Skocz do zawartości

mesh, prosta sprawa


Gość hellogrish

Rekomendowane odpowiedzi

Gość hellogrish
Napisano

witam,

 

moj pierwszy post na forum takze witam wszystkich ;)

 

chcialbym zrobic litery w formacie .dae (collada), co robie:

 

- litera w adobe illustrator, export do svg

- import do blendera, extrude, convert to mesh

 

no i wszystko smiga, z tym ze powstaly obiekt jest bardzo skomplikowany.

nie wiem jak to fachowo nazwac ale jest w nim za duzo trojkatow/triangles

(no wiecie napewno o co chodzi ;))

bede to pozniej importowal do flasha,

w zwiazku z czym, jesli na scenie bedzie duzo liter, mysle ze obciazy

to bardzo procesor. jak moge to uproscic?

 

pozdrawiam,

g

http://hellogrish.com/petersburg

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

gdy jest krzywą w blenderze możesz zmienić w Editing(F9) w panelu Curve and surface DefResolU.

możesz też część węzłów z krzywej wywalić

 

gdy jest już meshem możesz modyfikator decimate (ale on zazwyczaj robi kaszanę) lub skryptem poly reducer ale nie wiem jak on działa ;)

Napisano

a jeszcze lepiej czekać na pełnoprawny bmesh ale jak przyjdzie do importu to i tak stworzy te trójkąty, pozostaje ci jedynie sprawdzić czy rzeczywiście ci zamuli a jak nie to nie ma po co się trudzić a jak problem się pojawi to X i jazda.

Gość hellogrish
Napisano

ok, daje X ale co mam dokladnie usunac? vertices, edges itd?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności