Morfeusz Napisano 30 Październik 2009 Napisano 30 Październik 2009 (edytowane) Witam! Postanowiłem się pobawić w game art zatem najprawdopodobnie co jakiś czas będę tu wrzucał jakieś pracki. Pozdrawiam ;) Wall-e Mój Koncept postaci Heavy Weapons Guy z gry Team Fortress [11.11.09] Edytowane 11 Listopad 2009 przez Morfeusz
PIraT Napisano 30 Październik 2009 Napisano 30 Październik 2009 Przyjemnie wygląda :D Fajne oczka, i pomarańczowa blacha. Jedynie co mi się nie podoba to ta kostka metalu i ?plecak?, który jest trochę za mało zniszczony proporcjonalnie do reszty.
Davegraph Napisano 30 Październik 2009 Napisano 30 Październik 2009 Bardzo oldskulowe miło się patrzy ;) pozdrawiam!
rozpruwacz Napisano 30 Październik 2009 Napisano 30 Październik 2009 ciekawe jakby dzieciaki odebraly film gdyby pixarowy wall-e tez tyle polygonow mial.... ale mysle ze "ludzie" i tak by nie zauwazyli roznicy
Kruku Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 Fajne :) trochę za bardzo rozjaśnione chyba te biele i nie oszczędne textury jak na taki LP a gąsienice jak by miały działać?, ale ogólnie ok, byle więcej ;]
Morfeusz Napisano 5 Listopad 2009 Autor Napisano 5 Listopad 2009 Heja Gąsienice były by modyfikowane programowo, czyli tekstura była by przesuwana programowo co by dawało efekt ruchu. Ps. Kruku --> Co masz na myśli pisząc "nie oszczędne textury jak na taki LP" Pozdro ;)
gutekfiutek Napisano 5 Listopad 2009 Napisano 5 Listopad 2009 Pewnie chodzi o tex kostki, ten krzyż. Na początku myślałem ze to jakaś cubemapa do refleksji. Pół textury zmarnowane. Gąsienice niestety by nie działały za dobrze, powinny się tilować pionowo, a takie nie są. Nie mozesz po prostu przesuwać uvmapy teraz. Czyli programista/skrypter by cię pogonił z taką texturą gąsienicy:D Tak samo podstawka - nie musisz każdej ścianki osobno na uvmapie rozkładać. Każda ścianka mogłaby być w tym samym miejscu zunwrapowana. I znowu byś mógł pól texa oszczędzić prawie.
Morfeusz Napisano 5 Listopad 2009 Autor Napisano 5 Listopad 2009 Heja Kostka i podstawka to byla tak na szybciusio zrobiona, zeby model jkaoś zaprezentowac, w zasadzie moglem nie pokazywac ich, no i napewno bym jeszcze scial poly z podstawki. Szczerze nie patrzyłem czy sie tiltuje, podalem tylko mozliwy sposob zanimowania gasienicy Tak czy siak dzieki za komentarze i sugestje
Morfeusz Napisano 11 Listopad 2009 Autor Napisano 11 Listopad 2009 Witam Nowy modelik pierwszy post. Mój koncept postaci z gry Team Fortress Heavy Weapons Guy
indian Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 pięknie Ci wyszedł ten drugi, fajne butki i berecik
Kruku Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 No i całkiem fajna kolejna postać ;]. Ładnie namalowane texturki, choć brakuje trochę..ostrości/scharakteryzowania, może są zbyt czarne? (albo to tło tak działa;p). Trochę siatka na zgięciach mi nie pasuje, (zakładam że przy takiej postaci vertex weight był by 0/1) dziwnie by się to zginało. Szkoda tylko że nie robiło się w Polsce konkretnych gier z tego typu grafikom na ps2 czy psp albo nds :(może jednak?). BTW buźka mi kogoś przypomina hmm XD BTW2 Dzięki Gutek za wyjaśnienie mojego posta ;>. Pozdro
FF Napisano 12 Listopad 2009 Napisano 12 Listopad 2009 Ta ostatnia postać mi sie średnio podoba. Proporcje wiem że maja byc przegięte ale właśnie trochę niekonsekwentnie to jest. Zasłoń sobie ręce i masz praktycznie naturalna postać, nawet anatomiczną. Moim zdaniem tułów i rece powinny być wielke, nogi i głowa małe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się