Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Moja nowa praca to mikrofon taki do kompa wiecie media techu :D narazie sam poczatek jeszcze tekstury poprawki no i oczywiscie podstawka i kabel oraz wtyczka :D narazie nie mam tla bo bardziej przykladam sie do modelowania.. czekam na komentarze :D i pomoc

  • Odpowiedzi 36
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ambitny to to on nie jest ale ciekaw co z tego wyjdzie moze jak dasz jakis kamp w tle o zobaczymy :D

Napisano
  • Autor

wlasnie robie podstawke na jutro powinienem zamiescic podstawke i pozostana mi tylko tekstorki oraz tlo

Napisano

narazie to nie ma za bardzo co komentowac...model jest prosty co nie oznacza oczyswiscie ze pracka bedzie zla :) poczekamy na kolejne apdejty i zobaczymy co i jak ;)

 

pozdrawiam

Napisano

witam :)

 

model odbiega troshq od oryginalu ... ale wyglada fajnie ...

bedzie cos jeszcze ? czy mikrofon to bedzie ten tzw. \"punkt kuliminacyjny\" sceny ?

 

pozdrawiam ...

Napisano
  • Autor

no mysle ze narazie robie obiekty latwiejsze potem moze zrobie calego kompa ale narazie uzywam prostych technik modelowania.. zamierzam na pewno zrobic glosniki myszke i klawiature

Napisano

Zeby nie pisac tego co juz zostalo napisane i bylo nieuniknione czyli teksty typu \"ambitny temat\" itp.

Zasugeruje cos takiego:

Jak by nie robic - mikrofon zawsze pozostanie mikrofonem, posypia sie dalsze sugestie typu dorób JAKIEŚ tło, komputer, kolumny caly pokoj + osiedle za oknem...

A moze podejsc troche inaczej?

Co by bylo gdybys np. ramie tego mikrofonu zawiązał na węzeł i dodal małe \"cos jeszcze\" + neutralne tlo?! Do tego wrzucic jakis ciekawy tekst-tytul. Czasem obraz nie musi przedstawiac zbyt wiele, czasami sprawe zalatwia doskonale dobrany tytul!

Wiec jesli chcialbys, zeby ten mikrofon nie byl tylko kolejnym wyrenderowanym mikrofonem, ktory ktos zobaczy i zaraz o tym zapomni - przemysl to, co napisalem i moze uda Ci sie zrobic ponadprecietna prace bardzo malym kosztem!

Czasem sie udaje;)

 

pozdr

Marek

 

Napisano

no no no ... doskonale podejscie mareG ... :) podobie mi sie pomysl

 

PS. \"proste techniki modelowania\" jakie jesli mozna spytac ?

 

PS2. wszystkie te modele ktore wymieniles \"myszka, klawiatura itp\" mam juz za soba ... i powiem szczerze ...ze jesli chodzi o akurat moja myszke ... (a4tech) to ksztalt jest trudny do osiagniecia ... przynajmniej w nurbsach ... a jesli chodzi o klawiature :) oj zabawy jest z tym troche ... nie wazne czy masz zamiar zrobic napisy na klawiszach w formie poly czy tylko tekstur ... to zabawy jest sporo ... :)

 

pozdrawiam

 

Napisano
  • Autor

dalem teraz renderki tej podstawki ale to narazie poczatek. prubuje jak najlepiej to zrobic ale narazie daje to czego juz dokonalem

Napisano

musisz uzyc funkcji chamfer zeby Ci poprawilo krawedzie- zaznacz te ktore maja byc ostrzejsze i daj chamfer na powiedzmy 0,3 -> narazie podstawka jest za okraglutka ( mesh smooth ;) )

Napisano

fajnie ale po co tyle renderów\'ów na jedną podstawkę?!

 

wystarczy jeden

Napisano
  • Autor

no zeby z kazdej strony widac :D teraz robie to pomiedzy podstawka i to co laczy mikrofon

Napisano
Originally posted by Szczupal

no zeby z kazdej strony widac :D teraz robie to pomiedzy podstawka i to co laczy mikrofon

 

z każdej strony?? przecierz to jest symetryczne starczy najwyżej z 2 stron

Napisano
  • Autor

sorry ale nie bylo mnie przez weekend i nic nie moglem zrobic teraz zaczolem robicz i dam takiego kijowego upgrada. jeszcze nie skonczone... w ta dziure ktora mysle ze jutro skoncze to bedzie wchodzic ten uchyt microfonu :D dzieki za komenty

Napisano

hmm nic z tego nie wiem ... w moim podstawka jest zupelnie inna ...

 

pokaz calosc jesli mozna...

 

PS. mikrofon wtykasz w ta szpare ;) czy jest cos co to laczy ?

Napisano
  • Autor

narazie moze to nic nie przypominac bo jak muwie nie bylo mnie przez weekend i dopiero dzis zaczolem cos zmieniac. ta dziura jest narazie tylko wycieciem w polygonach.. jutro zrobiez uchwyt to bedziesz wiedzial co jest jak

Napisano
  • Autor

ma problem. pomocy potrzebuje ... nie wiem jak usunac z obiektu podstawki dziure innym ksztaltem.. bo jak usuwam bolleanem to usuwa mi polygony pewnie widzicie na ostatnim updejcie jest taka dziura. powiedzcie jak zrobic zeby wucielo dziru a nie usunela polygony

Napisano

sorry ... nie pomoge ci ... nie znam 3d studio :S (az wstyd sie przyznac) ... moge ci z tym pomoc w rhino i w truespace ... ale tam pewnie nie mialbys tego problemu ... :) czekaj cierpliwie na magikow od 3d studio ... oni napewno ci pomoga ...

 

pozdrawiam

Napisano

a nie mozesz extrude\'owac z tych edge\'ow co ci zostaly ? (just an idea) :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności