Ana Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 na 3d maxie pracuje od lutego tego roku, praca czasem powstają przypadkowo, a czasem są planowane, w tej scenie uczylam sie korzystać z mgły i mapowania powierzchni
BLADE Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 Fajne, może niezbyt twórcze czy odkrywcze ale jednak fajne. co do mgły.... to taka jakby jej nie było... Powodzenia w dalszych pracach. :)
Kris_R Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 mapowanie extra wygląda... prawie jak displace (może to jest displace?)... a mgiełka bardzo fajna... choć można by się pokusić o gęstszego noisa.. więcej detali by się pojawiło.... nawet miłe dla oka te kulki
Myszek Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 no dobre ale jak na kilka lat wstecz, wtedy bowiem byla moda na kulki i raytracing, ogulnie fajnie ale w tych kulkach przydaly by sie ciekawsze odbicia
Ana Napisano 15 Kwiecień 2004 Autor Napisano 15 Kwiecień 2004 ja kilka lat za pozno siadlam do 3dmaxa, a na kulkach najlepiej sie eksperymentuje z odbiciami, poza tym jeszcze nie umiem tworzyc skomplikowanych kształtów, ale z czasem kto wie :)
Batou Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 Najlepszy jest maxowy czajniczek. Idealny do testów.
BLADE Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 zapytam z ciekawości... czy pracowałaś wcześniej w innych programach?
MareG Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 Tło jest nieporozumieniem - calkowicie tłumi cala przestrzen, przez co wydaje sie ze kulki sa poukładane na stole, a zaraz za nim jest czerwona sciana. W efekcie otrzymujemy nieprzekonywujący - płasko wygladajacy obraz. Nadawaj glebie w kolejnych probach z kulkami (i wszystkim innym) jesli to co pokazujesz z zalozenia ma sie rozgrywac na 3 wymiarowej nieskonczonej przestrzeni. Abstrakcja swoja drogą, ale jesli sie jakos \"sensownie\" nie tłumaczy - to efekt jest do niczego. Powodzenia Marek
darkelf Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 hmm ani chyba chodzilo o to, ze za pozno siadla do maxa, bo nie wiedziala, ze byla kiedys moda na raytracing i kulki :)... co do pracy... szczerze powiedziawszy nie wiem czy jest cos w tym glebszego?? jezeli jest, to prosilbym o wyjasnienie prostemu czlowiekowi ze wsi. a jezeli nie... no coz, dzisiaj mam dobry dzien, to ci powiem pracuj dalej ;p...
Gotham Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 darkelf- Thx tak to jest jak się czyta wyrywkowo ;)
Ana Napisano 16 Kwiecień 2004 Autor Napisano 16 Kwiecień 2004 wczesniej pracowałam na photoshopie, ale nie pracowalam na zadnym programie do 3d, darkelf nie uwazam cie za czlowieka ze wsi, sensu jako takiego nie ma, bo poprostu uczylam sie wykorzystywac efekty, co do czerwonego tla tak miało byc, a głebia? jak?
Damian Napisano 16 Kwiecień 2004 Napisano 16 Kwiecień 2004 głębia.... generalnie - zimne (niebieskie) tło oddala, ciepłe (czerwone tło) przybliza. tyle.. nie bedzie głebi skoro pierwszy plan jest zimny a drugi ciepły.
MeG Napisano 16 Kwiecień 2004 Napisano 16 Kwiecień 2004 chaba najbardziej podoba mi sie posloze z calosci a kulki dalabym w jakis wariacyjnych kolorkach .. no czerwona sciana to troceh nieporozumienie (zmienic przeceiz mozna ) i dof do tego bedzie wygladalo swietnie
Nimrod Napisano 16 Kwiecień 2004 Napisano 16 Kwiecień 2004 depth of field, poszukaj w opcjach kamery...
Szczupal Napisano 20 Kwiecień 2004 Napisano 20 Kwiecień 2004 wyglada jakby sie poruszalo jak sie wpatruje dluzej
Archangel Napisano 24 Kwiecień 2004 Napisano 24 Kwiecień 2004 calkiem ciekawie sie to prozentuje :D tylko ta czerwona sciana na wprost jeszcze tak dziwacznie oswietlona psuje cale wrazenie...
Rekomendowane odpowiedzi