Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Witam

 

Zakladam temat z wipem, nie wiem ile bede go dlubac pewnie dosc dlugo by polamac paluchy ; )

Ma to byc taka odskocznia od speedow, refek i prostych cwiczen. Okazja do wejscia w detal mimo cienkiego warsztatu, dlatego wip - motywacja i kopas w dupas.

 

Ogolnie bez refek posilkuje sie tylko odrobine manualami D&D. Dzieki Araiel za podpowiedz.

 

 

Bestia, Smok, Hydra w skrocie hydrant.

 

 

Wstepny szkic z glowy. Troche, a w zasadzie sporo bledow anatomicznych. Szkicuje na kolejnych warstwach i staram sie poprawiac to co wylapie.

2cogdhy.jpg

 

Update:

Troche poprawek m.in. inne skrzydla, stopy narazie sobie poszly. Brakuje dwoch konczyn wiem o tym.

Wstepne cienie i swiatlo

29nufwk.jpg

 

Obrazki zmniejszone do 40%

Edited by twi
  • Replies 9
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Update

Pociagnalem troche po kolorkach, wstepne tlo z ktorym mam mase problemow* (wyjasnienie nizej), nowa postac, troche detalu.

 

I dopiero wpadlem na to iz zrobilem straszny blad na samym poczatku kompletnie zapominajac o calosci kompozycji i skupiajac sie na samym potworku. Teraz musze sie strasznie glowic przy kazdym kolejnym elemencie.

 

wv3gug.jpg

 

 

 

Ps. Nie spodziewalem sie wybuchu entuzjazmu w tym temacie ale to juz chyba powoli zaczyna mijac sie z celem.

Posted

o kurcze faktycznie milczenie...????...jeżeli detal będziesz tak prowadził jak w licu smoka i postaciach w łodzi...to myślę że wyjdzie coś ekstra. już jest ekstra,kolor i koncept

Posted

To ja się wypowiem tak jak mogę, a mianowicie, sądzę iż niejedna osoba tu zajrzała, ale nie każdy ma ochotę pisać, może czekają na coś nowego?

Wróciwszy do tematu, postaram się pomóc. Zacznę od tego, że wszystko jest z profilu - to nudne, ale i profil można zrobić fajny.

 

2. Dopracuj anatomię stwora, popatrz na jakieś zwierzaki, jaszczury, podpatrz układ mięśni, albo po prostu popatrz jak takie zamiatacze rysują bestyje, ogólnie duużo czasem referencji się przydaje.

3. Woda ma za mało refleksów, otoczenie i światło niezdefiniowane i do tego głowa wygląda tak, jakby wychodziła ze skrzydła :)

4. W ostatnim poście pogorszyłeś kolorystykę, tamta była lepsza.

 

Podsumowanie, spróbuj poszaleć - nie bój się różnych kolorów, popracuj nad światłocieniem, najlepiej pozbądź się tego profilu i zrób jakąś fajniejszą pozę podpierając się jakimiś refkami i dużo mniej miękkiego brusha, weź harda, rozmieść kolory na 100% opacity, a potem jedziesz dalej na 50%. Pamiętaj nie piszę żeby cię zdołować, bo sam kozak nie jestem, ale staram się pomóc jak mogę :)

 

Pozdrawiam, powodzenia

Posted

Oczywiście to rozumiem, może po prostu gorzej widzę, albo inaczej odbieram kolory, to moja subiektywna ocena, szanuję twoje zdanie.

 

pozdrawiam

Posted (edited)

Ogolnie jestem zdania Thx, ale i Joel ma troche racji, nad anatomia popracuj, ale co najwazniejsze zaczales lekko odwracac ( meczyc ) wzrok widza tym tlem, sprobuj zrobicto bardziej harmonijnie.

 

Pokaze ci na pewnym przykladzie, w ktorym zrobilem szybkiego paintovera dla pewnego amerykanina z CA.org On tez, naciapal elementow , ktore sprawialy ze oko latalo po obrazku szukajac miejsca na odpoczynek.

 

Oto jego wersja (duza ilosc jakiegos gwieznego pylu gwiazd i innych kosmicznych smieci, strasznie odwracajacych uwage od i tak strasznie nudnych istotnych elementach kompozycji)

 

battleship.jpg

 

I moj over, w ktorym dodalem obrazkowi jakiejs historii i skupilem wzrok widza na akcji, nie na chumarch pylu ;)

battleship.jpg

Mam nadzieje, ze rozumiesz co chcialem ci tym przekazac, i licze ze te rady sie przydadza

Edited by ICE
Posted

kolorystyka w przedostatnim jest najlepsza. ma sie wrazenie ze smok stoi w wodzie .a na tym ostatnim to wlasnie nie bardzo i za duzo czerni.

 

Ogolem pracka leci troszke w jakas strone tylko nie wiem czy w strone detalu czy ten czerni po prawej. Dodaj jakis szczegol z prawej, ludkow atakujacych smoka czy cos, bo tamta strona staje sie bezsensowna. Wzrok staje na paszczy smoka i dalej nie idzie. :) a warto by wykorzystac calosc rysunu ;D

 

PS. nie boj zaby, watek sie rozkreci :D

pozdrawiam

Mateusz

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy