Skocz do zawartości

Obiekty3D: Teczka Low Poly


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam!

Postanowiłem się pobawić w game art zatem najprawdopodobnie co jakiś czas będę tu wrzucał jakieś pracki.

Pozdrawiam ;)

 

Wall-e

 

wall-e_info.jpg

360walle.gif

 

Mój Koncept postaci Heavy Weapons Guy z gry Team Fortress [11.11.09]

 

solder_s_info.jpg

 

solder.gif

Edytowane przez Morfeusz
  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przyjemnie wygląda :D

Fajne oczka, i pomarańczowa blacha. Jedynie co mi się nie podoba to ta kostka metalu i ?plecak?, który jest trochę za mało zniszczony proporcjonalnie do reszty.

Napisano

Fajne :) trochę za bardzo rozjaśnione chyba te biele i nie oszczędne textury jak na taki LP a gąsienice jak by miały działać?, ale ogólnie ok, byle więcej ;]

Napisano

Heja

Gąsienice były by modyfikowane programowo, czyli tekstura była by przesuwana programowo co by dawało efekt ruchu.

 

Ps. Kruku --> Co masz na myśli pisząc "nie oszczędne textury jak na taki LP"

 

Pozdro ;)

Napisano

Pewnie chodzi o tex kostki, ten krzyż. Na początku myślałem ze to jakaś cubemapa do refleksji. Pół textury zmarnowane.

Gąsienice niestety by nie działały za dobrze, powinny się tilować pionowo, a takie nie są.

Nie mozesz po prostu przesuwać uvmapy teraz.

Czyli programista/skrypter by cię pogonił z taką texturą gąsienicy:D

Tak samo podstawka - nie musisz każdej ścianki osobno na uvmapie rozkładać. Każda ścianka mogłaby być w tym samym miejscu zunwrapowana. I znowu byś mógł pól texa oszczędzić prawie.

Napisano

Heja

Kostka i podstawka to byla tak na szybciusio zrobiona, zeby model jkaoś zaprezentowac,

w zasadzie moglem nie pokazywac ich, no i napewno bym jeszcze scial poly z podstawki.

Szczerze nie patrzyłem czy sie tiltuje, podalem tylko mozliwy sposob zanimowania gasienicy

 

Tak czy siak dzieki za komentarze i sugestje

Napisano

No i całkiem fajna kolejna postać ;]. Ładnie namalowane texturki, choć brakuje trochę..ostrości/scharakteryzowania, może są zbyt czarne?

(albo to tło tak działa;p). Trochę siatka na zgięciach mi nie pasuje, (zakładam że przy takiej postaci vertex weight był by 0/1) dziwnie by się to zginało.

Szkoda tylko że nie robiło się w Polsce konkretnych gier z tego typu grafikom na ps2 czy psp albo nds :(może jednak?).

 

BTW buźka mi kogoś przypomina hmm XD

BTW2 Dzięki Gutek za wyjaśnienie mojego posta ;>.

 

Pozdro

Napisano

Ta ostatnia postać mi sie średnio podoba. Proporcje wiem że maja byc przegięte ale właśnie trochę niekonsekwentnie to jest. Zasłoń sobie ręce i masz praktycznie naturalna postać, nawet anatomiczną. Moim zdaniem tułów i rece powinny być wielke, nogi i głowa małe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności