Noic Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 ok 5 godz. pracy - pierwsza pracka low poly którą postanawiam pokazać proszę o krytykę. Mam nadzieję że zrobię całą postać... i może użyję jej do mojej animacji 210 faców
darkelf Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 powiem tylko, ze dlugos to skrobal :). ale dobre jest... widze inspiracje panem P. :>
Raven Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 Jeśli to ma być docelowo siatka low poli to mozna duuuuużo poligonow zoptymalizowac (np. pod łukiem brwiowym). Usta są za bardzo przesuniete w dół (za duza odleglosc miedzy nosem) jeśli przesuniesz je do góry okaze sie ze broda bedzie za duża :). Przy kosciach policzkowych mozna odwrócic jeden poligon. Jesli robisz usta 3d to trzeba dodac zagiecie pod ustami teraz wyglada troche jak małpa. Uszy są za duże i za kanciaste w porownaniu ze szczegółowością oczodołow. Trzeba być konsekwentnym w tworzeniu detali. Pozdrawiam.
darkelf Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 hmm... a to miala byc idealna_twarz_aryjskiego_wojownika ? :>
ftorek Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 raven ma racje - no i faktycznie - \'podetnij\' mu usta - bo teraz nie bardzo to widze
nielot007 Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 ....czemu (ftorek) mnie sie pracka podoba. troche dlugo robiona ale jest fajna zgadzam sie co do ust
darkelf Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 ehh, a moze tak mialo byc?... chociaz po front widoku to wydluzylbytm mu te usta.
ftorek Napisano 18 Kwiecień 2004 Napisano 18 Kwiecień 2004 nielot: \'nie bardzo to widze\' w sensie ust - po prostu jak na czlowieka to nie takie i tyle - a tak ogolnie to spox
Noic Napisano 16 Maj 2004 Autor Napisano 16 Maj 2004 mam juz całego kolesia :) co prawda jeszcze do poprawy (szczególnie ten bez ubranek), ale pokazuje bo potrzeba mi mobilizacji do pracy i licze na Wasze komentarze ;) buźka troche poprawiona -już ok? a poza poprawkami typu grupy wygładzania, siatka itp. itd. postaram się uszczegółowić dłoń (paliczki dorobić) no i trochę szybciej już mi to modelowanie LP idzie :>
BigBird Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 Fajny koleszka ! Uwielbiam kanciki ! I jestem ciekawy czym go ubierales ? Czekam na teksturki :) Oby tak dalej !
Muhaho Napisano 27 Czerwiec 2004 Napisano 27 Czerwiec 2004 Bardzo mi sie podoba. Wygląda naprawde ciekawie! Choc ubranie juz nie tak dobre, ale to nic. Pozdrawiam!
sayonerka Napisano 30 Czerwiec 2004 Napisano 30 Czerwiec 2004 Witam! Fajniutki ten modelik. Mam nadzieje ze nie pierdykles nim w kat i zobaczymy go ukonczonego. Aha i podpisze sie pod tym co napisal Pionier. Pozdrawiam.
Noic Napisano 18 Lipiec 2004 Autor Napisano 18 Lipiec 2004 oto siateczka modelu. zdaje sobie sprawe z tego ze mozna by wiele poprawic ale zostawie narazie tak jak jest. teksturki juz zaczalem -beda niedlugo
RK Napisano 19 Lipiec 2004 Napisano 19 Lipiec 2004 Uszy ma trochę za duże. Bryła bardzo fajna, topologia mesha trochę mniej- jakby miał kucnąć to kiepsko będzie z kolanami...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się