światło i materiały Rendery prezentują się nie najlepiej. Edytowane 13 Październik 2009 przez hcpiter
Arrius Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 Od czegoś trzeba w życiu zacząć Mateoo i życzę ci powodzenia. Niestety pewne rzeczy należałoby dostrzegać już na początku...mianowicie skale przedmiotów które dodajesz do sceny. Sprawdzaj w jakich jednostkach pracujesz na różnych plikach(sceny, modele, tekstury itp.). Jeżeli sam pewne rzeczy modelujesz to proponuję wziąć linijkę i zmierzyć podobne przedmioty w swoim otoczeniu (nogi od stołu, cytryny, kieliszki itp.). Często coś robione z pamięci lub na wyczucie okazuję się zupełnie nie trafione. W sumie możesz wg mnie wyrzucić wszystkie obrazy...może tylko jeden pasuje do wnętrza. To nie konkurs kto więcej zawiesi na ścianie ;). Zmniejsz bump drewna na stoliku. Większość rzeczy lewituje. Lampa nad stołem…nie wiem o co z tym chodzi i jak to działa, ale jeżeli nawet coś takiego istnieje to nie pasuje do tego wnętrz...proponuję zmienić. Nie mam pojęcia co jest za tym oknem...hmmm..wstaw jakąś płaszczyznę z ładnym widoczkiem np. nieba. Roślinie nie wystarczy nadać kolor zieleni żeby nią była...na dodatek zbyt jaskrawej. może lepiej teksturki liści z mapą opacity? Co do kolorów, oświetlenia i ustawień kamery i renderu nic nie będę mówił…nie ten czas :) mam nadzieję, że skorzystasz z rad. Pozdrawiam
dac77 Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 Ładna pracka, ładne kolorki, niezłe modele, tylko mniejsz ten bump na stoliku.
noted Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 koniecznie imageshack i chwal się czym świeciłeś to może coś się uda naprawić :)
Mateoo Napisano 14 Październik 2009 Autor Napisano 14 Październik 2009 światło to do każdego okna zastosowałem VRayLight kolejno z Multiplier: 40, 35, 30 a te przy jadalni po 50 oba dla halogenów u góry tez tylko znacznie słabszy Multiplier i to cale światło w scenie a nastepnym razem zamieszcze linka z imageshack
michasEK4 Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 Pierwszy render, włosy wyrastają z paneli podłogowych :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się