Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

beznazwy2p.jpg

 

W viewporcie i podczas renderowania Maya Hardware wszystko jest ok. Software i Mental robią coś dziwnego - wygląda jakby na czas renderu w paru miejscach popsuły się współrzędne UV. Dzieje się tak w kilku miejscach na modelu, przed i po wygładzeniu. Spotkał się ktoś z czymś takim?

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Oczywiście już próbowałem. Eksport/import też, niestety zero poprawy.

Napisano

A wygladzasz siatke funkcja smooth czy tym nowym wynalazkiem do wygladzania pod klawiszem 3? On ma jakis dziwny algorytm, szybszy ale inny niz prawdziwy smooth wiec moze warto sprobowac uzyc prawdziwej funkcji z opcja smooth uv.

Pozdr.

Napisano

przyjżałbym się normalom.

albo masz 2 materiały na jednym obiekcie.

Albo i jedno i drugie ;)

3 daje tylko podgląd smoothowania, taki umowny podgląd. Poi wciśnięci 3ki nie renderuje się zesmoothowana geometria, trzeba ją klasycznie wysmoothować. 1-2-3 dają tylko podglądy we wiuporcie.

Napisano

Oczywiscie ze renderuje.

Przynajmniej od majeczki 2009 w zwyz :D

Ale fakt faktem ze tenze smooth jest taki troche jakby udawany.

Pozrdr

Napisano
  • Autor

Ja też pracuję na 2008. Po kolei odpowiadając: wygładzam normalnym smoothem, wektory normalne są w porządku (to pierwsze sprawdziłem), a materiał jest tylko jeden na obiekcie. Jestem prawie pewien, że nie popełniłem żadnego głupiego błędu. Ogólnie to postanowiłem olać ten problem i przeniosłem obiekt do Maxa - on nie robi takich kawałów ;)

Dzięki za odpowiedzi, chłopaki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności