Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam,

 

moj pierwszy post na forum takze witam wszystkich ;)

 

chcialbym zrobic litery w formacie .dae (collada), co robie:

 

- litera w adobe illustrator, export do svg

- import do blendera, extrude, convert to mesh

 

no i wszystko smiga, z tym ze powstaly obiekt jest bardzo skomplikowany.

nie wiem jak to fachowo nazwac ale jest w nim za duzo trojkatow/triangles

(no wiecie napewno o co chodzi ;))

bede to pozniej importowal do flasha,

w zwiazku z czym, jesli na scenie bedzie duzo liter, mysle ze obciazy

to bardzo procesor. jak moge to uproscic?

 

pozdrawiam,

g

http://hellogrish.com/petersburg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

gdy jest krzywą w blenderze możesz zmienić w Editing(F9) w panelu Curve and surface DefResolU.

możesz też część węzłów z krzywej wywalić

 

gdy jest już meshem możesz modyfikator decimate (ale on zazwyczaj robi kaszanę) lub skryptem poly reducer ale nie wiem jak on działa ;)

Napisano

a jeszcze lepiej czekać na pełnoprawny bmesh ale jak przyjdzie do importu to i tak stworzy te trójkąty, pozostaje ci jedynie sprawdzić czy rzeczywiście ci zamuli a jak nie to nie ma po co się trudzić a jak problem się pojawi to X i jazda.

Napisano

ok, daje X ale co mam dokladnie usunac? vertices, edges itd?

Napisano

no i tu widać, że w 3d mało siedzisz. To zależy bo w tym przypadku musisz zapanowac nad siatką w taki sposób by nie zaszkodzić ogólnemu wyglądowi.

Napisano

To zależy czego jest za dużo, ale chyba najlepiej edge lub vertexy (jesli obrys litery ma zostać)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności