Tomaszek16 Napisano 20 Październik 2009 Napisano 20 Październik 2009 (edytowane) Witam przedstawiam wam mój kolejny samochód tym razem postanowiłem wymodelowac najnowszego Golfa. Model samochodu uważam za ukończony niestety wnętrza póki co nie zrobiłem ale chce pobawić sie materialami a jak starczy mi sił to wymodeluje wnętrze. i jeszcze siateczka Zapraszam do komentowania Edytowane 10 Listopad 2009 przez Tomaszek16
duff Napisano 20 Październik 2009 Napisano 20 Październik 2009 Bardzo ładna blenderowa pracka, 5 stars. Mógłbyś podać ustawienia co do cley renderu. Jesli użyłeś komercyjnego programu renderującego to niepodawaj ;)
latos Napisano 20 Październik 2009 Napisano 20 Październik 2009 Drzwi ci falują zwłaszcza przy obramówkach. Przód jest jakoś dziwnie zrobiony jak by mu czegoś brakowało. Chyba coś z lusterkiem jest nie tak(dokładnie nie widzę bo za małe zdj.)
Tomaszek16 Napisano 25 Październik 2009 Autor Napisano 25 Październik 2009 Witam dziekuję serdecznie za wskazanie błędów, oczywiscie poprawiłem je. (przynajmniej tak mi się zdaje. Pomyślałem ze zrobię scenkę noi padło na most Świętokrzyski w Warszawie. Wedlug mnie golf ladnie sie prezentuje na moście ale jest to oczywiscie moje zdanie. Aaa Masz rację Duff golf jest robiony w blenderze i powiem dodatkowo ze jest renderowany w yafaray'u
duff Napisano 26 Październik 2009 Napisano 26 Październik 2009 I wszystko jasne. Dobry pomysł na scene.
Tomaszek16 Napisano 26 Październik 2009 Autor Napisano 26 Październik 2009 Dzięki za komantarze. Fajnie ze przynajmniej model jest wporządku. Moją wadą jest to ze słabo sobie radzę z renderingiem. Mam nadzieje ze jakos to będzie wyglądało, bo szkoda mi naprawde takiego modelu. Sporo pracy do niego włożyłem.
peter_f Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 Nie znam się na samochodach, więc nie ocenię geometrii wozu, ale zapowiada się bardzo fajna scena. Bardzo Ci kibicuję :)
Tomaszek16 Napisano 5 Listopad 2009 Autor Napisano 5 Listopad 2009 Niestety z pomysłu na most zrezygnowałem efekty końcowe zniechęciły mnie do dalszej pracy, wiec zrobiłem render w studiu. Przez długi czas męczyłem sie nad lakierem i jego kolorem na początku mmiał być czarny ale w końcu jest biały. Oto efekt Blender, yafaray
JohnZi Napisano 5 Listopad 2009 Napisano 5 Listopad 2009 bialy? wyglada bardziej jak srebrny metalik;>
Polg Napisano 5 Listopad 2009 Napisano 5 Listopad 2009 no bardziej jak metalik wyglada, musisz popracowac nad materialami jeszcze bo model ladny
Kubajaniak Napisano 5 Listopad 2009 Napisano 5 Listopad 2009 Jeśli będzie Ci się chciało, to spróbuj poprawić bo chyba jest troszeczkę źle: -tam gdzie zaznaczyłem strzałką nadkole, czy jak to nazwać, zlewa Ci się z resztą, a chyba powinno być bardziej "oddzielone" dobrze to widać np tutaj http://www.auto-motor-i-sport.pl/m/209/golf-6-hds-92-da89a4b71d821f810f1396ff38baf489.jpg chyba, że to przez światło, albo coś tak się tylko mi wydaję. -druga sprawa, to linia z boku. Powinna iść od samego tyłu, za przednie drzwi. U Ciebie widać ją na drzwiach, trochę z tyłu i w ogóle z przodu. -trzecia sprawa, nie widać kloszy na światłach. imo należy się wielki plus za opony, bo wyglądają super. Spróbuj też zrobić wnętrze. Sam się przekonałem, że nawet jako taki środek daję sporo fajniejszy efekt :) No i kierowca będzie miał ciężko w deszcz, bo nie ma wycieraczek ;) Pozdro
Homa Napisano 5 Listopad 2009 Napisano 5 Listopad 2009 Jeśli posłuchasz tego pana powyżej i ponad to dopieścisz studio - będzie z tego całkiem ciekawy finał. Trzymam kciuki. Nie zniechęcaj się za szybko!
Tomaszek16 Napisano 6 Listopad 2009 Autor Napisano 6 Listopad 2009 Dobra spróbuje co nie co dopieścic ten samochód na modelu wydaje mi sie ze jest dobrze ale moze bardziej zaznacze te nadkole. Ale widze ze warto sie bawic w tego golfa, myśle ze to i tak sa szczyty moich mozliwości, ale pokombnuje i dzieki za uwagi nie ma to jak postawic sobie wysoką poprzeczkę, a klosza na reflektorze nie ma hehe.
Tomaszek16 Napisano 10 Listopad 2009 Autor Napisano 10 Listopad 2009 Poprawiłem to co mówiliście, ale efektów nie widać pewnie to wina materiału. Zrobiłem wreszcie wnętrze, pobawiłem się trochę materiałami ale niewiem czy na dobrze. Mam nadzieje ze wy to mi powiecie. rendering trwał 5.5 h. długo, ale dlatego ze mam kiepski komputer. Blender, yafaray
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się