Gość hellogrish Napisano 7 Listopad 2009 Napisano 7 Listopad 2009 witam, moj pierwszy post na forum takze witam wszystkich ;) chcialbym zrobic litery w formacie .dae (collada), co robie: - litera w adobe illustrator, export do svg - import do blendera, extrude, convert to mesh no i wszystko smiga, z tym ze powstaly obiekt jest bardzo skomplikowany. nie wiem jak to fachowo nazwac ale jest w nim za duzo trojkatow/triangles (no wiecie napewno o co chodzi ;)) bede to pozniej importowal do flasha, w zwiazku z czym, jesli na scenie bedzie duzo liter, mysle ze obciazy to bardzo procesor. jak moge to uproscic? pozdrawiam, g http://hellogrish.com/petersburg
szczuro Napisano 7 Listopad 2009 Napisano 7 Listopad 2009 gdy jest krzywą w blenderze możesz zmienić w Editing(F9) w panelu Curve and surface DefResolU. możesz też część węzłów z krzywej wywalić gdy jest już meshem możesz modyfikator decimate (ale on zazwyczaj robi kaszanę) lub skryptem poly reducer ale nie wiem jak on działa ;)
mandragora Napisano 7 Listopad 2009 Napisano 7 Listopad 2009 a jeszcze lepiej czekać na pełnoprawny bmesh ale jak przyjdzie do importu to i tak stworzy te trójkąty, pozostaje ci jedynie sprawdzić czy rzeczywiście ci zamuli a jak nie to nie ma po co się trudzić a jak problem się pojawi to X i jazda.
Gość hellogrish Napisano 7 Listopad 2009 Napisano 7 Listopad 2009 ok, daje X ale co mam dokladnie usunac? vertices, edges itd?
mandragora Napisano 7 Listopad 2009 Napisano 7 Listopad 2009 no i tu widać, że w 3d mało siedzisz. To zależy bo w tym przypadku musisz zapanowac nad siatką w taki sposób by nie zaszkodzić ogólnemu wyglądowi.
Ania Napisano 7 Listopad 2009 Napisano 7 Listopad 2009 To zależy czego jest za dużo, ale chyba najlepiej edge lub vertexy (jesli obrys litery ma zostać)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się