zipper Napisano 16 Kwiecień 2004 Napisano 16 Kwiecień 2004 witam BZYKU : chcialbym spytac jak robisz filety ... bo mnie nie wychodza tak jakbym chcial ... albo wychodza polamane ... 2X surface + przerwa miedzy nimi (rowna) daje FILET SURFACE (extend + trim) i lipka ... nie wychodzi nic albo wychodzi polamane ... jak je extruduje recznie i obetne na intersection ... joine ... to FILET EDGE dla poly robi sie sliczny ... pozdrawiam ...
Bzyku Napisano 16 Kwiecień 2004 Napisano 16 Kwiecień 2004 wiesz raczej nie mam jakis problemów z filletowaniem samego filleta surface uzywam dosc rzadko wiekszosci pracy i tak robie w polysurf... wiec traktuje go filletedge ale czesto tez go potem kasuje i tworze krzywe na początku i na koncach edge i daje zwyklego 2rail albo network tez zalezy gdzie i kiedy. choc nie bardzo rozumiem o co tokladnie tobie chodzi i tak rhino nie ma jakiegos swietnego continuity wiec czesto dopiero przy metamorfozie nurbs to mesh trzeba to zniwelowac niestety......
zipper Napisano 16 Kwiecień 2004 Autor Napisano 16 Kwiecień 2004 to w takim razie robie to tak samo ... a chodzilo mi o to ze w sumie to sam filet srf jest na wierzchu ... wiec wydawac by sie moglo ze jest to jakas wazna funkcja ... a tak naprawde ... to niewiele mozna nia zrobic ... :) probowales zrobic cos organicznego w rhino ? pozdrawiam ...
SansSerif Napisano 16 Kwiecień 2004 Napisano 16 Kwiecień 2004 zipper daj screena tego filleta. a fillet to raczej nie jest najlepsze narzedzie do organicznych obiektow. dosc rzadko spotykane w naturze :)
Bzyku Napisano 16 Kwiecień 2004 Napisano 16 Kwiecień 2004 Nie nigdy nie próbowalem nawet w poly a co dopiero w nurbsach :) i rhino raczej ma taki interface niezbyt do organic. Wiesz na początku jak zaczynalem robic w rhino to uzywalem tylko \"fillet srf\" bo nie mialem pojecia co to i ze wogóle jest cos takiego jak \"fillet edge\" :) w całym porsche 550 nie ma ani jednego fillet edge wszystko robilem pojedynczymi surfacami co zajelo mi jak dobrze pamietam ok. 2 dni samo filletowanie częsci :)
zipper Napisano 17 Kwiecień 2004 Autor Napisano 17 Kwiecień 2004 organic... to mi wyszedl oftopic :) tak tylko pytalem ... bo sam ostatnio probowalem zrobic leb jakiegos ogra czy czegos takiego ... i srednio to idze (szlo) a co do filetow to nie mam screena ... poprostu sie z tym bawilem ... i zastanawialem sie czy moze jest cos szczegolnego co mozna tym osiagnac ... ale widze ze moj sposob (filet edge) albo blend dla \"misc radius\" nie rozni sie od waszego :) PS. Mozemy z tego zrobic luzny topic ? czy raczej nie ? jak tak ... to myslalem na wspolna praca ... kilku ludzi jeden pomysl ... podzial sceny na ludzi ... no i pozniej wszystko do kupy ... i render :) co wy na to ? pozdrawiam ...
Batou Napisano 17 Kwiecień 2004 Napisano 17 Kwiecień 2004 Myślę, że poligony są stworzone do organicznych obiektów. Zabawa z nurbsami mija się z calem w tym przypadku. Dobra idę sobie stąd bo pojęcia zielonego o nurbsach nie mam ;).
zipper Napisano 18 Kwiecień 2004 Autor Napisano 18 Kwiecień 2004 nie masz czy nie chcesz sie ujawniac ;) ?
Bzyku Napisano 19 Kwiecień 2004 Napisano 19 Kwiecień 2004 To sprawdz sobie komende \"vrbsrf\" stosuje jeszcze czasami ten typ dla variable radiusowych przejsc. jest wiele sposobów filletowania to juz zalezy od upodobań :).
zipper Napisano 19 Kwiecień 2004 Autor Napisano 19 Kwiecień 2004 bzyku ... mam halo czy przy twoim poscie widnieje godzina 4 rano ... ? czy ty wogule nie sypiasz ? :)
beeper Napisano 7 Maj 2004 Napisano 7 Maj 2004 mam problem, nie moge utworzyc filletu w miejscu zaznaczonym na scrrenie, daje na Fillet Surface , wybieram plaszczyzny i nic sie nie dzieje :/
Bzyku Napisano 7 Maj 2004 Napisano 7 Maj 2004 musi sie dac to jest mam nadzieje tylko dwie powierzchnie inaczej 2 edge co nie pownno sprawic problemów. tu wystarczy fillet srf tylko wielkosc musi odpowiednia jak bedzie za duza to nie zfilletuje. no a skoro nie to zobacz na linie komend jest przewijanie do góry wiec przewin o jedno pole do gory i zobacz co ci rhino napisal czy masz jakis błąd.
p_e_t_e_r Napisano 7 Maj 2004 Napisano 7 Maj 2004 no a gdyby zastosowac fillet edge ??? u mnie zawsze dziala dla sensownego radiusa
SansSerif Napisano 7 Maj 2004 Napisano 7 Maj 2004 1. radius moze byc za duzy 2. placzyzny moga do siebie nie przystawac 3. czasem lepsze efekty daje join surface i solid > fillet edge
Bzyku Napisano 7 Maj 2004 Napisano 7 Maj 2004 albo \"pipe\" dajesz split i pomiedzy 2rail musi byc dobrze zoabcz w analizie jak wygladają edge-sy ich poprawnosc lub inne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się