Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam!

Postanowiłem się pobawić w game art zatem najprawdopodobnie co jakiś czas będę tu wrzucał jakieś pracki.

Pozdrawiam ;)

 

Wall-e

 

wall-e_info.jpg

360walle.gif

 

Mój Koncept postaci Heavy Weapons Guy z gry Team Fortress [11.11.09]

 

solder_s_info.jpg

 

solder.gif

Edytowane przez Morfeusz

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przyjemnie wygląda :D

Fajne oczka, i pomarańczowa blacha. Jedynie co mi się nie podoba to ta kostka metalu i ?plecak?, który jest trochę za mało zniszczony proporcjonalnie do reszty.

Napisano

ciekawe jakby dzieciaki odebraly film gdyby pixarowy wall-e tez tyle polygonow mial.... ale mysle ze "ludzie" i tak by nie zauwazyli roznicy

Napisano

Fajne :) trochę za bardzo rozjaśnione chyba te biele i nie oszczędne textury jak na taki LP a gąsienice jak by miały działać?, ale ogólnie ok, byle więcej ;]

Napisano
  • Autor

Heja

Gąsienice były by modyfikowane programowo, czyli tekstura była by przesuwana programowo co by dawało efekt ruchu.

 

Ps. Kruku --> Co masz na myśli pisząc "nie oszczędne textury jak na taki LP"

 

Pozdro ;)

Napisano

Pewnie chodzi o tex kostki, ten krzyż. Na początku myślałem ze to jakaś cubemapa do refleksji. Pół textury zmarnowane.

Gąsienice niestety by nie działały za dobrze, powinny się tilować pionowo, a takie nie są.

Nie mozesz po prostu przesuwać uvmapy teraz.

Czyli programista/skrypter by cię pogonił z taką texturą gąsienicy:D

Tak samo podstawka - nie musisz każdej ścianki osobno na uvmapie rozkładać. Każda ścianka mogłaby być w tym samym miejscu zunwrapowana. I znowu byś mógł pól texa oszczędzić prawie.

Napisano
  • Autor

Heja

Kostka i podstawka to byla tak na szybciusio zrobiona, zeby model jkaoś zaprezentowac,

w zasadzie moglem nie pokazywac ich, no i napewno bym jeszcze scial poly z podstawki.

Szczerze nie patrzyłem czy sie tiltuje, podalem tylko mozliwy sposob zanimowania gasienicy

 

Tak czy siak dzieki za komentarze i sugestje

Napisano
  • Autor

Witam

Nowy modelik pierwszy post.

Mój koncept postaci z gry Team Fortress Heavy Weapons Guy

Napisano

No i całkiem fajna kolejna postać ;]. Ładnie namalowane texturki, choć brakuje trochę..ostrości/scharakteryzowania, może są zbyt czarne?

(albo to tło tak działa;p). Trochę siatka na zgięciach mi nie pasuje, (zakładam że przy takiej postaci vertex weight był by 0/1) dziwnie by się to zginało.

Szkoda tylko że nie robiło się w Polsce konkretnych gier z tego typu grafikom na ps2 czy psp albo nds :(może jednak?).

 

BTW buźka mi kogoś przypomina hmm XD

BTW2 Dzięki Gutek za wyjaśnienie mojego posta ;>.

 

Pozdro

Napisano

Ta ostatnia postać mi sie średnio podoba. Proporcje wiem że maja byc przegięte ale właśnie trochę niekonsekwentnie to jest. Zasłoń sobie ręce i masz praktycznie naturalna postać, nawet anatomiczną. Moim zdaniem tułów i rece powinny być wielke, nogi i głowa małe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.