Calavior Posted November 8, 2009 Posted November 8, 2009 Witam Mam problem po przesiadce z 3ds maxa 2008 na 2010. Mianowicie wcześniej jak chciałem skopiować krawędź to się brało "edge" , zaznaczało krawędź i przeciągało trzymając przycisk shift. Teraz robiąc tak samo nic się za bardzo nie dzieje. Może mi ktoś pomóc?? Jestem początkujący i jeszcze za dobrze się nie znam na tym...
Bielik93 Posted November 8, 2009 Posted November 8, 2009 Czy obiekt jest otwarty bo jedynie wtedy dziala.
Calavior Posted November 8, 2009 Author Posted November 8, 2009 Tak jestem w trybie edycji. Mógłbyś dokładniej wyjaśnić co masz na myśli "otwarty"??
Bielik93 Posted November 8, 2009 Posted November 8, 2009 Wez zaznacz jaks jedna scianke np w boxie i ja usun zaznacz krawedz wcinij shift i przesun
PICsell Posted November 8, 2009 Posted November 8, 2009 Pokaż screena z tym co chcesz zrobić, bo powinno wszystko działać.
Calavior Posted November 9, 2009 Author Posted November 9, 2009 i jak pociągnę za którąkolwiek ze strzałek z wciśniętym shiftem to jedyne co się dzieje to krawędź zmienia kolor z czerwonego na biały (tak jakby się odznaczała?? )
mafida Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 Z drugiej strony pokaż,nie ma tam polygonów w środku?-krawędż musi być otwarta.
blinq Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 Powiedz, czy krawędź jest otwarta - z tego screena to nie wynika. Otwarta znaczy, że tylko z jednej strony przylega do niej poligon. Jeżeli masz edge'a otoczonego z dwóch stron poligonami to go nie skopiujesz w ten sposób
Calavior Posted November 9, 2009 Author Posted November 9, 2009 tak krawędź jest otwarta a tutaj screen od drugiej strony