cucsoniuss Napisano 30 Październik 2009 Share Napisano 30 Październik 2009 Witam, zacząłem się bawić jednostkami. Zmieniałem ustawienia w Units Setup i Grids and Snaps i dzieje się coś takiego By cucsoniuss Materiały nałożone na obiekt nie rozciągają się tylko tak jak widać nałożone tekstury ustawiają się jak byśmy zmieniali tiling. Przeinstalowywałem już maxa (nawet z inną ścieżką) ale nadal jest tak samo. Wie ktoś jak zrobić tak jak to naprawić? Myślałem ze reinstalacja da radę, ale widzę ze gdzieś głębiej jest to zapisane. Być może wie ktoś jak przywrócić ustawienia fabryczne? Z góry dzięki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 30 Październik 2009 Share Napisano 30 Październik 2009 Odznacz "use real-world scale". Edit:/ ... I width/height na jeden i jeden... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cucsoniuss Napisano 30 Październik 2009 Autor Share Napisano 30 Październik 2009 nadal to samo. Myślę że problem tkwi w gdzieś w units setup albo snap and grid By cucsoniussl] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 30 Październik 2009 Share Napisano 30 Październik 2009 Hmm, osobiście to też tak mam zaraz po instalacji Maxa 2009, rozwiązuję to nadając modyfikator UVW mapping. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cucsoniuss Napisano 30 Październik 2009 Autor Share Napisano 30 Październik 2009 no, ale patrz. Robię teraz samolot. Ustawiam plany w takim samym stosunku szerokość/ wysokość co blueprint - bitmapa. Przedtem gdy wrzucałem materiał z bitmapą na tego plane-a było wszystko si. Teraz na plane tworzy się kilkadziesiąt małych blueprintów tak jak to na obrazku widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 30 Październik 2009 Share Napisano 30 Październik 2009 serwus :) pressenter dobrze prawi. Odznaczyc trzeba tez w opcjach obiektu - bo domyslnie w maxie robia sie primitives z zaznaczonymi. pozdrawiam i zycze powodzenia :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cucsoniuss Napisano 31 Październik 2009 Autor Share Napisano 31 Październik 2009 no ok, pomogło. Tylko używam maxa około roku i nigdy tak z obiektami nie robiłem tzn zawsze już było to "odznaczone" i gdy nakładałem materiał nie działo się tak jak teraz.Da się to jakoś zastosować domyślnie dla wszystkich? Prawdopodobnie musiałem gdzieś to wyłączyć pytanie tylko gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 31 Październik 2009 Share Napisano 31 Październik 2009 Hej-tez to kiedyś niechcący włączyłem-preferences/general/texture coordinates-use real world tex coord...(na samym dole po prawej;) Pozdr:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cucsoniuss Napisano 31 Październik 2009 Autor Share Napisano 31 Październik 2009 dzięki, jesteście zajebiści!!!! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delf77 Napisano 31 Październik 2009 Share Napisano 31 Październik 2009 a tak przy okazji - czy to podstawowa opcja maxa czy plugin -- ten box w widoku i pepspektywie pokazujacy orientacje rzutni, jesli podstawowa to jak ja uaktywnic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 31 Październik 2009 Share Napisano 31 Październik 2009 View cube jest w max'ie od wersji 2009. A żeby go uaktywnić wystarczy nacisnąć Shift+w (o ile dobrze pamietam ;) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się