Napisano 7 Listopad 200915 l witam, moj pierwszy post na forum takze witam wszystkich ;) chcialbym zrobic litery w formacie .dae (collada), co robie: - litera w adobe illustrator, export do svg - import do blendera, extrude, convert to mesh no i wszystko smiga, z tym ze powstaly obiekt jest bardzo skomplikowany. nie wiem jak to fachowo nazwac ale jest w nim za duzo trojkatow/triangles (no wiecie napewno o co chodzi ;)) bede to pozniej importowal do flasha, w zwiazku z czym, jesli na scenie bedzie duzo liter, mysle ze obciazy to bardzo procesor. jak moge to uproscic? pozdrawiam, g http://hellogrish.com/petersburg
Napisano 7 Listopad 200915 l gdy jest krzywą w blenderze możesz zmienić w Editing(F9) w panelu Curve and surface DefResolU. możesz też część węzłów z krzywej wywalić gdy jest już meshem możesz modyfikator decimate (ale on zazwyczaj robi kaszanę) lub skryptem poly reducer ale nie wiem jak on działa ;)
Napisano 7 Listopad 200915 l a jeszcze lepiej czekać na pełnoprawny bmesh ale jak przyjdzie do importu to i tak stworzy te trójkąty, pozostaje ci jedynie sprawdzić czy rzeczywiście ci zamuli a jak nie to nie ma po co się trudzić a jak problem się pojawi to X i jazda.
Napisano 7 Listopad 200915 l no i tu widać, że w 3d mało siedzisz. To zależy bo w tym przypadku musisz zapanowac nad siatką w taki sposób by nie zaszkodzić ogólnemu wyglądowi.
Napisano 7 Listopad 200915 l To zależy czego jest za dużo, ale chyba najlepiej edge lub vertexy (jesli obrys litery ma zostać)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto