Guest hellogrish Posted November 7, 2009 Posted November 7, 2009 witam, moj pierwszy post na forum takze witam wszystkich ;) chcialbym zrobic litery w formacie .dae (collada), co robie: - litera w adobe illustrator, export do svg - import do blendera, extrude, convert to mesh no i wszystko smiga, z tym ze powstaly obiekt jest bardzo skomplikowany. nie wiem jak to fachowo nazwac ale jest w nim za duzo trojkatow/triangles (no wiecie napewno o co chodzi ;)) bede to pozniej importowal do flasha, w zwiazku z czym, jesli na scenie bedzie duzo liter, mysle ze obciazy to bardzo procesor. jak moge to uproscic? pozdrawiam, g http://hellogrish.com/petersburg
szczuro Posted November 7, 2009 Posted November 7, 2009 gdy jest krzywą w blenderze możesz zmienić w Editing(F9) w panelu Curve and surface DefResolU. możesz też część węzłów z krzywej wywalić gdy jest już meshem możesz modyfikator decimate (ale on zazwyczaj robi kaszanę) lub skryptem poly reducer ale nie wiem jak on działa ;)
mandragora Posted November 7, 2009 Posted November 7, 2009 a jeszcze lepiej czekać na pełnoprawny bmesh ale jak przyjdzie do importu to i tak stworzy te trójkąty, pozostaje ci jedynie sprawdzić czy rzeczywiście ci zamuli a jak nie to nie ma po co się trudzić a jak problem się pojawi to X i jazda.
Guest hellogrish Posted November 7, 2009 Posted November 7, 2009 ok, daje X ale co mam dokladnie usunac? vertices, edges itd?
mandragora Posted November 7, 2009 Posted November 7, 2009 no i tu widać, że w 3d mało siedzisz. To zależy bo w tym przypadku musisz zapanowac nad siatką w taki sposób by nie zaszkodzić ogólnemu wyglądowi.
Ania Posted November 7, 2009 Posted November 7, 2009 To zależy czego jest za dużo, ale chyba najlepiej edge lub vertexy (jesli obrys litery ma zostać)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now